Wat is Smartlook?

Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen.

Wie gebruikt Smartlook?

MKB, E-commercesites, B2B-verkopers, Web-designbureaus, UX, Marketeers, CRO-specialisten.

Smartlook Software - 1 Smartlook Software - 2 Smartlook Software - 3 Smartlook Software - 4

Twijfels over Smartlook? Vergelijk met een populair alternatief

Smartlook

Smartlook

4,7 (132)
US$ 0,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
73
22
4,7
(132)
4,4
(132)
4,5
(132)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 50,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
105
231
4,3
(5.451)
4,2
(5.451)
4,4
(5.451)

Andere goede alternatieven voor Smartlook

HubSpot Marketing Hub
Functies met hoogste beoordeling
Contactendatabase
E-mailmarketing
Marketingautomatisering
UXCam
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
FullStory
Functies met hoogste beoordeling
Dashboard
Rapportage en analyse
Realtime controle
Lucky Orange
Functies met hoogste beoordeling
Activiteiten volgen
Heatmaps
Rapportage en analyse
Intercom
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Transcripten/chatgeschiedenis
Hotjar
Functies met hoogste beoordeling
Activiteiten volgen
Enquêtes opstellen
Heatmaps
Mouseflow
Functies met hoogste beoordeling
Gebruikersinteractie bijhouden
Gedragsanalyse
Heatmaps
Google Analytics 360
Functies met hoogste beoordeling
Gegevensvisualisatie
Prestatiemeetwaarden
Rapportage en analyse
WalkMe
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van enquêtes/peilingen
Dashboard
Rapportage en analyse

Reviews over Smartlook

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,5
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
74%
4
21%
3
4%
2
1%
John
John
Business Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

nice piece of kit

5,0 10 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Cynthia
Cynthia
Customer Service Representative in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatiediensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Smartlooked for awhile now

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Smartlook has given time management a new definition. It allows us to save tremendous time and work more efficiently.

Pluspunten:

So we've been using Smartlook for some time now and I always thought it was a decent program. Having just gone through an entire tax season with almost every call utilizing this tool, it deserves a second view so to speak. Smartlook allows tech support or agents (in my company) to share screens with their customers. We can see their mouse movements, help them to navigate through the various options and features and troubleshoot errors by literally putting our eyes on it. It works by having the customer provide a code given on the website and this code allows access to their screen through Smartlook. Agents and customers alike have come to rely heavily on Smartlook to help get the support they need and get it in a timely manner. It makes a world of difference when you can see the screen, identify the issue and solve it all at once rather than take precious minutes and hours trying to describe what is going on and another hour trying to describe how to fix it.

Minpunten:

The only thing I can say I least like about this software is that you can only screenshare within the website. Unlike another competition, you cannot screen the customers complete computer screen. If a customer wants to minimize a screen so you can see a document on their computer, for instance, you can't. In my line of work its not a deal breaker at all because the majority of the workflow is within the website.

Reactie Smartlook

4 jaar geleden

Thanks for your review! This review is not related to Smartlook but more to Turbotax. Please change this, Lukas

Atour
Analyst in VS
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

I was able to update my website without requesting criticism, which saved me a lot of time.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: I watch a few records at random and can tell what the user wants from our website.

Pluspunten:

The basis of Smartlook's conversion rate optimization mechanism is qualitative data. It enables me to gather, record, observe, and analyze visitor behavior on our website.Owners of interactive websites that want to employ qualitative analytics to enhance the performance of their platform can use Smartlook. Numerous third-party applications, including Wordpress, Google Analytics, and Shopify, are integrated by Smartlook. It includes a mobile app, is accessible for free, and offers premium customers access to additional tools and functions, which is really helpful to me.

Minpunten:

I want to have the choice of viewing the recordings in a pop-up window or a panel on the same screen.I don't have the possibility to organize the recordings into folders or tag them.

Prokop
CTO in Tsjechië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

DX Heroes review

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Smartlook has a clean UI and it's easy to set up. I wouldn't say I like the blocking page after the trial ended because I wanted to show SmartLook to my colleague first before we decide if it has enough value for our business.

Pluspunten:

It's better than HotJar and I want to support Czech startups instead of foreign startups. :) The UI is much better than in HotJar.

Minpunten:

I am still not sure if the first plan has suitable value for the money. I really appreciate the extended trial period.

Geverifieerde reviewer
E-commerce manager in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verpakkingen en verpakkingsmaterialen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Good option to analyse your customer behavior

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: We used this tool for 2 years, it was very useful for use to record our customers interactions.

Pluspunten:

-Heatmaps. - Bugs tracker. - Funnel optimization

Minpunten:

- The price is higher compared with similar tools

Ray
Advisor in Canada
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent for improving the user experience.

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

The features it provides, particularly when beginning off as a free customer. The user interface is straightforward, with automatic recording of critical events that may be used to create a pipeline, a fast advance option, and emphasized portions that can be reviewed, among other features.

Minpunten:

We do not use the Heatmap capability, and therefore feel it may be improved. We use a different service for it.