ContentSquare

ContentSquare

door ContentSquare

Wie gebruikt ContentSquare?

Brands who offer products and services to their customers on websites, mobile and apps and are interested in offering an extraordinary experience to increase engagement, conversions and revenue.

Wat is ContentSquare?

Contentsquare empowers brands to build better digital experiences.

Our Digital Experience Analytics Platform tracks and visualises billions of digital behaviours, delivering intelligent recommendations that everyone can use to grow revenue, increase loyalty and fuel innovation.

With offices in London, New York, San Francisco, Munich, Tel Aviv and Tokyo, today we help 600+ enterprises to deliver better digital experiences for their customers.

ContentSquare - Details

ContentSquare

http://www.contentsquare.com/

Opgericht in 2012

ContentSquare - Prijsoverzicht

ContentSquare heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van ContentSquare

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Reviews van ContentSquare

5 van 15 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,7/5
Waar voor je geld
4,3/5
Rick V.
Ecommerce Sales Manager
Consumentenelektronica, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-4-2020

"Fully understanding our customer behavior and steer conversion optimization on new unique insights"

Pluspunten: ContentSquare is an easy to use tool available to anyone in our organisation to quickly gain relevant insights and to do in-depth analyses to make data driven strategic choices. Factual customer behavior is now the only truth for decision making in (re)design projects and website optimization. Furthermore, A/B test outcomes are no longer just statistical outcomes where we base our decisions on, but by iterating non conclusive test variations by analyzing behavior using ContentSquare we reach a much higher successful rate in our test sprints.

Minpunten: Setting up and maintaining mappings can be challenging, especially when the team using CS is growing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-4-2020
Julien L.
Head of UX/UI, Merchandising, SEO and Webdesign
Internet, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-6-2017

"Content Square is the best UX analytics tools I know."

Opmerkingen: Improved UX. High ROI. Improved team efficiency

Pluspunten: As a big marketplace with millions of monthly users we have tones of data, many differents journeys and potential issues to solve. Content Square allows us to very quickly understand our customer journeys and identify our main pain points. We use it to drive our roadmaps and to use data as a key elements when defining our wireframes. Its very user friendly interface make it almost fun to use.

Minpunten: It is not yet available on Apps but we are part of their beta program for apps. For now we only collect the App data but do not have a nice user interface to access it. We hope to have it soon

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-6-2017
Katie P.
Product Manager
Omroepen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-4-2020

"Great consumer insights"

Pluspunten: I find the heatmaps invaluable to understand how the users are navigating our site and how they are engaging with the various features. It really gives us a great insight and helps us to make customer centric product decisions.

Minpunten: I do find some of the journey tracking functionality confusing to use, but with training and frequent use, it is becoming easier to navigate through.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-4-2020
James K.
Head of Online Trade
Kleding en mode, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2020

"James' Trade review for Boden"

Opmerkingen: Great team, great tools.
Wish internal adoption was better - 30% due to tech integration issues, 70% due to internal challenges...

Pluspunten: Journey mapper & in-browser tool to understand what's happening on the page

Minpunten: e-Training very clunky / not great
page comparison not so helpful

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2020
Simon B.
Website optimisation manager
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-4-2020

"Contentsquare - highly recommended!"

Opmerkingen: Typically web data is hidden away in reports and accessed by few. Such website data can be factual but doesn’t help to break behaviour down. Contentsquare does both - make data visually accessible and easy to understand - whilst adding different level of metrics to understand behaviour. So overall this has meant greater visibility of website performance and richer understanding of behaviour.

Pluspunten: Very powerful visual representations of data - making it clear, easy to interpret and impactful. Responsive and engaged customer support team.

Minpunten: Some of the features can be a bit buggy and unintuitive.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-4-2020