Wie gebruikt deze software?

Manufacturing, Facilities, Equipment, Hospitality, Small Businesses, Fleet, Property, Building, Churches, Non-Profits, School, Gym and more

Gemiddelde scores

56 beoordelingen
  • In totaal 4.8 / 5
  • Gebruiksgemak 4.7 / 5
  • Klantenservice 4.9 / 5
  • Functies 4.4 / 5
  • Waar voor je geld 4.9 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 35,00/maand
  • Prijsinformatie Starting at $35 per user per month
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • LimbleCMMS
  • https://limblecmms.com
  • Opgericht in 2015

Over Limble CMMS

A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more.

Functies van Limble CMMS

  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van afvalverwijdering
  • In- en uitchecken
  • Locatie bijhouden
  • Reserveringenbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Kalibratiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Preventief onderhoud
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van softwarelicenties
  • CMMS
  • Energiebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Garantiebeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Planning van preventief onderhoud
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van vaste activa
  • Bezoekersbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Faciliteitsplanning
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Inventarisatie
  • Kamerplanning
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Ruimtebeheer
  • Voor scholen
  • Werkorderbeheer
  • Woningen
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzenden
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Afschrijvingsbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Boekhouding voor activa
  • Documentbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Streepjescodes/RFID
  • Voorraad bijhouden
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzenden
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Benchmarking
  • Downtime bijhouden
  • Historische verslaglegging
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitscontrole
  • Prestatiemeetwaarden
  • Realtime rapportage
  • Trendanalyse
  • Werkorderbeheer
  • Assets volgen
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Kalibratiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Garanties bijhouden
  • Inventarisatie
  • Onderhoudsplanning
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Assets volgen
  • Commercieel vastgoed
  • Klantendatabase
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Woningen
  • Conditiebewaking
  • Herinneringen
  • Inkoop
  • Inspectiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Predictief onderhoud
  • Takenlijst
  • Werkorderbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Kitting
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Inkoopbeheer
  • Itembeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • SKU- en UPC-codes
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodering
  • Toewijzing
  • Bandenbeheer
  • Beheer van onderdelenvoorraad
  • Brandstoffen bijhouden
  • Garanties bijhouden
  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsgeschiedenis
  • Onderhoudsplanning
  • Reparatie bijhouden
  • Voertuiginformatie
  • Werkorderbeheer
  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

De nuttigste reviews van Limble CMMS

Get rid of Excel and get LimbleCMMS

Beoordeeld op 30-10-2019
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Lucht- en ruimtevaart, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Pluspunten: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Minpunten: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

Limble

Beoordeeld op 17-10-2019
Christopher G.
Quality and CI Manager
Machinebouw, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We finally have realized data in maintenance cost, machine MTTR/MTBF, visual logs of work done, and much more. This software has made it much easier for me developing justifications for new machinery, gaging, and overhauls. If you think you have a good solution and you haven't tried this one, try it.

Pluspunten: We worked very closely with the software development team to get custom features that work for us. You won't get that kind of attention from anyone else.

Minpunten: Anything we disliked was either changed as a recommendation from another customer or for us. They continue to work hard to ensure this software is everything you need and more.

One of the best CMMS I've Used

Beoordeeld op 23-10-2019
Francisco F.
Maintenance Manager
Lucht- en ruimtevaart, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I am very happy with Limble it does what I need it to do and can easily keep track of work being performed and upcoming task.
I don't have to spend much time behind the computer and get more work done.

Pluspunten: The ease of use, how user friendly it is.
Has the feel of an app even on a desktop,
easy to navigate.

Minpunten: Minor issues that have been submitted for ad ons

Going paperless

Beoordeeld op 23-8-2019
Bethuel M.
Snr. Plant Mechanic
Bouw, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I have began an important journey of creating the technical history of all the equipment I am responsible for and this will go a long way in making g important decisions even with diagnostic information. No more heaps of paper and losing hours looking for info from piled stationery. I have more time on my hands to take care of other pressing priorities.

Pluspunten: Impressive interface, QR coding, mobile app, exceptional functionality and most importantly the ease of generating reports. Yes all CMMS's have at least some or more of the above features but below the surface you experience more. Bonus.....it is the most affordable with administrator/manager and user capabilities.

Minpunten: I still struggle with setting up the maintenance intervals with regards to hour metre readings. I have not seen an entry for periodic hour metre registering to keep track of the next schedule.

Antwoord van de leverancier

van LimbleCMMS op 9-9-2019

Thank you for your review! I'm sorry you are having a struggle setting up the hour meter reading intervals. Here is a great article that goes in depth on how to set up hour meters: https://intercom.help/limble-cmms/en/articles/2971834-meter-readings

Let us know if you have any other questions!

Just what we needed when we needed it

Beoordeeld op 22-4-2019
Michael K.
Director of Software & Engineering
Voedselproductie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: One of our colleagues wrote in a meeting agenda: “I <3 Limble.” We've been very pleased with Limble. It's helping us organize our growing number of assets and increasingly complex maintenance needs. Much of our maintenance is concerned with specialized care of sensors to maintain accurate and reliable data. With Limble we were able to get on top of the scheduling and personnel complexity to reduce failures, act proactively rather than reactively, and relieve stress on our people.

Pluspunten: We knew we needed something more capable than a calendar to help us manage our specialized maintenance needs. Of all the options we researched and trialed, Limble was just the right fit for us. The pricing and features aligned nearly perfectly for where we are today. In nearly every circumstance we've found a good way to accomplish what we need with Limble. While we are a small operation today we see Limble remaining as a viable option for us even as we grow.

Minpunten: The mobile app and web interface are lacking. The mobile app is mostly a wrapper around a mobile formatted website rather than a fully native and capable app. Meanwhile the web interface relies on periodic refreshes rather than instantaneous updates in response to data entry and UI interactions. That said, we prefer the functionality with a slightly wanting interface of Limble to other, slicker options that do not deliver on the core functionality. Limble has a few advanced features — including some still being built out — that are still a bit clunky and lack documentation. But, the support team is incredibly responsive and fills in those gaps.

Lees meer reviews