Wat is MailBird?

Mailbird is een e-mailtoepassing van Windows die perfect werkt met Gmail (en agenda) en kan worden geïntegreerd met de meest populaire apps voor taken, agenda, berichten en videogesprekken. Mailbird verenigt al je communicatie in één intuïtieve en mooie desktop-app. Met Mailbird is het eenvoudiger dan ooit om meerdere e-mailaccounts op één plek te beheren.

Wie gebruikt MailBird?

Iedereen die e-mail gebruikt op Windows en zowel B2B als B2C

MailBird Software - 1 MailBird Software - 2 MailBird Software - 3 MailBird Software - 4 MailBird Software - 5

Twijfel je over MailBird? Vergelijk met een populair alternatief

MailBird

4,4 (318)
MailBird
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 116,38
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
12
12
4,5 (318)
4,5 (318)
4,3 (318)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
175
137
4,5 (1.198)
4,7 (1.198)
4,7 (1.198)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor MailBird

Combined email and calendar solution that lets users send, receive, and manage email plus track appointments and events.
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
eM Client is een complete e-mailclient met een moderne en eenvoudig te gebruiken interface. eM Client biedt agenda, taken, contacten en chat. Meer informatie over eM Client
Deze tool biedt je de optimale oplossing om van Thunderbird naar Outlook te converteren.
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Outlook4Gmail is een Outlook-invoegtoepassing waarmee je Google-agenda's kunt synchroniseren met Outlook en de contacten en taken kunt synchroniseren.
Spike brengt je hele werkruimte naar je inbox: je e-mail, chat, agenda, oproepen, teamsamenwerking en taken - allemaal op één plek.
On-premise email management platform that helps businesses filter, search and organize emails.
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Een end-to-end e-mailmarketingplatform voor geavanceerde e-mailactiviteiten en gegevensgestuurde groei. Meer informatie over Ongage
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Replyco is a helpdesk software designed to help eCommerce sellers manage and centralize inbox messages across marketplaces.
Enterprise response management system to help organizations monitor email etc, assign to agents and manage personalized responses.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.

Reviews over MailBird

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ernst
Eigenaar in Nederland
Consumentenelektronica, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Geen kontakt met helpdesk

1,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de helpdesk werd na 2 mails gestopt en als ik nu mail krijg ik de melding dat het emailadres niet meer in gebruik is.
Maw weggegooid geld

Pluspunten:

Geen. Als het niet werkt kan ik geen pluspunten vinden

Minpunten:

Werkt niet. Net als de helpdesk. Die besluit ook ineens de communicatie stop te zetten

Nicholas
Nicholas
Teacher in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great email client

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Very positive. I've received good customer service and the price is very reasonable given that it's a one-off payment.

Pluspunten:

Set out nicely with a clear design. Love having whatsapp dropbox and google calendar all in one place integrated into the email client.

Minpunten:

There is nothing that I can think of I don't like about the product. I am very happy with it.

Victor
Developer in Zweden
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It just works!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I have many different inboxes that I have to keep track of. Having to switch accounts to check everything at least a few times a day was very time-consuming. Since switching to MailBird I get all my accounts synced to a unified inbox and notified whenever I receive an email. That makes it much easier to stay on top of my work and keep track of everything with minimal effort which could easily save a lot of time.

Pluspunten:

The best thing about MailBird is that everything works. I have been using it for many years and it has been very reliable with no problems at all. Everything you should expect from your mail client is there with a few extra features as well but most importantly I have not encountered a single issue since I started using MailBird.

Minpunten:

It might look a little bit basic and does not compare with all the fancy web-like interfaces that most newer software has. But don't let it fool you, there are a lot of great features that make MailBird a powerful tool, and most importantly what it does, it does well.

Abdelaziz
Social Media Manager in VS
Telecommunicatie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

MailBird works so smoothly and is perfect for Windows!

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Email handling is very easy and smooth.

Pluspunten:

Navigation is very smooth, and it integrates many 3rd party applications to go along with Windows.

Minpunten:

Key emails can be difficult to organize or identify.

John
Manager in Australië
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Bells and whistles. Pay them for an app then help them with R&D for free. Waste of time and money

1,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: horrible, frustrating, waste of time, waste of money. Big on promises, poor on delivery.

Pluspunten:

nothing at all. Oh, hang on, there was one thing... uninstalling.

Minpunten:

unstable, support enquiry leads to end user fault - not cool.

Reactie Mailbird

3 weken geleden

Hi John, We're naturally very sorry indeed that you have had a bad experience. It pains us to learn of any scenario where a customer feels let down. I am unable to find your support tickets by using the information provided in this review, but if you would like a second pair of eyes to take a look at your case, please don't hesitate to email the Mailbird Customer Happiness Manager at the following email address: [email protected] He will be more than happy to look at everything once again if you're still interested in giving Mailbird another go. Thanks for trying us out all the same. The Mailbird Team