Wat is Alcea Helpdesk?

Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je organisatie snellere reactietijden kan bieden, de productiviteit kan verhogen en ervoor kan zorgen dat gemelde problemen worden aangepakt. Alcea HelpDesk gebruikt de krachtige workflowregels van Alcea om incidenten te markeren die onder de prestatienormen vallen en zorgt ervoor dat items met alarmmeldingen worden geëscaleerd.

Wie gebruikt Alcea Helpdesk?

Alcea HelpDesk is ideaal voor bedrijven die een verplichting hebben om gemelde items te traceren, zowel intern als extern, en helpt bij het verbeteren van de klantenservice en het verbeteren van de prestaties van je interne ondersteuningsteam. Deze betaalbare oplossing is perfect voor kleine tot middelgrote ondernemingen.

Waar kan Alcea Helpdesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Alcea Technologies
  • Gevestigd in Ottawa, Canada
  • Opgericht in 1997
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 37 andere

Talen

Engels

prijzen van Alcea Helpdesk

Beginprijs:

US$ 20,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Alcea Helpdesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Alcea Helpdesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Alcea Technologies
  • Gevestigd in Ottawa, Canada
  • Opgericht in 1997
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 37 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Alcea Helpdesk

Alcea Helpdesk Software - 1
Nog 2 andere bekijken
Alcea Helpdesk-video
Alcea Helpdesk Software - 1

Functies van Alcea Helpdesk

  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie

Alternatieven voor Alcea Helpdesk

Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.

Reviews over Alcea Helpdesk

Gemiddelde score

In totaal
5,0 (3)
Gebruiksgemak
4,3 (3)
Klantenservice
5,0 (3)
Functies
4,7 (3)
Waar voor je geld
5,0 (3)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Lisa H.
Lisa H.
Director of Customer Experience in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

FIT is a good name for the tool as it truly "FITs" into every need you may have for a ticket system.

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Easy to set up and maintain. A price effective solution.

Pluspunten:

By far what I like most about FIT is the company that makes the software. Without exception they are all professional, experts in their field, extremely responsiveness and easy to do business with. They feel like an extension of your company. The tool itself is basic and that is what works so well. You can add to it using user defined fields, and workflows that truly enable you to build the experience you want in your particular organization or department. We implemented 5 different versions all doing something different to meet specific department requirements. All worked as we would have hoped and then some.

Minpunten:

The "pro" of easily adding fields and workflows to this software is also its con. You need to have strict governance or you get out of control really quickly. My team loved that they were not forced to have a "customer" already existing before entering a ticket. However, that removed the possibility of having customer "360". If you don't need that and only want a quick and easy to use ticket system, then that would not be a problem for you. I am also sure that Alcea could figure out a way of helping a company set something like this up if required.

Reactie FIT Tracking Solutions

4 jaar geleden

Thank you Lisa for those very kind words. We strive to provide excellent service along with an easy to use solution.

Haylie O.
Finance Administrator in VK
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use and stay on top of tasks

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

This software, once you get used to it and know your way round it, is great to use. It has been a huge benefit to our company with keeping our support desk up to date and organised. Fit Support have been excellent and very quick to respond to requests - very impressed.

Minpunten:

Getting to know the system in the beginning. Even though there is a User Guide, I wasn't always able to find what I was looking for in the manual. This became easier once I knew my way round the system.

Reactie FIT Tracking Solutions

5 jaar geleden

Thank you for your review Haylie. We always appreciate when our customers sing our praises.

Justin R.
IT Manager in Sint-Maarten
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Task Management, Project Management, Knowledge Base. Post ERP data via SOAP. Anon Email Retrieval

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: A solution that fit the needs of our team

Pluspunten:

Setup, implementation and customization was straightforward. Super flexible, can accommodate any of our workflows. Dashboards and reports were easy to do. I have no current users on mobile devices, but the mobile app could be interesting for others. We used anonymous email retrieval to add email capability. Support was great. Tough questions were always answered quickly by a developer.

Minpunten:

It can be a bit verbose. As with any customizable solution careful thought is needed in the design phase

Reactie FIT Tracking Solutions

4 jaar geleden

Thank you Justin! It is always great to hear how the FIT solution made doing business a little easier.

Software gevonden in