Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Ora?

Ora is een alles-in-één realtime werkruimte voor teams. Het heeft alles wat je team nodig heeft om productief te zijn. Taakbeheer, Kanban, urenregistratie, chat, rapporten over projecten en teamproductiviteit. Het is krachtig en tegelijk eenvoudig en gebruiksvriendelijk.

Wie gebruikt Ora?

Ora is gemaakt voor teams van elke grootte (zelfs sologebruikers) die hun projecten, taken of andere zaken willen volgen. De doelmarkt is iedereen die op zoek is naar een beter taakbeheersysteem.

Ora Software - 1
Ora Software - 2
Ora Software - 3
Ora Software - 4
Ora Software - 5

Twijfels over Ora? Vergelijk met een populair alternatief

Ora

Ora

4,6 (146)
US$ 10,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
72
10
4,6 (146)
4,6 (146)
4,5 (146)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 7,16
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
160
20
4,0 (14.240)
4,3 (14.240)
4,2 (14.240)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Ora

Jira
Functies met hoogste score
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
YouTrack
Functies met hoogste score
Taakbeheer
Taakplanning
Taken bewerken
GitHub
Functies met hoogste score
Bronnenbeheer
Samenwerkingstools
Toegangsopties/machtigingen
Microsoft Excel
Functies met hoogste score
Gegevens importeren en exporteren
Offline toegang
Samenwerkingstools
Freedcamp
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Samenwerkingstools
Taakbeheer
Airtable
Functies met hoogste score
Beheer van gegevensopslag
Meerdere projecten
Taakbeheer
Zapier
Functies met hoogste score
Automatisering van bedrijfsprocessen
Integratiebeheer
Integraties van derden
monday.com
Functies met hoogste score
Dashboard
Klantendatabase
Personeelsbeheer
Hive
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Samenwerkingstools
Taakbeheer

Reviews over Ora

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
64%
4
31%
3
5%
Alexandro
Alexandro
Owner in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vrije tijd, reizen en toerisme, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

The most complete solution out there to manage everything

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Extremely happy with it. It's been more than 3 years using it and we can't imagine working without it.

Pluspunten:

It's such a powerful tool, it has almost everything I could think of to take care of my company, projects, and clients. And I say almost because, ofc, some things like invoices are being done with other apps, but ORA wasn't designed for that. It's really easy to work together with your team using ORA, has everything you need, including conferencing tools (ditch Zoom), calendar, deadlines, projects, attachments in the tasks or projects... I find it extremely useful to work on big projects, or things with a lot of small details, not loosing track.

Minpunten:

When the tasks/cards has a lot of information and comments, it can get laggy. Also, deadlines from small tasks inside other tasks don't appear in the calendar, and that's a small problem for us.

Philippe
Founder, UI-UX Designer in Canada
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Ora replaced ClickUp

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Very, very positive! The support team is also very reactive and receptive when we needed help or when we suggested new features.

Pluspunten:

It is faster, simpler and cheaper to use than ClickUp.

Minpunten:

Some features like Chat, Scheduling, Time entries corrections are still rough on the edges.

Rasmus
Producer in Zweden
(Bioscoop)films, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Underdeveloped but with great potential

3,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

An affordable task management system with many great features.

Minpunten:

Underdeveloped and buggy. Developers prioritize new features over ensuring basic functionality, which is crucial. Fundamental improvements are necessary for the software to gain trust from businesses and organizations. Additionally, frequent layout changes cause confusion with each update.

Eugene
Operations Director in Oekraïne
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

A product that finds the sweet spot between Trello and Jira

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We are happy with it. I really think it offers a great compromise between features and functionality and it manages to run fast all the time.

Pluspunten:

First and foremost: the speed. Everything runs quickly and without errors, unlike some competing products. We also like the layout for the kanban board and it's easy to add some automation to improve our processes. It was also convenient to migrate all departments to as it is easy to set up and work with.

Minpunten:

The lack of a dedicated Linux app packaged as an AppImage or DEB for Ubuntu/Debian. Lack of task priority as a built-in option (We created a custom field for it) Importing all our tasks from JIRA wasn't perfect with many tasks not having crucial information and attachments while being referenced in the logs for the tasks.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect to manage projects and tracking team time

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: It's a great experience, using for my company for years now.
Team size of 15 people and still great and managable.

Pluspunten:

Easy to use. Just start creating some kan-ban projects, add some tasks and you are good to go. It's possible to extract reports per user, team, project and a lot of filters. Really good to keep projects on track.

Minpunten:

Template for Workflows are not dynamic: you can create once and use. But if you need to change the Template, you have to create a new one.