Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Chaport?

Chaport is een moderne livechat-oplossing met chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, mogelijkheden voor groepschats en nog veel meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten.

Wie gebruikt Chaport?

E-commerce, softwareaanbieders en andere bedrijven die de verkoop willen verhogen door met hun websitebezoekers te praten via livechat en hen sneller te helpen.

Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5

Twijfels over Chaport? Vergelijk met een populair alternatief

Chaport

Chaport

4,9 (63)
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
45
10
4,9 (63)
4,8 (63)
4,9 (63)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 19,04
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
112
100
4,2 (713)
4,3 (713)
4,3 (713)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Chaport

JIRA Service Management
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Inboxbeheer
Oproepregistratie
LiveChat
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Mobiele toegang
Podium
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Reviewaanvraag
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Real-Time Notifications
Ticketbeheer
Olark
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Offline formulier
Transcripten/chatgeschiedenis
Pure Chat
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Proactief chatten
Transcripten/chatgeschiedenis
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Chatra
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Gestandaardiseerde antwoorden
Proactief chatten

Reviews over Chaport

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
87%
4
13%
Frank
Frank
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A Marketing and Creative Agency for Music Loves Chaport!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: This website's chat feature is by far the best I have come across in years.

Pluspunten:

Ease of use and confidence no matter where I the requests will find me.

Minpunten:

I would like a way to appear online most of the day, I always have device with me and think I would be used more by potential clients.

Nick
Managing Director in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The best out there!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: A game changer for our business. We now offer chat services to all our customers.

Pluspunten:

Ease of use. flexibility, integrates with all the major platforms!

Minpunten:

I don't think there is anything to be honest.

Mihailo
Mihailo
Student in Servië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Chaport Live Chat Review

4,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Very usful software, the best thing about this is multilingual chat widget. Also the price is 0$. You can customize your chat and that is also intresting.

Minpunten:

Installation instructions and requirements are a little bit confusing, but you only need some extra time, and you can use a really intresting software

Sergey
Sergey
Co-Founder in Rusland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Сovers all needs at the best price

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

I liked the most the simplicity and the simultaneous power of this product. Chaport has all features that we wanted to have in our early-stage startup, we don't want the live-chat tool to be too complex. An equally important point is the price. in comparison with competitors, it is the best price on the market

Minpunten:

There were some minor issues like rendering in a custom element, we contacted Chaports's support, and they promised to implement this in the next releases.

Alyssa
Alyssa
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great Web Chat Functions

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.

Pluspunten:

I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.

Minpunten:

I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.