Wat is Centralpoint?

Centralpoint by Oxcyon ranks in Gartner's MQ for Digital Experience Platforms and integrates with AD/SAML empowering secure member based access for intranets, and partner/client extranets.

Centralpoint aggregates disparate data (structured and non) including data mining, metadata enrichment in which to enhance it's federate search for all users based on role.

Centralpoint is typically used for enterprise grade Knowledge management, Intranet and Extranet solutions of its 350+ clients.

Wie gebruikt Centralpoint?

Oxcyon, ranks in the Gartner MQ as a Digital Experience Platform, can be installed on premise or cloud to provie entire SSO enterprise, or modular functions to enhance existing enterprise (MS/SQL)

Waar kan Centralpoint worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Oxcyon
  • Gevestigd in Middleburg, VS
  • Opgericht in 2000
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Oxcyon
  • Gevestigd in Middleburg, VS
  • Opgericht in 2000
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Centralpoint

Centralpoint Software - 1
Centralpoint Software - 2
Centralpoint Software - 3
Centralpoint Software - 4
Centralpoint Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Centralpoint-video
Centralpoint Software - 1
Centralpoint Software - 2
Centralpoint Software - 3
Centralpoint Software - 4
Centralpoint Software - 5

Vergelijk de kosten van Centralpoint met soortgelijke producten

Centralpoint

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Centralpoint

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Actiebeheer
  • Aggregeren en publiceren van gegevens
  • Archiveren en retentie
  • Attestatie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Beheer van beleidsmetadata
  • Beleid opstellen
  • Beleidbeheer
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bibliotheek met beleidsmateriaal
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Compliance bijhouden
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controls Audit
  • Cursussen bijhouden
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Doelgroeptargeting
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Erkenning van medewerkers
  • Extractie van prijzen
  • Extraheren van afbeeldingen
  • Extraheren van documenten
  • Extraheren van e-mailadressen
  • Extraheren van webgegevens
  • Feedbackbeheer
  • Functies en berekeningen
  • Gebruikers inwerken
  • Gegevens combineren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens opschonen
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensdetectie
  • Gegevensherstel
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensvisualisatie
  • In-app training
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Leads beheren
  • Leerpaden en -trajecten
  • Machine learning
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Ophalen van telefoonnummers
  • Opties voor contentpublishing
  • Optische lezers (OCR)
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Risicobeheer
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Selfservicetools
  • Slepen en neerzetten
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegangscertificering
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Verwerking van grote volumes
  • Virtuele persoonlijke assistent (VPA)
  • Voor meerdere talen
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtwoordbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Centralpoint

Contract Lifecycle Management designed to help businesses generate legal documents, automate workflows and handle collaboration.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
eLegere is an all-in-one low-code platform to transform business processes and operational data into centralized digital assets.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
Dit platform haalt grote hoeveelheden gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren, normaliseert ze en zet ze in één aantrekkelijk dashboard. Meer informatie over Improvado
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Unify quality processes with QT9's comprehensive cloud-based QMS Software Suite. Schedule a demo & start a free trial.
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.

Reviews over Centralpoint

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,7
Functies
4,9
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
57%
4
43%
Geverifieerde reviewer
IT Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

One Central Point

5 3 jaar geleden

Pluspunten:

Centralpoint has a ton of pre-built features and is able to source data from many different locations. The search is quick and can be used to filter data sets.

Minpunten:

It can be overwhelming since there are so many different modules.

Frank B.
Application and Database Administrator in VS
Automotive, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use robust website solution that scales.

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: We have several self-hosted web sites that run on CentralPoint and are very happy with them. The Audience role is a powerful tool once we learned how to use it. They helped us set up the synchronization from development => user acceptance => production even though they are on different machines.

Pluspunten:

Pros: We have been using Central Point for several years. It works very well out of the box, but it can be customized to meet your needs. There is excellent support from the vendor. They are constantly helping us get maximum benefit from the system. We connect to both DB2 and MS/SQL databases with no problem. Their code is well maintained - they push updates on a regular basis that increases functionality.

Minpunten:

You have to be organized in order to use the system to its fullest potential. It took us a while to figure that out.

Greg A.
Media/Communication Specialist in VS
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CentralPoint has pretty much every feature you could want for a website.

4 4 jaar geleden

Opmerkingen: We have both our public site and our intranet on CentralPoint, and the consistency between them and the ability to carve out individual audiences and roles is great.

Pluspunten:

A lot of pre-established modules for specific functions that can be customized as needed. It's nice to be able to take advantage of upgrades or programming that benefit numerous clients and that the options and programming evolve with the industry trends.

Minpunten:

While I find CentralPoint pretty user-friendly, I can see how some individuals without much experience in managing web content could struggle some with making their own customizations or building certain types of content.

Mas adiana M.
Mas adiana M.
Oracle Database Administrator in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Centralized data on one point

4 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It has an easy and simple solution to channel all the data from various outside offices that we have into one data warehouse. All our data and document can be distributed easily and securely with it.

Minpunten:

It is a complex software that need an expert to manage and setting it up.

Peter M.
Director in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent Platform for Multi-Hospital System

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: We are very happy with the CentralPoint product and investigating moving our intranet from SharePoint to the platform.

Pluspunten:

CentralPoint is a very solid product with extensive features and modules. The system allows us to handle multiple affiliates or audiences on a single platform and as a result we require fewer resources to support our websites. Although CentralPoint has many options for basic department end users it is very easy to create logins and train how to update their specific pages. Support is excellent and Oxcyon provides an issue tracking system. We are a large healthcare system with many requests. All are answered and resolved quickly. I can think of nothing we have asked for that has not been accommodated.

Minpunten:

There are many features which can be overwhelming. Certain modules need to be modernized and made easier for the user.