8x8 Contact Center

8x8 Contact Center

Wat is 8x8 Contact Center?

Virtual Call Center is een uitgebreid, self-service contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen door middel van krachtige inkomende en uitgaande oproepfuncties. Zorg dat je agenten binnen enkele minuten kunnen configureren en bellen. Verhoog je productiviteit door handmatig kiezen te vervangen door een voorspellende en progressieve uitgaande belfunctie. Maximaliseer de productiviteit van je agenten met de intelligente inkomende oproeproutering van VCC. Klanten kunnen elke keer met de juiste agent worden verbonden.

Wie gebruikt 8x8 Contact Center?

Bedrijven van elke omvang die behoefte hebben aan callcentertechnologie.

8x8 Contact Center-video
8x8 Contact Center Software - 1 8x8 Contact Center Software - 2 8x8 Contact Center Software - 3

Twijfel je over 8x8 Contact Center? Vergelijk met een populair alternatief

8x8 Contact Center

4,0 (24)
8x8 Contact Center
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 0,04
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
34
1
4,2 (24)
4,0 (24)
3,5 (24)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
76
14
4,3 (34)
4,3 (34)
4,4 (34)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor 8x8 Contact Center

Gesponsord
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Software die ontwikkelaars voorziet van gerichte chatberichten, aangepaste content van meldingen en onbeperkte rapportage van evenementen.
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK-based team.
contactSPACE is een intuïtieve softwareoplossing voor contactcenters waarmee je team beter hoogwaardige contacten op schaal kan leggen.
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
Callcenteroplossingen voor het MKB tot wereldwijde ondernemingen met meerdere vestigingen. Microsoft Teams-gecertificeerd. Opties: cloudgebaseerd, hybride of lokaal.
Kies een intuïtieve, omnichannel cloudoplossing voor contactcenters die klaar is voor AI om uitzonderlijke klantenservice te bieden.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Cloud Contact centre technology solution hosted on Azure that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities
Selmo is a cloud auto dialer software for call centers and businesses, which can boost your calling speed by 3 times.
Thrio's hybrid CCaaS/CPaaS platform features process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
User-friendly and intuitive cloud-based omnichannel software for call and contact centres for perfect customer experience!
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.

Reviews over 8x8 Contact Center

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
3,5
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
42%
4
29%
3
21%
2
8%
Annie
Annie
Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouwmaterialen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Well rounded program

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

I love the voicemail feature. Made it easy when you are on the go. And the fax feature. No need for a fax machine with that!

Minpunten:

We had some issues with the phone system but the overall web features were great

Amit
Product Manager in India
Consumentengoederen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Reliable Platform for your OTP Deliverability & IVR!

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: I would rate 8X8 7/10. It's a good & reliable platform with a wide range of offerings in a single roof.

Pluspunten:

They have high deliverability percentages for OTP, that too at a reasonable cost. Logs and analytics to see your usage add to transparency. Cheer on the top is their active & supportive customer success team!

Minpunten:

The integration process takes a lot of time and is certainly not hassle-free, as claimed by the salesperson. They experience a lot of small outages on a day-to-day basis. I would recommend subscribing to their Status Page to keep yourself & your team updated on the outages

Danny
President in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Terrible Customer Service and They Won't Let You Cancel

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I'm just so glad we're not using it anymore. Now, we're fighting them on the $8,000 ransom. They are threatening to send us to collections. Do you want to go through this?

Pluspunten:

It worked OK for us for nearly 10 years but was always clunky, requiring separate logins to different apps.

Minpunten:

Customer service was worse than horrible! Always offshore call centers reading scripts. Our main line number was suddenly ringing on 1 person's extension instead of going through call distribution. Service people had no clue and gave instructions based on a different platform. They promised call backs or resolutions that never came. It went on for a WEEK of a major disruption for our business. We decided that was the last straw and switched to a different (MUCH BETTER) system. Now they want to charge us an $8,000 ransom to "buy out" the rest of our contract. What they won't tell you when you buy is clicking to accept locks you into a perpetual contract that renews every year with no provision for customers to leave even if the service is terrible.

Reactie 8X8

11 maanden geleden

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.

Natalie
Admin in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best VOIP option

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We use the 8x8 Contact Center for all of our phone needs in all of our offices. We use it to pull call reports, forward our calls to our answering service, and to forward calls to external cell phones in case of an emergency. We are very pleased!

Pluspunten:

It is so easy to use! The virtual account center is so easy to use and troubleshoot. I can pull call reports for any phone extension or ring group in seconds. Customer support is easy to get a hold of and our sales rep always answers back within 24 hours. We reach out to support once in a blue moon since 8x8 is so easy to use. Although we primarily use the desktop account center, we have been increasingly been using the phone app to work from home. It is so simple to use. Lastly, the cost is also unbeatable. We've enjoyed a years long business relationship with 8x8 and will continue to do so.

Minpunten:

I can't think of anything negative to say about this software. The cost, support, and platform are everything we need.

Geverifieerde reviewer
Account Executive in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best in class service, but they gouge you over time

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

The service is great, and the mobile app was best in class

Minpunten:

We had outages more than other services and we they quietly hiked out prices overtime and it ended up as a rip off.