Wat is Smartlook?

Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen.

Wie gebruikt Smartlook?

MKB, E-commercesites, B2B-verkopers, Web-designbureaus, UX, Marketeers, CRO-specialisten.

Waar kan Smartlook worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Smartlook
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 44 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 10 andere

prijzen van Smartlook

Beginprijs:

US$ 31,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Smartlook heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Smartlook heeft een betaalde versie vanaf US$ 31,00/maand.

Over de leverancier

  • Smartlook
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 44 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van Smartlook

Smartlook Software - 1
Smartlook Software - 2
Smartlook Software - 3
Smartlook Software - 4
Smartlook Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Smartlook-video
Smartlook Software - 1
Smartlook Software - 2
Smartlook Software - 3
Smartlook Software - 4
Smartlook Software - 5

Functies van Smartlook

  • Activiteitendashboard
  • Analyse van gebruikersonderzoek
  • Audittrail
  • Beheer van productgegevens
  • Bezoekers bijhouden
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bruikbaarheidstests
  • Cohortanalyse
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Datacodering
  • Engagement tracking
  • Funnelanalyse
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gebruikerstrajecten
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Heatmaps
  • Interactieve rapporten
  • Klantensegmenten
  • Mobiele toegang
  • Multi-channel attribution
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime controle
  • Samenwerkingstools
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Tijd op site bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor websites
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websiteanalyse
  • Webverkeerrapportage
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Smartlook

WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
UXCam legt elke micro-interactie in je app vast, zodat je de gebruikerservaring kunt nalopen, analyseren en optimaliseren. Meer informatie over UXCam
Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer.
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
FullStory helpt bedrijven hun digitale ervaring op verschillende sites en apps te begrijpen, meten en verbeteren. Meer informatie over FullStory
Australian Enterprise Web Analytics Software - Works in 5 mins - Funnel Analysis - Session Replay inc HTML & JavaScript & Data Layer+++
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer. Meer informatie over Lucky Orange
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Contentsquare is toonaangevend op het gebied van digitale ervaring en analyse. Ontdek sessieherhaling, op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse en meer.

Reviews over Smartlook

Gemiddelde score

In totaal
4,7 (128)
Gebruiksgemak
4,7 (128)
Klantenservice
4,5 (128)
Functies
4,6 (128)
Waar voor je geld
4,5 (128)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
74%
4
21%
3
4%
2
1%
Cynthia R.
Cynthia R.
Customer Service Representative in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatiediensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Smartlooked for awhile now

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Smartlook has given time management a new definition. It allows us to save tremendous time and work more efficiently.

Pluspunten:

So we've been using Smartlook for some time now and I always thought it was a decent program. Having just gone through an entire tax season with almost every call utilizing this tool, it deserves a second view so to speak. Smartlook allows tech support or agents (in my company) to share screens with their customers. We can see their mouse movements, help them to navigate through the various options and features and troubleshoot errors by literally putting our eyes on it. It works by having the customer provide a code given on the website and this code allows access to their screen through Smartlook. Agents and customers alike have come to rely heavily on Smartlook to help get the support they need and get it in a timely manner. It makes a world of difference when you can see the screen, identify the issue and solve it all at once rather than take precious minutes and hours trying to describe what is going on and another hour trying to describe how to fix it.

Minpunten:

The only thing I can say I least like about this software is that you can only screenshare within the website. Unlike another competition, you cannot screen the customers complete computer screen. If a customer wants to minimize a screen so you can see a document on their computer, for instance, you can't. In my line of work its not a deal breaker at all because the majority of the workflow is within the website.

Reactie Smartlook

3 jaar geleden

Thanks for your review! This review is not related to Smartlook but more to Turbotax. Please change this, Lukas

Geverifieerde reviewer
E-commerce manager in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verpakkingen en verpakkingsmaterialen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good option to analyse your customer behavior

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We used this tool for 2 years, it was very useful for use to record our customers interactions.

Pluspunten:

-Heatmaps. - Bugs tracker. - Funnel optimization

Minpunten:

- The price is higher compared with similar tools

Overwogen alternatieven: Mouseflow

Redenen om voor Smartlook te kiezen: The price was lower with similar funcionalities

Overgestapt van: Hotjar

Redenen om over te stappen op Smartlook: We chose Smartlook thanks to its gread support team

Prokop S.
CTO in Tsjechië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

DX Heroes review

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: Smartlook has a clean UI and it's easy to set up. I wouldn't say I like the blocking page after the trial ended because I wanted to show SmartLook to my colleague first before we decide if it has enough value for our business.

Pluspunten:

It's better than HotJar and I want to support Czech startups instead of foreign startups. :) The UI is much better than in HotJar.

Minpunten:

I am still not sure if the first plan has suitable value for the money. I really appreciate the extended trial period.

Overwogen alternatieven: Hotjar, HubSpot Marketing Hub, Google Analytics 360 en Intercom

Redenen om voor Smartlook te kiezen: Support Czech startup; better UI

Overgestapt van: Hotjar, HubSpot Marketing Hub, Google Analytics 360 en Intercom

Redenen om over te stappen op Smartlook: Czech company, friendly UI/UX and good value for the product (but not yet for us).

Geverifieerde reviewer
Digital Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kleding en mode, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Using this tool is a breeze, and it provides helpful suggestions

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: To learn more about how our customers use our websites, we employ Smartlook. We can track visitors' actions with the help of Smartlook in a way that we can't achieve with other analytics solutions. In other words, we now know how to improve the user experience. Smartlook helped us discover what issues our customers were having as they completed the checkout process. As a result, we saw an increase in our website's conversion rate.

Pluspunten:

When you're trying to get a better understanding of a new feature, recordings come in handy. Using Smartlook's many filtering options, we can quickly locate what we're looking for. It's also critical for future development to keep an eye on how customers go through funnels.

Minpunten:

Some features of Smartlook irritate me, such as the inability to compare A/B test heatmaps and recordings on the same map or video. Having the ability to filter recordings and heatmaps through Google Optimize would be quite beneficial.

Ray R.
Advisor in Canada
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent for improving the user experience.

5,0 6 maanden geleden

Pluspunten:

The features it provides, particularly when beginning off as a free customer. The user interface is straightforward, with automatic recording of critical events that may be used to create a pipeline, a fast advance option, and emphasized portions that can be reviewed, among other features.

Minpunten:

We do not use the Heatmap capability, and therefore feel it may be improved. We use a different service for it.