Wat is Podium?

Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen.

Wie gebruikt Podium?

Podium is perfect voor elk lokaal gericht bedrijf met 1 tot 10.000 locaties die afhankelijk zijn van een lokale online-vermelding om bedrijfsgroei te stimuleren of reviews proberen te beheren op meerdere plekken op het internet.

Waar kan Podium worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Podium
  • Gevestigd in Lehi, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Podium
  • Gevestigd in Lehi, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Podium

Podium Software - 1
Podium Software - 2
Podium Software - 3
Podium Software - 4
Podium Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Podium-video
Podium Software - 1
Podium Software - 2
Podium Software - 3
Podium Software - 4
Podium Software - 5

Vergelijk de kosten van Podium met soortgelijke producten

US$ 249,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 200,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Podium

  • Antwoordbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking van sociale media
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Klantgeschiedenis
  • Maatschappelijk delen
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Online betalingen
  • PCI-naleving
  • Personalisatie
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Tekstanalyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Visuele analyse
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor Podium

Use Captivated texting to add a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues.
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
Social media marketing solution that helps businesses create personalized marketing plans based on targeted audience and budget.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online

Reviews over Podium

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brandon H.
Brandon H.
Termite Sales Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Chemicaliën, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Double our Reviews!

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Quality software which is a must in our modern times.

Pluspunten:

The review text message changed our search engine position. We got a ton of reviews after deploying this software. It’s always incredible easy to set up and teach new employees.

Minpunten:

Once you send out reviews to a customer you can’t send another one even if it has been months.

Kevin C.
Kevin C.
VP of Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Love it but don't always love paying for it!

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, it's really good. I'm a big fan of feeling valued as a customer, and I don't feel valued, I feel like a number. I rarely get check-ins from the company. On top of that, I think the ability to get reviews could be a little better. Our customers just don't really react when we ask them for the review. They are always willing, but then seem to have some difficulty completing the process.

Pluspunten:

The ease of use is great, I love taking the conversation from the website to texting, and it's great for that. It also makes it pretty easy to request reviews, and so that is great.

Minpunten:

It feels really expensive to me. At this point I might be able to get similar functionality for significantly less money, but nonetheless, because we've made the investment in it and trained our team on it, I selfishly don't want to have to deplore another program and do another batch of training.

Wiatt S.
Receptionist in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Podium makes work a breeze!

5 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Podium is useful in billing, scheduling, assisting patients at home, and reducing phone calls in the clinic which makes a big difference overall!

Pluspunten:

Podium is so easy to use and makes it easier for both staff and patients to be in touch. With live messaging that goes both ways, we are able to help many more patients in day.

Minpunten:

I’ve never really had a problem with podium. Overall it has made a world of difference in how we interact with patients!

Kevin W.
Owner in VS
Sportartikelen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Stay Away

3 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Terrible customer service. I saw the reviews before signing up but was convinced by the Sales team the Customer service issues had been addressed, they definitely have not. If you decide to use the software try to get a free trial so you can see what it is really like and could do for you.

Pluspunten:

The software seems like it would be good if you wanted to spend additional money to integrate with existing systems or if you have a dedicated IT team.

Minpunten:

During the sales I was lead to believe automation would be easy with the software but found the only available automation was if you used their payment system, not workable for my business. They have horrible customer service. Immediately after starting with Podium I found the software would be unusable for my business. I tried to work through the onboarding team to see if there was something I was missing but couldn't get a response and when they finally responded I was unable to get any answers. When I asked to cancel my account they refused a refund and will be charging me for a second month as their terms state 30 day notice.

Tiana R.
Office Manager in VS
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use

5 3 maanden geleden

Pluspunten:

Was very easy to communicate with customers and send reviews to them as well

Minpunten:

There was a few Glitches every so often where we could not use for a couple hours but most cases it we could just refresh and it would go back to working again!