Wat is GoToAssist?

GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke nieuwe functies zijn onder meer een razendsnelle verbindingstijd, ondersteuning op de juiste manier, waaronder chat, weergave op afstand en bestandsoverdracht, ondersteuning via kanalen (integraties met apps zoals Slack) en ondersteuning voor mobiele apparaten + delen van camera.

Wie gebruikt GoToAssist?

GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist is een platform voor kleine tot middelgrote bedrijven en biedt snellere, soepele verbindingen voor IT-ondersteuning voor klanten en medewerkers.

Waar kan GoToAssist worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 26 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 26 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

Video's en afbeeldingen van GoToAssist

GoToAssist Software - 1
GoToAssist Software - 2
GoToAssist Software - 3
GoToAssist Software - 4
GoToAssist Software - 5
Nog 5 andere bekijken
GoToAssist Software - 1
GoToAssist Software - 2
GoToAssist Software - 3
GoToAssist Software - 4
GoToAssist Software - 5

Vergelijk de kosten van GoToAssist met soortgelijke producten

GoToAssist

US$ 69,00
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 298,80/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 42,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef

Functies van GoToAssist

  • Assets volgen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • E-mailbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • Probleembeheer
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Veranderingsbeheer
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor GoToAssist

Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Pulseway is een bekroond IT-beheerplatform dat je de volledige controle geeft over alles wat met IT te maken heeft. Meer informatie over Pulseway

Reviews over GoToAssist

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (145)
Gebruiksgemak
4,5 (145)
Klantenservice
4,2 (145)
Functies
4,4 (145)
Waar voor je geld
4,2 (145)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Shae J.
Shae J.
Human Resources Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Premier Desktop Remote-in Application

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Quick and easy to learn with minimal to no learning curve for new users. Same goes for end-users when working with clients. Easy to navigate and open several sessions allowing a single user to simultaneously remote into multiple computers. This product has been integral in troubleshooting issues for clients, updating our software solutions remotely, looking at computers specs and watching client daily operations to allow for effective communication.

Minpunten:

No cons to report at this time. As I'm always looking to reduce costs, I regularly look at other vendors. I have not been able to find a comparable product at a lower price point. As such, we will be sticking with GoTo Assist for the foreseeable future.

David P.
IT Server Support Specialist in VS
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best remote support app

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We use this to remote in to users workstations in our remote locations to support them. It is easy to use, send them a text, email or Teams message and boom connected and issues solved.

Pluspunten:

I love how easy it is to use. Simply send a link to your user in need and go. It is easy to elevate credentials and the unattended support is awesome

Minpunten:

The only downside I see is the limited phone support capabilities. That is more of an issue with apple being greedy then the software as android support is awesome

Ben P.
E-commerce Consultant in VK
Mediaproductie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Would recommend for regular remote support

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Remote support works well, good tools for setting up support sessions, plenty of logging options.

Minpunten:

It's a bit more expensive than some other comparable solutions I've used but it's worth the money for longer term users.

Carmine T.
Owner in VS
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overpriced, Mostly Reliable

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I have had this software for quite a few years now. Super easy to deploy, generally user friendly, and at times useful. But, compared to almost every other solution, it is way over priced and way over commoditized. You can tell that you are just another number to them, to extract as much money as possible from. Each year, i get less features, but pay the same amount and then they try to sell me back the feature at a higher price.

Pluspunten:

Ease of deployment to end user PCs via an EXE or MSI.

Minpunten:

It's lack of stability, lack of value, and that they just don't care about you.

Geverifieerde reviewer
IT Support in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

GotoAssist makes our job a lot better and convenient

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall I'm very satisfied using this app. This helps us a lot when dealing with urgent issues on clients computer. App has also a lot of features that greatly benefits us

Pluspunten:

This remote tool can perform multiple tasks, that's why this is very convenient tool for me specially in IT support dealing with many devices

Minpunten:

Just a little things needs to improve. On my case, I'm using android application of GotoAssist as well, sometimes when switching back to home screen of phone, GoToAssist app tends to automatically logout.