Wie gebruikt deze software?

US, UK, Australia, Germany, Argentina, Brazil, South Africa

Gemiddelde scores

3 beoordelingen
  • In totaal 5 / 5
  • Gebruiksgemak 5 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 5 / 5
  • Waar voor je geld 5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 50,00/maand
  • Prijsinformatie Includes: 2000 conversations/month Unlimited agents Livechat Smart bots
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Richpanel
  • https://jetcommerce.io
  • Opgericht in 2016

Over Richpanel

Richpanel is a Live Chat & Helpdesk tool specially designed for e-commerce stores. With deep integrations to Shopify, Woocommerce & Magento, agents can see data-rich customer profile next to each message. With Richpanel, store owners can support customers on email, live chat, phone and Whatsapp in one place. Support teams can take order actions like cancel, refund & returns in one click. Support teams will be more productive and effective with automation, task bots, macros & collaboration tools

Functies van Richpanel

  • Campagnebehee
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens toetsen
  • Gegevensintegratie
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Naleving van AVG
  • Personalisatie
  • Predictieve modellering
  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Netwerkcontrole
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Zelfserviceportal
  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare branding
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van derden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Scherm delen
  • Websitebezoekers bijhouden

De nuttigste reviews van Richpanel

Love the way the tool organizes our customer profiles! Beautiful!

Beoordeeld op 6-6-2018
May -.
Head Marketing
Gezondheid, wellness en fitness, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: We have been working with the team for over a year now. Richpanel is a new product. The setup takes a couple of minutes. We use Magento and Woocommerce on our two websites, goldmine CRM and a.net payment gateway. We connected all data sources in half a day. I love the way it was able to link customer across these platforms together. We have a small team of customer support executives. The call and email volume can get out of hands at times. We are now able to automate common scenarios and bring down our response times.

Minpunten: Nothing so far. Although I'd love to see a mobile app. I have already asked the team and said they will include it in their roadmap.

We could get rid of internal tech team after moving to JetCommerce

Beoordeeld op 24-7-2017
Trevor Z.
Founder
Consumentendiensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: The software is user-friendly and fairly intuitive. We evaluated a lot of SAAS based platforms but couldn't get them to work for us as our operations are complex. This software was perfect as the team was willing to setup a separate instance for us and customize the workflows for our business. We were also able to get rid of a lot of manual touches by automating these tasks on JetCommerce.

Minpunten: It's a hosted platform so we dont get to own the IP. We have done a lot of customization to suit our specific business needs. It'd be great if we get to own the IP for these changes.

Custom design, Sleek backend.

Beoordeeld op 9-8-2017
Sithan K.
Technical Leader
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Excellent design capabilities. I like the fact they custom designed the store for us. They understood the business, customer flows and came up with a very cool UX.

Lees meer reviews