Wie gebruikt deze software?

SupportCenter Plus is een webgebaseerde software voor klantenondersteuning waarmee organisaties op effectieve wijze hun klantentickets, accounts, contactgegevens en servicecontracten kunnen beheren.

Gemiddelde scores

9 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 945,00
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren

Leveranciergegevens

  • ManageEngine
  • http://www.manageengine.com

Over ManageEngine SupportCenter Plus

SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid.

Functies van ManageEngine SupportCenter Plus

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

De nuttigste reviews van ManageEngine SupportCenter Plus

Good but can be improved.

Beoordeeld op 13-5-2018
Aria S.
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Minpunten: Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

Very good experience i have with product, im satisfied.

Beoordeeld op 4-5-2018
Amir K.
IT Manager
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Very easy to use and to admin the product, many feature and its a futuristic product that need to be use. very helpful.

Minpunten: The product is a complete one and all what I need has on it, don't change folks, continu your hard working.

Lots of features

Beoordeeld op 14-2-2018
Gerson M.
IT Consultant
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Pluspunten: Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Manage Engine Ticketing System

Beoordeeld op 15-1-2019
Geverifieerde reviewer
System Specialist
Farmaceutica, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Manage correctly inserting all correctcs data (servers, groups, etc) is really a complete ticketing software that can be used for respect ITIL process systems

Minpunten: Probably because was not configure correctly, anywhere receive continue email about ticket is really a noise ...

AS a web based CRM solution, it doesnt get any easier

Beoordeeld op 25-6-2018
Mark J.
IT Infrastructure Manager
201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld

Pluspunten: The ability to track and manage customer emails as tickets makes it that much easier to manage your calls. The reports we can pull based on Technician, user or problem is phenomenal.

Minpunten: You will need to have some form of training otherwise you will get lost. Other than that, there are hardly any cons.

Lees meer reviews