Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Hotjar?

Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken
en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Heatmaps van Hotjar helpen je te begrijpen wat gebruikers willen, belangrijk vinden en doen op je site door hun klik-, tik- en bladergedrag visueel weer te geven.

Wie gebruikt Hotjar?

Voor start-ups, het MKB - digitale marketeers, CRO-specialisten, webontwerpers, webontwikkelaars, UX-specialisten

Hotjar Software - 1
Hotjar Software - 2
Hotjar Software - 3
Hotjar Software - 4
Hotjar Software - 5

Twijfels over Hotjar? Vergelijk met een populair alternatief

Hotjar

Hotjar

4,7 (534)
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
107
59
4,6 (534)
4,5 (534)
4,5 (534)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 65,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
26
12
4,7 (28)
4,6 (28)
4,7 (28)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Hotjar

LiveSession
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Hubstaff
Functies met hoogste score
Online tijdregistratie
Roosterbeheer
Tijd bijhouden
Browsee
Functies met hoogste score
Dashboard
Gedragsanalyse
Heatmaps
Mixpanel
Functies met hoogste score
Gegevensvisualisatie
Rapportage en analyse
Volgen en analyseren van gebruik
Kissmetrics
Functies met hoogste score
Cohortanalyse
Gegevensdetectie
Gegevensvisualisatie
ClickTale
Functies met hoogste score
Conversies bijhouden
Gebruikersinteractie bijhouden
Gedragsanalyse
Hootsuite
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Integratie van sociale media
Postplanning
Squarespace
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Ontwerpbeheer
Websitebeheer
Smartlook
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Engagement tracking
Heatmaps

Reviews over Hotjar

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Allen
Allen
President
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Essential for website optimization

5,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Rodrigo
Rodrigo
Director of Cyber Security in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Power Tool for User Experience Optimization

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Using Hotjar with my team and across the company has enabled us to make data-driven decisions, leading to optimized resource allocation and increased profitability.

Pluspunten:

Hotjar can handle massive datasets and traffic, enabling granular user segmentation. Its seamless integration with other marketing tools provides deep insights into user behavior, allowing you to identify large-scale patterns and continually improve user experience.

Minpunten:

I've been very satisfied with this tool and haven't experienced any negative aspects.

Mathieu
CEO in Frankrijk
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Really interesting to see what user really do

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: We use hotjar when we launch a new feature or when we need improve some interface. It's really fun to see user action.

Pluspunten:

Easy to set up. Useful to see what our user do on website or application. Possibility to start hotjar on event. The heatmap allow us to see some unclickable zone. Possibility to add notes on recording.

Minpunten:

It's not a problem with hotjar, but when we start to recording user action, we have a lot of recording to analyse. But always intersting to see what our users really do.

Gabriel
Growth Marketing Lead in Colombia
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Tracking is constantly failing

2,0 vorig jaar

Pluspunten:

Just the fact of being able to record heat maps.

Minpunten:

Our account has been constantly going on and off with an alert about the tracking not being properly implemented. Later, without having changed anything seems to be resolved. It's been like this for 2 weeks now.

Magdalena
Consultant in VK
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Comprehensive analytics

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Combines qual and quant data, allowing businesses for experimentation and ultimately, optimisation. Excellent tool, highly recommend.

Pluspunten:

Initially used it as part of green field platform launch - really helped us understand user behavior (via heatmaps, session recordings, conversion funnels), which is always useful, but particularly crucial this early on in the product lifecycle. Integration and use can be done by most non-techies, which gave us time and space to focus our engineers where it really mattered. Surveys are also available (though should be used sparingly as we quickly learned too many can also be annoying for the customer :d).

Minpunten:

not really a con, but performance is something to consider when integrating

Nabil
Director in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Super in-depth website analytics tool

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Straightforward tool to get setup and running, helps sell changes internally using data (e.g. how visitors actually use our websites).

Pluspunten:

In-depth tools to monitor visitor usage on our website, helps provide data for us to make decisions!

Minpunten:

Would love to see more automated insights on the products - sometimes you end up setting up a number of tools but never find the time to assess them.