Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

Wat is ManageEngine SupportCenter Plus?

SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid.

Wie gebruikt ManageEngine SupportCenter Plus?

SupportCenter Plus is een webgebaseerde software voor klantenondersteuning waarmee organisaties op effectieve wijze hun klantentickets, accounts, contactgegevens en servicecontracten kunnen beheren.

ManageEngine SupportCenter Plus Software - 1
ManageEngine SupportCenter Plus Software - 2
ManageEngine SupportCenter Plus Software - 3

Twijfels over ManageEngine SupportCenter Plus? Vergelijk met een populair alternatief

ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

4,3 (14)
US$ 495,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
36
5
4,3 (14)
4,4 (14)
4,2 (14)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
40
4,4 (2.154)
4,5 (2.154)
4,3 (2.154)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor ManageEngine SupportCenter Plus

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Issuetrak
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Vivantio
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
Deskpro
Functies met hoogste score
Communicatie via meerdere kanalen
Kennisbankbeheer
Workflowbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Front
Functies met hoogste score
Inboxbeheer
Macro's/reacties via sjablonen
Mobiele toegang
Froged
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Kennisbeheer
Live chatten
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten

Reviews over ManageEngine SupportCenter Plus

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
43%
4
43%
3
14%
Gerson
Gerson
IT Consultant in El Salvador
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Lots of features

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Pluspunten:

Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Burim
Systems Engineer in Duitsland
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A good helpdesk tool but not perfect

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, I am very happy with this product, and I do recommend it. It is not perfect, there are some flaws, but I am optimistic they will address them in future versions.

Pluspunten:

We just recently made it possible to use ManageEngine Help Desk directly via the internet (until now we could only access it from our on-prem infrastructure) and it has become much easier to access, check, reply and resolve tickets. It works fast, it supports all internet browsers used in our organization, it's relatively easy to use, and user interface is self-explanatory.

Minpunten:

Managing and assigning requests is very easy but managing tasks is a bit more complicated. If you are the one dispatching tasks to a group of support engineers, there are several steps that need to be repeated every time a task is assigned (Click on the "Quick actions" menu - select "All Tasks" and then select the filter "Pending - My group tasks". This makes it time consuming and frustrating, especially if there are a lot of tasks to be assigned. I hope that newer versions come up with better ways to manage and assign tasks.

Fazal
Implementation & Support Specialist in Pakistan
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Manage and Engage with your Clients

3,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

We are managing our clients requests in a seamless manner and generate report and present it to the management of how the progress is going on monthly and quarterly basis.

Minpunten:

its UI is not that much interactive and we cannot modify the dashboards according to our needs.

Aria
VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Good but can be improved.

4,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Minpunten:

Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

Arvind
Sr. Technical Support in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Super product for enterprise customer

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It experience was good after I understand before that I was pretty confused

Pluspunten:

Notification and comment section is good, we can see the latest comment of the customer without the whole mail thread.

Minpunten:

Mobile notification should be added for ticket status, those whom who are traveling most.