Wat is JOBPROGRESS?

JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.

Wie gebruikt JOBPROGRESS?

Alle residentiële verbouwingsaannemers en vakmannen.

Waar kan JOBPROGRESS worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • JobProgress
  • Gevestigd in Piscataway, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 4 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • JobProgress
  • Gevestigd in Piscataway, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 4 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van JOBPROGRESS

JOBPROGRESS Software - 1
JOBPROGRESS Software - 2
JOBPROGRESS Software - 3
JOBPROGRESS Software - 4
Nog 5 andere bekijken
JOBPROGRESS-video
JOBPROGRESS Software - 1
JOBPROGRESS Software - 2
JOBPROGRESS Software - 3
JOBPROGRESS Software - 4

Vergelijk de kosten van JOBPROGRESS met soortgelijke producten

JOBPROGRESS

US$ 60,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 99,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van JOBPROGRESS

  • Aanpasbare sjablonen
  • Aansturing van onderaannemers
  • Administratie
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Biedingsbeheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • CRM
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Foto's vastleggen
  • Historische database
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kostenschatting
  • Kwalificatie bijhouden
  • Leads beheren
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Plannen
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Roosterbeheer
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voor de AEC-sector
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wat-als-analyse
  • Werkorderbeheer
  • Woning

Alternatieven voor JOBPROGRESS

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
Alles-in-één oplossing voor gegevens van kinderen/personeel, bijhouden van aanwezigheid en maaltijden, boekhouding, incasso van bijdragen, klaslokaalbeheer en communicatie met ouders.
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Water mitigation suite- simple, efficient, and comprehensive.
Scoop is the ultimate integrated software for solar project management, sales/operations, data storage, and workflow automation.
Software for tracking orders and managing clients, with marketing features to help you grow your business.
Internet-based home repair and remodeling solution that helps you run your business.
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.

Reviews over JOBPROGRESS

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,4
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Zach L.
Zach L.
Co-Owner/Skywarn Spotter in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best CRM For Your Money!!

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: Excellent or A++

Pluspunten:

Easily the best and most customizable CRM for the industry our today. Their app is second to none and the desktop platform makes following jobs a breeze! Plus, grabbing an e-signature right on the contract on the app is cake. No extra app to use

Minpunten:

There really are none, if something arose the team at JP jumped to correct or add it right away.

Rachel B.
Rachel B.
Office Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Add More Features/Uses

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: I love the customer service you guys provide, and I hope that doesn't change as you expand. The database itself is user friendly, I just see potential for more features

Pluspunten:

I love the separation of the production calendar from the staff calendar. The customer contact directory is great, and mainly why I got Job Progress to begin with so we could manage our customers better.

Minpunten:

I think this software could do more. I don't like the graph layouts we are given, I wish we could choose among different kinds of graphs that could help us better visualize our data. I also wish the proposals allowed me to customize the font more so whilst I am making a proposal that has already been merged to a customer. Instead, if I want to fix the font sizing on the proposal I have to exit where I am and edit the template itself and then that edit applies to all future proposals. I just want more flexibility on the customization side. Lastly, I think this program has so much potential to integrate a canvassing segment to it. Maybe integrate with Google maps or another program to create an option for companies to track their canvassers. Right now, I use Google maps to track my canvassers, but it would be great if we could do that all on Job Progress so they also have real time access to where they've gone and what neighborhoods are successful, etc.

Kala K.
Roof in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

General Contractor's review of Job Progress

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall this is an affordable program for any contractor or construction group large or small to help organize your business and bids.

Pluspunten:

Store all job history in one page. Easy to add notes and link in the sales team to track each job.

Minpunten:

Internal messaging, linking or using this program for scheduling, and more ease tracking the job's finances

Danielle R.
manager in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Review

3 vorig jaar

Pluspunten:

I love the features, when they work accurately. Very user friendly for the field. The staff is very friendly. They try and help where they can.

Minpunten:

The reporting is not accurate and I have sent in several emails calls complaints etc. with no responses on the status. Some things get fixed and I am always told they are "working on it" but i have been complaining about the reporting hiccups since we started a little over 2 years ago. Another down fall is some times they cant even tell you how to pull certain repots to get information you want. The staff should 100% know their product. I pay in full and have never been discounted/compensated with all the issues we've had. They need to work on better follow ups and updating customers regarding issues.

Brian K.
President in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great software with room for improvement!

4 vorig jaar

Opmerkingen: We use JP to run our entire operation and plan to use it in the near future. It's constantly getting better, mgmt is very engaging and always taking feedback and making progress.

Pluspunten:

JP is easy to use once you get it configured to your business processes. Macros that streamline the estimate/proposal process along with integration to suppliers all within the job keeps the documentation process on the job easy to manage. Also, it doesn't take long to get new users trained on how to use JP on a daily basis.

Minpunten:

The ability to use Zapier and input new leads/customers needs to be cleaned up and more open to align with Referal Sources so it can in as a Zap and not manually entered. Right now, this integration isn't very well designed from a data input standpoint, only minimum fields. We do a lot of insurance roofing jobs and the ability to bring those in as a PDF and autocreate the estimate is a big win BUT the inability to use that like other Estimates/Proposals in JP that a client can sign off on is a huge gap. The customer web page could use the tweaking to make the experience a little more professional and appealing to the user. Photos uploaded into JP already automatically shared with the client, the process to share photos is a pain especially when you have 50-100 job photos. It would make more sense to establish at the folder level what photos can be shared to the customer web page along with the ability to designate a photo as the main photo (like front picture of the home) as the key photo on the customer page seen everytime they go there. Also, allow different photo folders to be presented so the client can see different photos in groups from inspection photos vs. job progress photos vs. job completion photos.