Wat is Solutionreach?

Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie.

Wie gebruikt Solutionreach?

Van een enkele praktijk tot bedrijven op ondernemingsniveau.

Solutionreach Software - 1
Solutionreach Software - 2
Solutionreach Software - 3

Twijfels over Solutionreach? Vergelijk met een populair alternatief

Solutionreach

Solutionreach

3,9 (218)
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 329,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
78
Geen integraties gevonden
4,0 (218)
3,5 (218)
3,6 (218)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
49
6
4,1 (143)
3,9 (143)
4,2 (143)

Andere goede alternatieven voor Solutionreach

Eaglesoft
Functies met hoogste beoordeling
Afsprakenbeheer
Beheer van patiëntdossiers
Grafieken maken
Lighthouse.io
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
PatientPop
Functies met hoogste beoordeling
Afspraakplanning
Messaging
Mobiele toegang
Demandforce
Functies met hoogste beoordeling
Integratie van sociale media
Personalisatie
SMS-herinneringen
Dentrix Enterprise
Functies met hoogste beoordeling
Behandelingsschema
Beheer van claims
Beheer van patiëntdossiers
Open Dental
Functies met hoogste beoordeling
Afsprakenbeheer
Beheer van claims
Grafieken maken
Constant Contact
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Weave
Functies met hoogste beoordeling
Bevestigingen/herinneringen
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Realtime meldingen
Weave
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over Solutionreach

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
3,6
Functies
3,8
Prijs-kwaliteitverhouding
3,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ana Marie
Ana Marie
Operations Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Useful and time saving

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

helps with appointment reminders AND review management for a reasonable price; customer service is amazing

Minpunten:

I truly have no complaints. It provided everything I was looking for (review management, managing appointments (reminders for upcoming apts, reminders to book an apt, newsletters and drip campaigns).

meg
Director of Operations in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Used by us since 2014

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: We have grown with SR in so many ways. The pros are high (quality product, low maintenance, easy to utilize), the cons are expected (longer times to reach support, things falling through cracks) and we know what to expect from them.
At one point, we left SR for DemandForce and quickly returned since we were unable to customize the communication received from patients on our behalf in a way that reflected our brand. We haven't left since!

Pluspunten:

SR is a great platform for reminders, group messaging, and newsletters. It may be great in other aspects, but I don't utilize those features. In the 7 years we have used SR, they have made many changes and added many products. It is one of the softwares we utilize, but it is the most low maintenance and I love that. I only log on when I need to and that's an awesome benefit.

Minpunten:

I wish the SR Intake form would write into more software. We have Eaglesoft and Eyefinity, but SR Intake only writes into Eaglesoft. Super helpful. Would be much more helpful if it would do the same with our vision PMS.

Nayeli
Office Manager in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Good tool

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: At the end we did not appreciate how hard was to cancel the account. After many request and call we were able to

Pluspunten:

We used it in the past but we quickly saw that it was very expensive has gray features but for our small office became pricey

Minpunten:

The price and lack of communication when it came to ending the contract it became very difficult

Jennifer
Office Manager in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

DO NOT SIGN Up

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Poor

Pluspunten:

If this product actually works, it is hit or miss.

Minpunten:

Stopped sending reminders for 2-3wks. Glitched and sent way too many reminders, getting many of our customers to complain/reply STOP. Does not autosync as it claims- we have to go in manually to sync the schedule almost everyday and it only updates twice daily so does not capture and reflect changes in a respectable amt of time

Deb
Dentist owner in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Solutionreach elevates our customer service

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Solutionreach has allowed our team to improve the efficiency of daily operations by automating some of the tasks that are essential to maintaining a well scheduled day of patient care.

Pluspunten:

The messaging ability of the platform was easy to incorporate and is utilized by all team members from any computer in the office. This increases our ability to work as a team and not rely solely on just a couple of team members sitting in the business area.

Minpunten:

Sometimes we experience “glitches” where the communication software lags causing us to not receive messages from our patients.

Reactie Solutionreach

2 jaar geleden

Deb, Wow, we were blown away by your positive words. Thank you for taking the time to write such a detailed review! I am glad that not only do your team members find Solutionreach easy to use but that our customer service also meets your high standards. Thank you again for taking time out of your busy day to share your experience with us.