Wie gebruikt Alcea HelpDesk?

Alcea HelpDesk is ideaal voor bedrijven die een verplichting hebben om gemelde items te traceren, zowel intern als extern, en helpt bij het verbeteren van de klantenservice en het verbeteren van de prestaties van je interne ondersteuningsteam. Deze betaalbare oplossing is perfect voor kleine tot middelgrote ondernemingen.

Wat is Alcea HelpDesk?

Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je organisatie snellere reactietijden kan bieden, de productiviteit kan verhogen en ervoor kan zorgen dat gemelde problemen worden aangepakt. Alcea HelpDesk gebruikt de krachtige workflowregels van Alcea om incidenten te markeren die onder de prestatienormen vallen en zorgt ervoor dat items met alarmmeldingen worden geëscaleerd.

Alcea HelpDesk - Details

Alcea Tracking Solutions

http://alceatech.com/

Opgericht in 1997

Alcea HelpDesk - Prijsoverzicht

Alcea HelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Alcea HelpDesk betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

Beginprijs

US$ 20,00/maand

Gratis versie

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Alcea HelpDesk

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

Alcea HelpDesk alternatieven

Meer alternatieven voor Alcea HelpDesk

Reviews van Alcea HelpDesk

3 van 3 reviews worden weergegeven

In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
5/5
Functies
4,7/5
Waar voor je geld
5/5
Lisa H.
Director of Customer Experience
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2018

"FIT is a good name for the tool as it truly "FITs" into every need you may have for a ticket system."

Opmerkingen: Easy to set up and maintain. A price effective solution.

Pluspunten: By far what I like most about FIT is the company that makes the software. Without exception they are all professional, experts in their field, extremely responsiveness and easy to do business with. They feel like an extension of your company. The tool itself is basic and that is what works so well. You can add to it using user defined fields, and workflows that truly enable you to build the experience you want in your particular organization or department. We implemented 5 different versions all doing something different to meet specific department requirements. All worked as we would have hoped and then some.

Minpunten: The "pro" of easily adding fields and workflows to this software is also its con. You need to have strict governance or you get out of control really quickly. My team loved that they were not forced to have a "customer" already existing before entering a ticket. However, that removed the possibility of having customer "360". If you don't need that and only want a quick and easy to use ticket system, then that would not be a problem for you. I am also sure that Alcea could figure out a way of helping a company set something like this up if required.

Antwoord van de leverancier

van FIT Tracking Solutions op 30-1-2018

Thank you Lisa for those very kind words. We strive to provide excellent service along with an easy to use solution.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2018
Haylie O.
Finance Administrator
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-11-2017

"Easy to use and stay on top of tasks"

Pluspunten: This software, once you get used to it and know your way round it, is great to use. It has been a huge benefit to our company with keeping our support desk up to date and organised. Fit Support have been excellent and very quick to respond to requests - very impressed.

Minpunten: Getting to know the system in the beginning. Even though there is a User Guide, I wasn't always able to find what I was looking for in the manual. This became easier once I knew my way round the system.

Antwoord van de leverancier

van FIT Tracking Solutions op 3-11-2017

Thank you for your review Haylie. We always appreciate when our customers sing our praises.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-11-2017
Justin R.
IT Manager
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-1-2018

"Task Management, Project Management, Knowledge Base. Post ERP data via SOAP. Anon Email Retrieval"

Opmerkingen: A solution that fit the needs of our team

Pluspunten: Setup, implementation and customization was straightforward. Super flexible, can accommodate any of our workflows. Dashboards and reports were easy to do. I have no current users on mobile devices, but the mobile app could be interesting for others. We used anonymous email retrieval to add email capability. Support was great. Tough questions were always answered quickly by a developer.

Minpunten: It can be a bit verbose.
As with any customizable solution careful thought is needed in the design phase

Antwoord van de leverancier

van FIT Tracking Solutions op 29-1-2018

Thank you Justin! It is always great to hear how the FIT solution made doing business a little easier.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-1-2018