Wie gebruikt RedmineUP?

RedmineUP is perfect voor IT-teams en bedrijven, zoals developmentstudio's, hosting, webbureaus en bedrijven die op zoek zijn naar een volledige oplossing om meerdere processen te verwerken met slechts één tool.

Wat is RedmineUP?

RedmineUP Cloud is een alles-in-één tool voor projectmanagement waarmee je je dagelijkse taken op één plek kunt afhandelen. Beheer Agile-projecten met SCRUM/Kanban, evenals facturering, CRM, Helpdesk, HR, ontwikkeling en andere processen. Geavanceerde, snelle en veilige servers in Europa en de VS. Dagelijkse back-ups. Ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven. Het meest betaalbaar voor teams van 12-100 gebruikers.

RedmineUP - Details

RedmineUP

https://www.redmineup.com

Opgericht in 2010

RedmineUP - Prijsoverzicht

RedmineUP vanaf US$ 29,00/maand. RedmineUP heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor RedmineUP.

Beginprijs

US$ 29,00/maand

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van RedmineUP

Agile project management tools
Aanvraagbeheer
Backlog-beheer
Feedbackbeheer
Gantt-/tijdlijnweergave
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Retrospectievenbeheer
Scrum-ondersteuning
Sjabloonbeheer
Status bijhouden
Teammanagement
Workflowbeheer
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën

Reviews van RedmineUP

5 van 15 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4.3/5
Klantenservice
4.2/5
Functies
4.1/5
Waar voor je geld
4.7/5

Quality plugins that make software design/development and support easier

Beoordeeld op 8-1-2018
Louis C.
VP of Product
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Their plugins are easy to initially install and update, while providing advanced features unavailable in the Redmine Core. We have saved countless hours and improved the quality of our software releases by implementing these plugins. They help us stay organized and provide complete transparency to our team, all in one system. We have reduced the number of systems we use from 4+ down to 2. Combining project management, feature wishlists, version control tracking, time logs, and client support in one place.

Minpunten: Updates (new features) to plugins could come more frequently. Would like to see more improvements made based upon client requests.

Good Experience with very few flaw. Software is solid.

Beoordeeld op 11-1-2018
Nicola M.
Operation Manager
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
3/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Full automation of support ticket management. No more post-it, notes, or calls. Every ticket is tracked and processed in the correct workflow.

Pluspunten: - is a standard de facto
- is base on a solid open source project that has more than 10 years of success
- big community behind, you can find a thousand of developer able to help you
- RedmineUP team has long experience and rich customization over the redmine core (CRM and Helpdesk over the all)
- Redmine core lack of Customer Entity -> RedmineUP added Customer Entity deep inside, the changed a good issue tracker in a more than good CRM (sales is ok, but helpdesk is the best)

Minpunten: - power comes at a cost: you need to learn something, effort is needed.
- ruby is not C#
- if it's important for you: lacks of print and reporting (i mean ready to use print/report, i know there are reports inside but they are a sort of POC o Marketing stuff)

RedmineUP

Beoordeeld op 6-2-2020
Anthony M.
VP
Vastgoed, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: A very good project management tool for the value, I highly recommend.

Pluspunten: easy to use software, easy to setup and administrer

Minpunten: exporting data is difficult, but the building reports are sufficient

Greatest Extension for Redmine

Beoordeeld op 2-12-2019
Akın Ö.
Manager
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: This plugins changes the behavior of Redmine software. I am sure that we can trust Redmineup services while we are adopting Agile to our teams.

Minpunten: At this time there is nothing we did not like in software

RedmineUP review

Beoordeeld op 24-10-2019
Andrzej R.
Head of Development
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: RedmineUP Cloud fulfills our basic needs. Due to shortcomings described in Cons, we end up exporting query results, importing them into spreadsheets and doing a lot of monitoring and reporting there.

Pluspunten: It has all basic functionalities we need to manage our projects.
It is simple to learn and use.
It is SaaS, so we do not need to worry about maintenance.

Minpunten: No way of enforcing user input on status changes. For instance, we have custom field Resolution that needs to be filled when a ticket is closed.
We cannot create custom reports. The ones provided do not serve our needs.
No way to define custom queries based on status changes.
No way to define custom queries based on parent tickets properties.
Financial modules do not have bulk edits. This is very painful and the reason why we are looking for alternatives.
Financial modules are also very buggy, e.g. exports do not contain all available fields, localization errors (we use Polish).