Wat is GoTo Connect?

GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.

Wie gebruikt GoTo Connect?

De Hosted VoIP-service van Jive is geschikt voor bedrijven van elke omvang, van kleine verzekeringsmaatschappijen tot gigantische bedrijven. Organisaties (K-12, overheid, zakenwereld, hoger onderwijs) profiteren van deze eenvoudig te schalen oplossing.

Waar kan GoTo Connect worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Ierland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Ierland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van GoTo Connect

GoTo Connect Software - 1
GoTo Connect Software - 2
GoTo Connect Software - 3
GoTo Connect Software - 4
GoTo Connect Software - 5
Nog 6 andere bekijken
GoTo Connect-video
GoTo Connect Software - 1
GoTo Connect Software - 2
GoTo Connect Software - 3
GoTo Connect Software - 4
GoTo Connect Software - 5

Vergelijk de kosten van GoTo Connect met soortgelijke producten

GoTo Connect

US$ 24,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 4,20/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van GoTo Connect

  • API
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/video-opname
  • Audio-/videovergaderen
  • Audio-oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Call screening
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Externe ondersteuning
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geplande opname
  • Geïntegreerde communicatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kalenderbeheer
  • Live chatten
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online spraakoverdracht
  • Opnemen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • PBX
  • Personeelslijst
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • SIP-trunking
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Streamen van presentaties
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Telefoongesprekken plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • Virtuele voicemail
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voicemailtranscriptie
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven voor GoTo Connect

Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector Meer informatie over 3CX
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties. Meer informatie over Aircall
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
TalkChief is een zakelijk telefoonplatform dat is ontworpen om de efficiëntie van je team te verhogen met behulp van krachtige functies.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.

Reviews over GoTo Connect

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
David
David
Sales & Marketing Manager in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Magazijnen/opslag, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best change from Landline to VOIP ever!

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I would recommend it to anyone who hasn't moved over. The cost isn't high and very affordable compared to our old system. Just need to ensure proper internet service.

Pluspunten:

We changed over from our previous PBX landline system to a PBX IP VoIP system and have never been happier. Easy way to setup everything from call centre, confrence, transfers, PA system and so much more with the system in place

Minpunten:

The only negative is that the system has gone done a few times over 2 years. Maybe 3-4 times and had some issues with the fax machine. The customer is good but sometimes can take longer than required especially if a business runs on telephone lines.

Rahul
Rahul
Software Software in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Perfect Product for All-in-out

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: It's one of the least buggy software out there when it comes to video and audio conferencing.

Pluspunten:

It's the perfect approach in combing everything starting from video calling, to audio conference and remote desktop control.

Minpunten:

The thing I dislike about the software is the lack of support. There is very limited documentation on how much you can push the product to get the most out of it. More there is a limit on how much you can

Bob
Operations Mgr in VS
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Could be better

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It is able to be remote which in some cases works out well

Minpunten:

There is a lot of lag. Like the signal sometimes is a few seconds behind

Amelia
Division Coordinator in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Go To for Quality

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Quality and time-saving. Definitely helps us!

Pluspunten:

Our call center uses GoTo Connect for best service. We rely on the efficiency of the product to help our patients and providers. Seamlessly scheduling patients without being in clinic is very difficult but GoTo Connect helps bridge that gap.

Minpunten:

As a company we would like to be able to tell when patients lines have fallen silent, either from call center rep fault or glitch in computer telephony. These calls do not always drop. It would be a nice feature to alert the crew or have our call board notify us.

Paul
Manager in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The Best Service For Remote Call Centers

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: This product has allowed us to easily grow our company and expand our customer service coverage. The set up was easy, the training was very comprehensive and getting the system built was handled very well. During the initial set-up GoToConnect provides a personalized account person that guides you through the entire set-up from beginning to end.

Pluspunten:

We use GoToConnect to manage remote agents and it is the best phone system we have ever had. Reporting is easy to gather. The ability to make administrative changes to the call system is the best in the industry. Hands down this is the best service we have ever used in 20+ years.

Minpunten:

This software had no weaknesses at all. It is robust and provides every feature you could dream of.