Nederland Lokaal product

Wat is VOGSY?

Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing.

Wie gebruikt VOGSY?

Voor Professionele Services Organisaties die op het Google-platform worden uitgevoerd; Marketing/Digital Agencies, Management Consultancies, IT Services-bedrijven.

Waar kan VOGSY worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • VOGSY
  • Gevestigd in 1083 HN Amsterdam, Nederland
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

prijzen van VOGSY

Beginprijs:

US$ 11,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

VOGSY heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. VOGSY heeft een betaalde versie vanaf US$ 11,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • VOGSY
  • Gevestigd in 1083 HN Amsterdam, Nederland
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van VOGSY

VOGSY Software - 1
VOGSY Software - 2
VOGSY Software - 3
VOGSY Software - 4
VOGSY Software - 5
Nog 6 andere bekijken
VOGSY-video
VOGSY Software - 1
VOGSY Software - 2
VOGSY Software - 3
VOGSY Software - 4
VOGSY Software - 5

Functies van VOGSY

  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingberekening
  • Budgetbeheer
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kanban-bord
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor VOGSY

Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.

Reviews over VOGSY

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (22)
Gebruiksgemak
4,5 (22)
Klantenservice
4,6 (22)
Functies
4,5 (22)
Waar voor je geld
4,7 (22)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
55%
4
41%
2
5%
Richard j K.
Richard j K.
Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

FINALLY! A solution for managing projects that integrates with Google

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Since roll out we have noticed a dramatic increase in our team's responsiveness to submitting their time (a plague of every agency) and a double digit increase in profitability from having stronger controls over our projects than we had with other project management applications we used in the past.

Pluspunten:

For years I have dreamed of a tool that would integrate within the Google ecosystem, Vogsy has done just that. It feels like an extension of the tools that we use everyday: Gmail, Google Docs, et cetera. The transition from our existing platform was fairly painless and our team was up and running within days of deployment.

Minpunten:

I do not have many pain points with Vogsy. It covers all of our bases that we need to properly manage our team and the day to day operations of the business. Their team has been super supportive on customer support side and carefully considers our recommendations for future releases. It feels like a very effective partnership.

Overwogen alternatieven: LiquidPlanner, FunctionFox, monday.com en Wrike

Overgestapt van: Intervals

Redenen om over te stappen op VOGSY: After a doing a demo with several applications our selection committee unanimously determined that Vogsy would provide coverage on all of our critical elements and provide for cost savings long term through streamlining several of our processes. It was the clear winner.

Jennifer T.
President in VS
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great Software for Project Quotations

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Our agency uses Vogsy primarily for quoting new projects and tracking our Agency's overall project load and statuses. As many of our projects have repeatable, predictable cadences and steps we are able to use the template function and replicate or build project quotes very quickly. Vogsy integrates with Google Workspace, so we have a seamless organizational tool.

Minpunten:

The internal program "help" functions are difficult to follow and often don't answer the questions we have. Further development for self-employment of functions and usability would be great.

Reactie VOGSY

vorige maand

Hi Jennifer, thanks very much for your review. We are working hard to take the help center to the next level and will deploy something soon that will definitely increase your self-service capabilities!

Chris L.
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Waste of time

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I hate it. It looked like it would be perfect,
and they promised the world. They fell short Snd wouldn’t refund my money either.

Pluspunten:

I was hoping that this would be easier than Sales force... I was wrong. I liked how the team embraced our company. However it was false hope. They would not deviate from their ways and it cost me thousands of dollars. What a mistake.

Minpunten:

Processing a job was a nightmare. There are so many unnecessary steps.

Reactie VOGSY

2 jaar geleden

Dear Chris, sorry to learn that you felt misguided. For a SaaS business, it's never a sustainable situation to overpromise or underdeliver. And so that's definitely not what we ever set out to do. After reflecting on your feedback here, we believe that it was a matter of expectations in different parts of the business that caused things to grind to a halt. In hindsight, it's clear that it was CRM, rather than PSA that you were looking for. Whilst we spent quite some time with your administrative team to cover the entire scope from quote to cash, that ultimately was never embraced fully. An unfortunate mismatch, of which we will take learnings forward. Best regards, Mark

Hendrik N.
Lead Consultant in Nederland
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

100% automated process from quote to invoice

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: - 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration
- extremely intuitive user experience, very steep learning curve for new employees
- beautiful graphs and management dashboards
- FUN to use, feels like social media!

Pluspunten:

It is a pleasure to make proposals with Vogsy: - I enter quote information (amount, relation, contact person) - Vogsy then generates the quote from a template and stores it in Google Drive - I finish the quote by editing the generated Google Doc - Vogsy then sends my manager a notification to approve the quote - after approval Vogsy sends the quote to my contact person through Gmail It does not end there. After receipt, my customer can digitally sign the quote. Vogsy automatically saves the signed quote in Google Drive. In Vogsy I can then convert the quote to a project with a single click, so the project execuation can start right away (resource planning, time registration, invoicing). Never been this easy, never been this efficient.

Minpunten:

I manage many projects and quotes so I received many notifications on my feed. Fortunately, you can easily disable certain notifications in Vogsy.

Paola Z.
Consultant in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great personal assistant

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Helps me to keep full track of our quote-to-cash process. Easy time recording and approval of purchase invoices. Charts give a clear overview of a number of key performance indicators.

Pluspunten:

Vogsy helps me to easily manage my actions by presenting them on my personal feed. And keeps reminding me if something is not taken care of yet. Great to have this convenient personal assistant who keeps me up to speed!

Minpunten:

If you work on quite a number of projects, you can sometimes receive many notifications on your feed. To avoid this situation, you can disable certain notifications in Vogsy. So if you just invest a little bit of time, this is easily taken care of as well.