ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

door ManageEngine

Wie gebruikt deze software?

SupportCenter Plus is een webgebaseerde software voor klantenondersteuning waarmee organisaties op effectieve wijze hun klantentickets, accounts, contactgegevens en servicecontracten kunnen beheren.

Gemiddelde scores

10 beoordelingen
  • In totaal 4.3/5
  • Gebruiksgemak 4.2/5
  • Klantenservice 4.5/5
  • Functies 4.4/5
  • Waar voor je geld 4.5/5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 945,00
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren

Leveranciergegevens

  • ManageEngine
  • http://www.manageengine.com

Over ManageEngine SupportCenter Plus

SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid.

Functies van ManageEngine SupportCenter Plus

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

De nuttigste reviews van ManageEngine SupportCenter Plus

Lots of features

Beoordeeld op 14-2-2018
Gerson M.
IT Consultant
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Pluspunten: Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Good but can be improved.

Beoordeeld op 13-5-2018
Aria S.
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Minpunten: Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

One view of all your customers interactions

Beoordeeld op 27-11-2019
Geverifieerde reviewer
Mobile and Web Product Manager - Cross Border Remittance at FLASHSend
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very positive overall experience, and migrating colleagues to a new process and platform was very seamless

Pluspunten: In the short time we have been using this software it has dramatically improved they way we view all customer interactions with whether it be via email, phone or Portal and even multichannel. It has helped us streamline our incoming customer queries and respond to them more efficiently . I look forward to using the many other features offered, but one step at a time

Minpunten: You need to spend a fair amount of time in the software to familiarise yourself with it, but after some time, it all 'just clicks'. great product

Manage Engine Ticketing System

Beoordeeld op 15-1-2019
Geverifieerde reviewer
System Specialist
Farmaceutica, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Manage correctly inserting all correctcs data (servers, groups, etc) is really a complete ticketing software that can be used for respect ITIL process systems

Minpunten: Probably because was not configure correctly, anywhere receive continue email about ticket is really a noise ...

Very good experience i have with product, im satisfied.

Beoordeeld op 4-5-2018
Amir K.
IT Manager
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Very easy to use and to admin the product, many feature and its a futuristic product that need to be use. very helpful.

Minpunten: The product is a complete one and all what I need has on it, don't change folks, continu your hard working.

Lees meer reviews