Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is Apex Loyalty?

Apex Loyalty is een cloudgebaseerde automatiseringsapp voor loyaliteit, marketing en incentives die native is gebouwd op het platform van Salesforce.com. Met Apex Loyalty blijven middelgrote tot grote ondernemingen betrokken en in contact met channelpartners en B2B-klanten om meer omzet te genereren en merkambassadeurs te ontwikkelen. Wat Apex Loyalty onderscheidt is het gepersonaliseerde partnerplatform, gamification-hulpprogramma's, klant- en campagnesegmentering, marketing automation tools voor sms en e-mail en de ingebouwde beloningencatalogus.

Wie gebruikt Apex Loyalty?

De doelmarkt is voornamelijk productie in vrijwel elke sector, maar ook bedrijven met complexe onafhankelijke kanalen, van retailers tot distributeurs.

Apex Loyalty Software - 1
Apex Loyalty Software - 2
Apex Loyalty Software - 3
Apex Loyalty Software - 4

Twijfels over Apex Loyalty? Vergelijk met een populair alternatief

Apex Loyalty

Apex Loyalty

5,0 (6)
€ 4.990,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
115
1
5,0 (6)
5,0 (6)
5,0 (6)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 59,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
120
14
4,6 (161)
4,6 (161)
4,9 (161)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Apex Loyalty

Kangaroo
Functies met hoogste score
Bonusbeheer
Klantendatabase
Loyaliteitsprogramma
Marketing 360
Functies met hoogste score
Bestemmingspagina's en webformulieren
Online facturering
Spamblokkering
Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Real-Time Data
Kademi
Functies met hoogste score
Bonusbeheer
Cursusbeheer
Prestatiemeetwaarden
EQUP
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
Contactenbeheer
Contactendatabase
OneHash CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Leads beheren
Offertes
Preferred Patron Loyalty
Functies met hoogste score
Bonusbeheer
Loyaliteitsprogramma
Transactiegeschiedenis
OnPrintShop
Functies met hoogste score
Contentbeheer
Orderbeheer
Productconfigurator
Scal-e
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over Apex Loyalty

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,8
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Mirace Eda
Mirace Eda
Commercial Digitalization Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Thank you APEX Team!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I have been working with the apex team for 3.5 years. Extremely agile and solution oriented team. Customer experience, loyalty product experiences are extremely good.

Pluspunten:

They are very good at Loyalty campaign mechanics, gift catalog management and salesforce platform usage. The customer relations of the APEX team, which is always helpful and solution-oriented, are always dynamic and positive.

Minpunten:

Communication in development agendas can be complex. In new demands, it is necessary to proceed by simplifying the subject as much as possible.

Ezgi
Project Manager in Turkije
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

I believe this is one the most revolutionary channel loyalty software out there!

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

Apex Loyalty does solve most of your pain points such as communicating with your independent channels and collecting insights and turning them into brand advocates. With Apex Loyalty you can also reward your channels for their sales transactions. While doing that, Apex makes it fun for the channels to be engaged in your loyalty program. Apex Loyalty is also very scalable and can be used in any industry from manufacturing to services and FMCG industry.

Minpunten:

I can only speak about the challenges of starting a successful channel loyalty program mechanics. Figuring out the details of your loyalty program usually takes more time then you would think.

Nisa Nur
Nisa Nur
CRM & Data Analytics Executive in Turkije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Flexible and Easy Tool!

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

They have a very flexible tool and agile team, so it is very easy to work with them. It is very easy to take action and put the solution in place with them.

Minpunten:

Maybe there could be a hypercare process that we can make some additional developments during first a few months.

Seckin
Customer Management Executive in Zwitserland
Tabak, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best tool to become loyalty Guru!

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

It has lots of features to manage and engage your customers. Cluster based activities enables you to offer differentiated activities to your customers depending on your needs. User friendly admin panel is one of the key benefits. Seems like developed with lots of learnings; you have what you need to start your CRM without much effort.

Minpunten:

Surprisingly, there is nothing to complain about the software. All you need is to try and see how useful it is.

Burak
Burak
AP Analyst in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Rewarding Becomes Easy

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Customer service is great, helping and solving problems fast.

Pluspunten:

Used by such big companies, although can be used by small companies too as it has the easiest way to rewarding employees. Furthermore, not only employees but also partners. Also being cloud based and having an app are the greatest features.

Minpunten:

Reporting and some templates should have been customizable, or this needs to be given for users in future updates.

Mehmet
Business Analyst in Turkije
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

It's the most useful and functioning loyalty software I've ever used. Great features!

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Continous communication, engagement & improved business relationship with our partners

Pluspunten:

- They provide live demos on demand - Flexible gamification options - Segmented content offering - Rewards ready catalogue featuring digital gift cards - Very appealing web portal look & feel - Being able to incentivize Sales activities as well as brand engagement