Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Medallia Concierge?

Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media.

Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken.

Wie gebruikt Medallia Concierge?

Zingle biedt een ongekende verbinding met gasten, leden en klanten voor bedrijven in het MKB en ondernemingen in verschillende sectoren, waaronder horeca, eten en drinken, gezondheid, fitness en detailhandel.

Medallia Concierge Software - 1
Medallia Concierge Software - 2
Medallia Concierge Software - 3
Medallia Concierge Software - 4
Medallia Concierge Software - 5

Twijfels over Medallia Concierge? Vergelijk met een populair alternatief

Medallia Concierge

Medallia Concierge

4,6 (121)
US$ 179,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
66
1
4,5 (121)
4,5 (121)
4,6 (121)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 19,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
7
Geen integraties gevonden
4,8 (106)
4,4 (106)
4,1 (106)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Medallia Concierge

Zipwhip
Functies met hoogste score
Massa-sms
Messaging in twee richtingen
Personalisatie van berichten
Marketing 360
Functies met hoogste score
Gedragsanalyse
Websitebeheer
Workflowbeheer
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Mobile Text Alerts
Functies met hoogste score
E-mailmarketing
Marketingautomatisering
Mobiele coupons
EQUP
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
Contactenbeheer
Contactendatabase
Birdeye
Functies met hoogste score
Reviewaanvraag
Reviews controleren
Reviews genereren
Drift
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Contactendatabase
Online reserveren
Preferred Patron Loyalty
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Bonusbeheer
Loyaliteitsprogramma
monday.com
Functies met hoogste score
Dashboard
Gegevensbeveiliging
Personeelsbeheer

Reviews over Medallia Concierge

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
heather
heather
Chief Operating Officer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best B2C communication platform available

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We have leveraged Zingle to improve customer retention an satisfaction, increase sales, and improve brand exposure and customer awareness of new product and offer lines. We have found that we are only limited by our imagination with what we can do with Zingle. Each new idea we have shared with the Zingle development team has been met with enthusiasm. Zingle has evolved us as a business and helped us gain efficiencies. Our customer satisfaction ratings show us that Zingle has had a significant impact on our ability to provide service to our customers where and when they need us.

Pluspunten:

Zingle is versatile, adaptive and user friendly. Training time for our employees was minimal which means it was inexpensive to on-board our team. Any additional training needs have been met by the Zingle team. They are responsive and supportive.

Minpunten:

We would like to see improvements with the exportable reports from the provided analytics.

Jenna
Jenna
PM Operations Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Amazing Product - Perfect For Our Property

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Amazing, very helpful, and a great new-age way to give our guests the best service.

Pluspunten:

We love the ease of use for it and how well it works for a condo property like ours. We can message all guests at once in case of emergency (our power went out last week and it was so easy to pull up the app - on our phones - and communicate with them during this). Just daily communication, welcome, requests, and departure reminders are so simple and most are automated! Minimal work but maximum communication to the guests.

Minpunten:

We struggle with automated Welcome messages through HotSOS. It cannot communicate directly to our Hotel's PMS - SMS - so we must use HotSOS and that causes communication errors sometimes.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Single is very helpful in my daily work but can be very frustrating to use at times.

3,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Zingle is such an easy way to contact people, and people respond very quickly to text messages. I like that we can group people in different ways such as the property where they live.

Minpunten:

Zangle is not mobile friendly for my Android phone, and it is tough to use while on the go. It is hard to tell when you have new messages and when your company is getting many messages per day it is easy to miss them as there is no obvious alert or color change etc.

Michael
Michael
Night Auditor in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Wonderful connection tool

4,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

This is a great way to contact guests and clients to give them information or for them to make requests. We use it to inform guests when their rooms are ready for check in and for them to request extra amenities like towels. Easy to find a guest as it connects right to our Opera system and picks up their phone number and information.

Minpunten:

The website for this software times out frequently, always having to refresh the screen to update the conversations. There is some downtime on this system as well for updating and it is always during the overnight.

Min
Manager, customer experience in VS
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Medalia in retail

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

I can check our customer experience in score and see who in what area caused the issues at a glance.

Minpunten:

When the reviewer selected wrong area, I can’t make a change. I can’t add a note/details to let our team know.