Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Salesforce Platform?

Met het Salesforce Lightning Platform kun je snel apps voor ondernemingen bouwen waarmee je medewerkers kunt verbinden, klanten kunt betrekken, prestaties kunt volgen en alles kunt integreren. Het Lightning Platform is een enkel, verenigd ecosysteem van tools en services, waaronder Force, Heroku Enterprise en Lightning, wat de snelste en gemakkelijkste manier is om het voortouw te nemen in de app-revolutie. Bouw zelfs Android-apps en iOS-apps.

Wie gebruikt Salesforce Platform?

Met het cloudcomputingmodel voor meerdere gebruikers van Salesforce kan dit platform voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang, in elke sector. Klanten profiteren van een gedeeld hoofdraamwerk, met behoud van privacy.

Waar kan Salesforce Platform worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Platform

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, China, Denemarken en nog 19 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

prijzen van Salesforce Platform

Beginprijs:

US$ 25,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Salesforce Platform heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Salesforce Platform heeft een betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Platform

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, China, Denemarken en nog 19 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van Salesforce Platform

Salesforce Platform Software - 1
Salesforce Platform Software - 2
Salesforce Platform Software - 3
Salesforce Platform Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Salesforce Platform-video
Salesforce Platform Software - 1
Salesforce Platform Software - 2
Salesforce Platform Software - 3
Salesforce Platform Software - 4

Functies van Salesforce Platform

  • API
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Code development
  • Code editing
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Databaseondersteuning
  • Documentbeheer
  • Foutopsporing
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensmodellering
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafische gebruikersinterface
  • Implementatiebeheer
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Iteratiebeheer
  • No-code
  • Prestatiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Testen van compatibiliteit
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visueel modelleren
  • Voor ontwikkelaars
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor Salesforce Platform

Zoho Recruit is complete online rekruteringssoftware en een kandidatenvolgsysteem voor recruiters en uitzendbureaus over de hele wereld.
Cloudgebaseerde ATS/CRM-rekrutering voor ambitieuze wervingsbureaus van elke omvang.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
OutSystems is de beste software met weinig code voor het snel ontwerpen van bedrijfstoepassingen. (Het is doorgaans niet geschikt voor individueel gebruik). Meer informatie over OutSystems
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
monday sales CRM is ideaal voor MKB-bedrijven, en is een volledig aanpasbare, codevrije CRM die je verkoop en klantcommunicatie centraliseert.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.

Reviews over Salesforce Platform

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,9
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mary Kate
Community Engagement Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Much Improved from Classic

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Dennisse
Dennisse
Operations Manager in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Salesforce as CRM and HR ATS

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I love this software, it's part of my day to day and it is key for my organization to execute and track performance effectively.

Pluspunten:

Salesforce features continuously improve and grow overtime. It allows us to integrate even external apps via API. I have been using Salesforce both as a user and as admin.

Minpunten:

I have nothing i do not like although i hope to see more improvements on SFDCs email marketing outreach features.

Eerder overwogen alternatieven: Zoho CRM en NetSuite

Redenen om over te stappen op Salesforce Platform: It's the leading CRM and i know how to build and use it more than any other software.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Filantropie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Selected platform for our business processes

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: We decided upon a platform approach for digitizing our business processes. We went though a significant procurement exercise to identify the most appropriate tool based upon our business requirements and salesforce was the decided solution. We initially implemented on one key process within the organisation and then have prioritized and adopted other key business processes as we mature using the system.

Pluspunten:

Our approach means that we have all key business processes (and subsequent data) in one location. This also provided consistency in approach and allows us to transform our processes as we adopt onto Salesforce. The tool itself is incredibly flexible and powerful, and has never failed to meet our needs.

Minpunten:

Development / developers need to be expert in Salesforce code, a non-technical user is not able to configure the system, even with 'easy' requirements. It's not a massive issue BUT one that small/medium size organisations need to plan for.

Ryan
Sales Executive in VS
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Salesforce Review

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Worth the money and the time investment once you have it set up.

Pluspunten:

It can do anything you need it do and it can be customized to multiple business units.

Minpunten:

The cost of getting things set up the way you want them is large from both a time and monetary perspective

Michael
Manager in VS
, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Powerful Once You Learn How to Use It (But Expensive)

3,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Salesforce is the backbone of our company. It is tied into everything and used by every team. It is incredibly customizable and it seems they have a way to do almost anything you need. We use it for Sales, Support, Marketing, and product feature usage. We have it hooked into other apps and other saas products. This is the product that will scale with your business and can support a company at any stage of growth. There are a ton of integrations out of the box (on their salesforce exchange) and their APIs allow savvy developers to build custom integrations that aren't available.

Minpunten:

When the company initially implemented it, they tried to "wing it" and it was a complete mess. You really need someone who knows what they are doing to setup, administer, and maintain the software. It is also expensive. We got grandfathered into some great pricing, but if we weren't, we're not sure we would be able to continue to use SFDC as we grow. SFDC also loves to gobble up other apps and brand them with the SFDC name. So they have become a jack of all trades - however, some of the things you can't do are surprising (just go check out their community page for all of the list of enhancements that haven't been implemented). For example, we use cases for our help desk, but there is a lot of functionality missing compared to a best in breed help desk software like ZenDesk. Support is terrible here by the way. They really push you toward self-service or community based service. You're lucky if you ever get a response.

Connor
Finance Lead in VK
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Salesforce transformed our contracting and invoicing

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Salesforce has completely transformed our contracting and invoicing processes. As a fast growing start up we needed a solution to our contract management. Previously, all contract information used to sit in a huge g-sheet, which made monthly invoicing quite the task and not completely free from error. However, with Salesforce we're more able to audit contract information and download custom reports that slot straight into our invoicing process. This saved our FinOps team days in month end.

Pluspunten:

- Easy to navigate huge volumes of contract data - Custom downloadable reports that feed straight into our invoicing process - Fully customisable to accommodate our ongoing business changes

Minpunten:

- Off the shelf it is a bit clunky and so a Salesforce Admin is key to getting it how you want, which is obviously an additional cost (but worth it!)