Wat is Manifestly?

Zorg voor succes met de belangrijke terugkerende bedrijfsprocessen van je organisatie. Wijs taken toe, verzamel gegevens, volg de tijdlijnstatus, gebruik voorwaardelijke logica om workflows aan te passen en gebruik volledig aanpasbare dashboards om ervoor te zorgen dat je team nooit een belangrijke deadline mist. Met native Slack-integratie en honderden anderen werkt Manifestly in elke sector en kan het ervoor zorgen dat je team nooit iets mist.

Wie gebruikt Manifestly?

Dit platform werkt zowel met multinationale Fortune 500 als met mkb- en solo-ondernemers in alle sectoren, maar het ziet de meeste betrokkenheid bij IT, marketing, HR, vastgoedbeheer, makelaars, verkoop en ondersteuning.

Manifestly - Details

Manifestly Checklists

Opgericht in 2015

prijzen van Manifestly

Starting Price:

US$ 60,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Manifestly heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Manifestly heeft een betaalde versie vanaf US$ 60,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Manifestly - Details

Manifestly Checklists

Opgericht in 2015

Video's en afbeeldingen van Manifestly

Manifestly-video
Manifestly Software - 1 - miniatuur
Manifestly Software - 2 - miniatuur
Manifestly Software - 3 - miniatuur

Manifestly - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Niet aangeboden
  • Video's

Functies van Manifestly

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Bewaking
  • CRM
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Formulierbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van BPM-software

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van voordelen
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-Verify/I-9-formulieren
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Leermanagement
  • Mentorschap
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelshandboek
  • Personeelsportal
  • Prestatiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Volgen van sollicitanten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Onboarding software

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Budgetbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Mobiele toegang
  • Projectplanning
  • Rapportage/projecten volgen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
  • Voor non-profitorganisaties

Bekijk de volledige lijst van Project management software voor de non-profitsector

  • API
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Bestandsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Taakmanagement software

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Bewaking
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Prognoses
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Workflow management systemen

Alternatieven voor Manifestly

Meer alternatieven voor Manifestly

Reviews over Manifestly

Lees alle 70 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van score

5
50
4
19
3
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Richard T.
Richard T.
IT Business Growth Expert in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Make Checklists your superpower!

5 vorig jaar

Opmerkingen: We implemented Manifestly after looking around for a checklist app that worked for teams. Manifestly was quick to install and get working with. It comes with a whole host of useful pre-created templates (known as workflows in Manifestly terminology) for checklists across a wide variety of industries. We're using Manifestly to manage the creation, production and promotion of content across our IT-related business, along with handling many other administration and repetitive tasks. The team at Manifestly have been incredibly responsive to our requests for help, and listened to our feedback. It's a pleasure working with the Manifestly team!

Pluspunten:

Ease of getting up and started building checklists. Very strong, responsive support. Continuously adding new features. Listens to feedback and actively improves the product. Easy to administer for a team.

Minpunten:

I'd like to be able to update workflows (checklist templates) from the mobile app -- at present, this can only be done from the desktop.

Overwogen alternatieven: Process Street

Redenen om voor Manifestly te kiezen: Manifestly seemed more suited for teams using checklists

Overgestapt van: Process Street

Redenen om over te stappen op Manifestly: Manifestly seemed more suited for teams using checklists

Alejandro P.
Alejandro P.
CEO in Colombia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

One of the "must have" tools for every company

5 vorig jaar

Opmerkingen: We use checklists for pretty much every process that we follow in the company in order to provide a consistent experience to both our internal and external customers. Anything from new employee on boarding, new customer on boarding, activating new products, cancelling products, etc has a corresponding checklist so that we can consistently deliver the same results.

Pluspunten:

This software has helped us to effectively use and implement checklists for a myriad of processes. The software was built around the concepts from the book "The Checklist Manifesto" and covers everything that you would ever need to create, execute and follow up on checklists. In addition to this, the product keeps getting better as they onboard more customers, get more feedback and deliver more value to their users.

Minpunten:

Like any software there's a learning curve that must be mastered in order to properly use the software and get the most value out of it. Their support has been great.

Jjay J.
Manager in VS
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Missing a lot of features

3 vorig jaar

Opmerkingen: It was good at first, but I found it was lacking a lot of features, so it almost seemed like it was more of an annoyance for my team than them seeing the big benefit.

Pluspunten:

Manifest.ly is a very good starter product. It has a simple workflow and very basic features. It helps you understand how to use the conditional logic and it has a pretty good UI. The cost is very in expensive.

Minpunten:

The product is too basic and very elementary. It seems to have a lot of missing features that would be very beneficial such a "Date" for data entry rather than "Short Answer" In addition, if it had the option of putting in a date I would be able to have certain tasks due based on that date. The software is cheap, but you get what you pay for.

Stephanie S.
Conversion Marketing Manager in Canada
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A solid Checklist Software to Help Keep Projects Organized with Your Team

4 11 maanden geleden

Opmerkingen: My overall experience with Manifestly has been positive. It really helps our team organize all of our internal processes and checklists in one place. It helps keep us accountable, organized, and on-track. I would like to see more reporting.

Pluspunten:

What I like most about this software is the ease of use. It's very easy to set up checklists for all project types at the agency I work at. We use them internally for setting up projects, reviewing them for quality assurance, and ensuring projects go live. I like the fact that you can have multiple contributors on a checklist and the commenting feature. I also like the email notification feature to help queue you up that an item or checklist has been completed. I like being able to view archived checklists or any checklist based on it's status.

Minpunten:

What I like least about this software is how it looks visually. I wish there were more contrasting colours or a different design to clearly identify segments and items that are complete vs not complete. It would also be great to visually see more clearly the items that aren't started, started but not completed, and completed. I would also love the functionality to upload files to the checklist other than images.

Overwogen alternatieven: Google Sheets en Asana

Redenen om voor Manifestly te kiezen: To house all checklists in one place and for the automated features like email notifications.

Overgestapt van: Google Sheets

Redenen om over te stappen op Manifestly: Ease of use, cost, ability to collaborate with other users and the email notifications functionality

Esteban N.
Esteban N.
Head of Fund Administration in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vermogensbeheer, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Straight forward and easy to implement system to replace to automate checklists and dashboard

5 vorig jaar

Opmerkingen: We found Manifestly was simple to understand and easy to implement, in particular as all of our employees started teleworking due to COVID, we were happy that we had replaced our previous paper checklists and dashboard by Manifestly. Staff were available and answered within 24hs, and fixes we requested were done in a matter of days.

Pluspunten:

Easy implementation, simple to understand, proactive help from the Manifestly team to fix issues and with enhancements requested.

Minpunten:

Our challenge is to improve the level of details of the checklists, while still keeping it visually in one screen /page.