Wat is Rescue?

LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.

Wie gebruikt Rescue?

Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, MSP's, professionele helpdesks, klantenservice en technische ondersteuning.

Waar kan Rescue worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, Ierland en nog 4 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 6 andere

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, Ierland en nog 4 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 6 andere

Video's en afbeeldingen van Rescue

Rescue Software - 1
Rescue Software - 2
Rescue Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Rescue-video
Rescue Software - 1
Rescue Software - 2
Rescue Software - 3

Vergelijk de kosten van Rescue met soortgelijke producten

US$ 108,25/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 298,80/jaar
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Rescue

  • Aanpasbare branding
  • Annotaties
  • Assets volgen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controlebeheer voor presentaties
  • Desktop/browser delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Externe ondersteuning
  • Geautomatiseerde routing
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • Mobiel scherm delen
  • Onbeheerde toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scherm delen in realtime
  • Schermopname
  • Sessies opnemen
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Veranderingsbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Voor MSP's
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Rescue

Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Samba Live is European's #1 all-in-one video conferencing software suite that helps businesses organise their communication environment
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.

Reviews over Rescue

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,4
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
68%
4
30%
3
2%
2
1%
Sergey
Sergey
Manager, Technology Infrastructure and Compliance in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Remote support at your finger tips

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

I've used this product for many years since LogMeIn introduced it. First time I tried it I was really blown away with its ease of use and deployment. While it offers a wide spectrum of additional features, I mostly use it to remotely support my employees, who can't be visited at the given moment. It really is so seamless, that my users feel like I'm right in front of them, assisting them with the IT issues. Web-based interface for day-to-day support makes it really easy to initiate a remote assistance call. I also use it on the servers for remote support, as they are spread out around multiple locations. Very fair ROI on this product. I am looking to evaluate other LMI products in the nearest future.

Minpunten:

Every so often I run into certain issues with LMI client application installed on my Apple computers. Usually, I'd have to reinstall the client to solve the problem. This never happens to the Windows LMI client application.

Bryan
IT Manager in Canada
Administratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

LogMeIn Rescue - Essential Support Software

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I used to drive to my client's locations and help them out of a jam, now they know I am just a couple of clicks away. It's the one annual expense I have that I am always happy to spend.

Pluspunten:

In my industry, I tend to the needs of users inside the office and outside. LogMeIn Rescue seamlessly allows me to take over my users computer and address their needs wherever I happen to be. Quite frankly, it is the most important software I use. Not only can I control the user's computer remotely, but the Rescue console also allows me to peak inside the file directory. This allows me to move and transfer files directly between our two computers.

Minpunten:

It's not cheap! There are alternatives that are significantly less expense, however, you get what you pay for. Rescue is robust and the extra money spent is certainly worth it. Additionally, in order to acquire full control over the user's computer, there are a couple of steps that need to be explained to the user. While most find these steps intuitive, some of my older clients find it difficult. Sometimes patience and familiarity with the Rescue commands are required to get your client on board with you.

Geverifieerde reviewer
Team admin in Egypte
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best, powerfull remote software

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: If we exclude price then this is the best remote software I have ever used with clients, it provided everything we are looking for.

Pluspunten:

Easy to install on clients devices and techs console is easy to be used as desktop app or Web access. The feature that user click the icon on desktop and it appears as waiting session on console is just amazing feature. When waiting session is there, there is sound alert, blinks which is great. It reboots and reconnect automatically and can reboot in safe mode as well. Save notes to session and save previous chat history.

Minpunten:

There is nothing to dislike about this product but with great and awesome features it is just expensive solution compared to others.

Brett
CEO in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

May 2022 Update Broke this Product

2,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Used to be amazing, then GoTo stepped in - I'm shopping for an alternative as we speak - after 13 years with LMI.

Pluspunten:

Reliable - unattended access - ease of use with client

Minpunten:

Recent update week broke the product - three weeks in and their dev still has yet to undo the damage they did with the update. Support is incredibly non-responsive. Likely in that they have no answers.

Eli
Centralized ServicesM anager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Product, But a Bit oo Expensive

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I like the product and it gives me piece of mind when connecting to critical client machines, but the price is too high compared to other products to justify a large roll out.

Pluspunten:

Logmein works and works well. I use several remote control products and Logmein is the one that I use if I know that keeping the connection is critical. It's especially useful when the user a laptop that doesn't initie the WiFi connection until after login. The product can be configured to cache credentials and login automatically.

Minpunten:

The price is definitely the highest for all the remote control products that I use. I use Logmein sparingly because I only purchased one license. For general day to day use, I use other less expensive products.