Wie gebruikt deze software?

RedmineUP is perfect voor IT-teams en bedrijven, zoals developmentstudio's, hosting, webbureaus en bedrijven die op zoek zijn naar een volledige oplossing om meerdere processen te verwerken met slechts één tool.

Gemiddelde scores

13 beoordelingen
  • In totaal 4.3 / 5
  • Gebruiksgemak 4.3 / 5
  • Klantenservice 4.2 / 5
  • Functies 3.9 / 5
  • Waar voor je geld 4.7 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 29,00/maand
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • RedmineUP
  • https://www.redmineup.com
  • Opgericht in 2010

Over RedmineUP

RedmineUP Cloud is een alles-in-één tool voor projectmanagement waarmee je je dagelijkse taken op één plek kunt afhandelen. Beheer Agile-projecten met SCRUM/Kanban, evenals facturering, CRM, Helpdesk, HR, ontwikkeling en andere processen. Geavanceerde, snelle en veilige servers in Europa en de VS. Dagelijkse back-ups. Ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven. Het meest betaalbaar voor teams van 12-100 gebruikers.

Functies van RedmineUP

  • Aanvraagbeheer
  • Backlog-beheer
  • Feedbackbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Kanban-bord
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Teammanagement
  • Workflowbeheer
  • Beheer van problemen
  • Fouten bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Scrum-ondersteuning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden

De nuttigste reviews van RedmineUP

Good Experience with very few flaw. Software is solid.

Beoordeeld op 11-1-2018
Nicola M.
Operation Manager
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
3 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Full automation of support ticket management. No more post-it, notes, or calls. Every ticket is tracked and processed in the correct workflow.

Pluspunten: - is a standard de facto
- is base on a solid open source project that has more than 10 years of success
- big community behind, you can find a thousand of developer able to help you
- RedmineUP team has long experience and rich customization over the redmine core (CRM and Helpdesk over the all)
- Redmine core lack of Customer Entity -> RedmineUP added Customer Entity deep inside, the changed a good issue tracker in a more than good CRM (sales is ok, but helpdesk is the best)

Minpunten: - power comes at a cost: you need to learn something, effort is needed.
- ruby is not C#
- if it's important for you: lacks of print and reporting (i mean ready to use print/report, i know there are reports inside but they are a sort of POC o Marketing stuff)

Quality plugins that make software design/development and support easier

Beoordeeld op 8-1-2018
Louis C.
VP of Product
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Their plugins are easy to initially install and update, while providing advanced features unavailable in the Redmine Core. We have saved countless hours and improved the quality of our software releases by implementing these plugins. They help us stay organized and provide complete transparency to our team, all in one system. We have reduced the number of systems we use from 4+ down to 2. Combining project management, feature wishlists, version control tracking, time logs, and client support in one place.

Minpunten: Updates (new features) to plugins could come more frequently. Would like to see more improvements made based upon client requests.

Very useful Redmine add-ons, simple and powerful

Beoordeeld op 19-6-2018
Valery S.
Director
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld

Pluspunten: I'm using some RedmineUP plugins for last 3 years (Agile and Check-list). Both are easy to set up and use, very useful in the development process, good value for its price.
Good technical support, minimum errors.
Can recommend both plugins for development teams for the task prioritizing, daily planning and more detailed task descriptions.

Minpunten: There are none at all :)
I think both used plugins are well designed and coded, and both of them solves exact problems in development process - task templates and details, agile process of development and planning.

Easy, functional helpdesk solution with great price/value ratio

Beoordeeld op 27-6-2017
Grzegorz L.
Publisher Services Manager
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We process ticket faster, and no single inquiry/message gets lost. Plus it gives great SLA reports and agent ratings.

Pluspunten: Ticket management with flexible permission for different team roles. Useful automation functions - autoresponders, canned messages, allows a use of macros. Shows client data including recent tickets, projects where the client is involved into and else. Way cheaper than JIRA.

Minpunten: Only one - in self-hosted requires Redmine installed in order to be used. This is not a standalone application.

fast,easy to use and nicely integrated with Redmine Issues

Beoordeeld op 8-1-2018
Steven C.
Director
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Prefer having a self hosted own solution, which I can fully customise, rather than an endless monthly subscription. Was able to quickly import and manage cold-call leads.

Pluspunten: Well integrated with Redmine fast. Ability to tag records. Good ability to quickly find records and change views from the list to cards. Easily as good as other hosted options.

Minpunten: Limited functionality for future tasks and lack of e-mail templates make use for marketing quite difficult - have to rely on external software

Lees meer reviews