Wat is HoneyBook?

HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Wie gebruikt HoneyBook?

Professionele fotografen, web-designers, bloemisten, bruiloftsplanners, visagisten, evenementenplanners, dj's, cateraars, interieurontwerpers, modeontwerpers, grafisch ontwerpers.

Waar kan HoneyBook worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • HoneyBook
  • Gevestigd in Cedar Hill,, VS
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • HoneyBook
  • Gevestigd in Cedar Hill,, VS
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van HoneyBook

HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5
Nog 6 andere bekijken
HoneyBook-video
HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5

Vergelijk de kosten van HoneyBook met soortgelijke producten

HoneyBook

US$ 39,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 50,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van HoneyBook

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Antwoordbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Belastingberekening
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Persoonlijke betalingen
  • Plannen
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verificatie/authenticatie
  • Versiebheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor start-ups
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor HoneyBook

Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Web-based booking system & CRM tool to help businesses streamline booking and photobooth management processes.
Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Meer informatie over Stripe
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!

Reviews over HoneyBook

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Christina S.
Christina S.
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Pluspunten:

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Minpunten:

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Reactie HoneyBook

3 jaar geleden

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Steve S.
Business owner in VS
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The sweetest solution for photographers

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Honeybook continues to be a game-changer for our photography business. It has been an integral part of our daily workflow for years now. This year they added calendar and booking functionality.

Pluspunten:

Love the customer service. Whenever I need help they are always right there. We use HB for every booking. As soon as a lead goes active, we start a new project and manage everything from communication to proposal to contact to invoicing with HB.

Minpunten:

There could maybe be more freedom to customize but really it's just an advanced issue. First world problems.

Geverifieerde reviewer
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Entertainment, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Worst Customer Service of ALL the platforms we've tried

2 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: My interactions with the team always left me frustrated, angry, and in a foul mood that only they could seem to get me into. Even my wife trying to get me mad could not boil my blood as quickly and completely as the interactions with this team.

Pluspunten:

It looked like it might have been perfect for us, but the horrible experiences with the Honeybook team pushed us away from ever considering it at scale for our business.

Minpunten:

The fact that there was ZERO support whatsoever may it an easy choice to stay away from this as a viable solution for our business long term.

Jessica P.
Owner | Marketing Strategist & Coach in VS
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Your go-to, all-in-one CRM for small business!

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: Amazing, hands down!

Pluspunten:

Easy to use and so many features! The ability to go to one place AND have so many things automated is amazing!

Minpunten:

There are little things that can be improved, but so does everything. I have voiced my suggestions to the HoneyBook team and they are passing the information along to try to improve my experience. Even without those being fixed, I still love HoneyBook.

Daniela M.
Owner & Photographer in VS
Fotografie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

My business can't survive without Honeybook

5 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: This CRM makes my business run smoothly and efficiently. I otherwise would not be able to keep track of task due dates and all of my clients. I cannot run my business without Honeybook.

Pluspunten:

I love that everything I need to run my business is in one place, and that I can customize just about everything to create brand cohesive experiences for my clients.

Minpunten:

Couple little things here and there, like a box won't move where I want it to in Flows, but they are always tweaking and adding new features. The customer service is also stellar so if anything goes wrong I know someone will be able to help me right away!