Wie gebruikt deze software?

Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die kleine advocatenkantoren en soloprofessionals helpt bij het beheer van klanten, materie, planning, taken, tarieven, tijdregistratie, facturen, documenten en meer via een dashboard.

Gemiddelde scores

11 beoordelingen
  • In totaal 4.7 / 5
  • Gebruiksgemak 4.6 / 5
  • Klantenservice 4.6 / 5
  • Functies 4.6 / 5
  • Waar voor je geld 4.8 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 1,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Amberlo
  • https://www.amberlo.io/
  • Opgericht in 2008

Over Amberlo

Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald.

Functies van Amberlo

  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Conflictbeheer
  • Contractbeheer
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Factureren
  • Kalenderbeheer
  • Klantenportal
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Vertrouwensadministratie
  • Archiveren en retentie
  • Contractbeheer
  • Documenten indexeren
  • Documenten samenstellen
  • Documenten taggen
  • Samenwerking
  • Toegangsopties
  • Versiebheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Conflictbeheer
  • Gevalsgedefinieerde tijdmeters
  • Herinneringen
  • Meerdere vestigingen
  • Op regels gebaseerde planning
  • Personeelskalender
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Accounts volgen
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Klantverhalen
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Voorschotten factureren
  • Casusnotities
  • Conflictbeheer
  • Contractbeheer
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Factureren
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Registerbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Vertrouwensadministratie
  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Belastingbeheer
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Boekhouding op transactiebasis
  • Compliancebeheer
  • Klantenverhalen
  • Uitschrijven van cheques
  • Winst- en verliesrapportage van assets
  • Activiteiten volgen
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Projecten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Vergoedingenbeheer

De nuttigste reviews van Amberlo

Easy time tracking and billing

Beoordeeld op 27-3-2018
Andrius I.
Partner
Juridische dienstverlening, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: AMEA Legal enabled our team to track working time spent on client tasks easier and more precisely. This ensured that all working time is billed and even slightly increased our income. The transition to the new system was smooth because it is intuitive and AMEA support is very helpful.

Pluspunten: AMEA Legal helped our team to track billing time spent on client tasks easier and with more precision. This ensured that all time is billed and even slightly increased our income. The transition to the new system was smooth because it is intuitive and AMEA support is very helpful.

Minpunten: We missed integration with our accounting system.

Antwoord van de leverancier

van AMEA Business Solutions op 28-3-2018

Dear Andrius, thank you for a positive review! We are very happy to have you as our customer and glad to hear that our software helps your practice to earn more.

I use this software mostly for invoicing my customers and keeping track of worked hours.

Beoordeeld op 23-3-2018
Geverifieerde reviewer
Professional Freelancer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Entering worked hours is a very easy task in this software. I can smoothly add these hours to invoices and send them to my clients with only few clicks. That way I do not have to spend a lot of hours by trying to remember what I did during the month and all calculations are done for me automatically.

Minpunten: Still miss document integration with google drive or dropbox as documents need to be added manually.

Effective law practice management software

Beoordeeld op 25-3-2018
Dr. paulius A.
Founder
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Partnership with AMEA exceeded all expectations. AMEA team impressed with their flexibility, ability to listening to our needs and continuous efforts to ensure effective law practice management.

Minpunten: Some additional functionalities would be a nice to have, however that does not diminish the overall value.

Antwoord van de leverancier

van AMEA Business Solutions op 28-3-2018

Dear Paulius, thank you for a positive review and for your continuous input which helps a lot improving our software!

User friendly software

Beoordeeld op 15-5-2018
Laura J.
Attorney at law
Juridische dienstverlening, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: AMEA Legal is very easy to use. All functions are easy to find, field names are clear and required information is always at hand.

Minpunten: I would like to have mobile application in the future. Multilingual company address would be nice to have for issuing invoices in multiple languages.

Consultant/certified DPO

Beoordeeld op 12-4-2018
Rusne J.
Certified DPO
Juridische dienstverlening
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
3 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: With AMEA Legal we can manage working time and billing in a better way. It is easy to register working hours for lawyers and other staff. This not only enables us to issue invoices with easy but also allows us to estimate efforts and budgets for future projects. Document assignment to matters and document version management allows to find needed documents quickly.

Minpunten: We are missing mobile application and automatic time tracking. Also it would be useful option to change profile or add another entity in order to issue new invoices, but at the same time to have old date unchanged.

Lees meer reviews