Wie gebruikt todo.vu?

todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke omvang.

Wat is todo.vu?

todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie.

todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik.

todo.vu - Details

Kitovu

https://todo.vu

Opgericht in 2014

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Documentatie
todo.vu-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

todo.vu - prijsoverzicht

Zie de prijsinformatie

todo.vu heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. todo.vu betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.


Beginprijs

US$ 9,00/maand. Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Functies van todo.vu

  • Aanvraagbeheer
  • Backlog-beheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Kanban-bord
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Teammanagement
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Agile project management tools

  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Business management software

  • Contactendatabase
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Leads beheren
  • Meerdere campagnes

Bekijk de volledige lijst van Campagne management software

  • Beheer van problemen
  • Fouten bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Scrum-ondersteuning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer

Bekijk de volledige lijst van IT-project management software

  • Bestanden delen
  • Databases maken
  • Documenten maken
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Presentatietools
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Teamchats

Bekijk de volledige lijst van Productiviteit software

  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën

Bekijk de volledige lijst van Project management tools

  • Agile-methodiek
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Kanban-bord
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Traditionele methodologieën
  • Voortgang bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Project planning software

  • Budgettering
  • Dashboard
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Project portfolio management software

  • Gantt-grafieken
  • Kanban-bord
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Samenwerkingstools
  • Status bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Project tracking software

  • Bestanden delen
  • Campagnebehee
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Reclamebureau software

  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen

Bekijk de volledige lijst van Samenwerkingssoftware

  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Taakmanagement software

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Audio-oproepen
  • Bestanden delen
  • Discussiethreads
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van derden
  • Mobiele toegang
  • Realtime chatten
  • Taakbeheer
  • Videovergaderen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken

Bekijk de volledige lijst van Teamcommunicatie software

  • Biometrische herkenning
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online ponskaart
  • Payrollbeheer
  • Ponskaart
  • Rapportage en analyse
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werkstations bijhouden
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Tijdregistratie software

  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase

Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie software

todo.vu alternatieven

Meer alternatieven voor todo.vu

Reviews van todo.vu

5 van 36 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,7/5
Selwyn F.
Director and Financial Advisor
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 24-8-2017

"A daily project management and todo list program used for my business and private life"

Pluspunten: After trying so many, this one allows different workspaces i.e. business, pleasure, projects etc
colour coded labels for urgency and importance and simple additional comments added to the same task or project along with a time clock for the work completed.
Can share comments with clients and teams working on the same project.
Each client is listed and additional tasks, comments and narrative histories are kept saved and backed up by Kitovu
Best of all is that emails can be forwarded from clients or myself to Kitovu to create tasks. Developers provide extremely fast support and service like no other organisation and so are extremely keen to resolve questions and get genuine feedback.
Great value and I highly recommend it for business and private life.

Minpunten: None so far, all of my questions have been answered by the developer and the product is always being improved. Help is near when using Kitovu

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 24-8-2017
Eseosa I.
Digital Marketing Executive
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-7-2019

"It gets the Job done!"

Opmerkingen: Overall, I'll say it gets the job done and the interface is fantastic as well so little to no learning curve in adopting it.

Pluspunten: - Ease of use if the first thing that stood out to be with this product. Super intuitive and visually pleasing interface. - I think it would be great for entrepreneurs and small business owners looking to organise activities and tasks - Some of my favourite product features are the colour-coded importance markers and the time tab showing time spent on each task.

Minpunten: - The tool experiences some down-time every now and then, not sure if it's from my weak connection or from their servers perhaps - Exporting saved contacts was a bit of a task to figure out .Besides those, great product overall

Antwoord van de leverancier

van Kitovu op 1-8-2019

Thanks, Eseosa for the great feedback.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-7-2019
Diogo C.
Environmental consultant
Milieudiensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-8-2020

"Program for managing my daily tasks"

Opmerkingen: With this toolkit I can stay focused, meet deadlines, create alerts for activities to be performed. This allowed me to gain productivity and miss deadlines, all simply and practically.

Pluspunten: This productivity package allows different workspaces, such as alerting to duties, projects, etc. color-coded labels differentiated by color, urgency, and importance, simple additional comments, work completion timer. As well as being able to share comments with clients and teams that are part of a project. Client listing and additional tasks, comments, and history. One cool thing is that emails can be sent by customers or me to todo.vu to create tasks. The developers offer support and services that are quick and interested in solving problems and getting honest opinions. I highly recommend the productivity package for both business and private life.

Minpunten: I noticed that this productivity package at some point remained occasionally stopped, which may have been caused by the low internet connection spikes, another problem that I cannot identify. Exporting saved contacts should be an easy and more intuitive task.

Antwoord van de leverancier

van Kitovu op 25-8-2020

Diogo, Thanks for your great feedback. I appreciate you making the effort. Do let us know if you need any further assistance.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-8-2020
Rudy M.
Owner
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-5-2020

"Free Trial not enough to evaluate - might as well be scrapped"

Opmerkingen: Frustrating

Pluspunten: The look and feel, and the ease to create tasks, users and clients.

Minpunten: Installed desktop and IoS versions.
Mobile app hangs when trying to change workspace.
Mobile user cannot sign into same workspace, making the whole thing useless.
The lack of integrations.

Antwoord van de leverancier

van Kitovu op 10-5-2020

Rudy, thanks for your feedback.

We frequently extend the free trial for anybody who asks, so had you contacted us we would have gladly provided more time. I noticed that you've only had the trial for just 1 day - the free trial provides all premium functionality so I would really appreciate knowing what more you would find useful.

Checking your account I can see that you only have 1 workspace so there would be no need to change workspaces in such a situation.

We are unaware of any issues with the mobile app, but certainly, if you were to provide some info on what you experienced, we would investigate immediately.

If you've any interest, I'd be more than happy to talk to you more about how todo.vu works via email or a phone call.

Either way, I wish you all the best.

Regards
Tom

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-5-2020
Didier B.
Owner
Design en ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-3-2018

"Best overall planning/time tracking tool with billing feature I have tried."

Opmerkingen: Worry-free time tracking and billing reports

Pluspunten: One big competitive advantage of Todo.vu for me is the Time tab where I can visually file time spent on a project. It is intuitive and very well thought out. No other tool matches that ease-of-use and visual representation. I use the tool for a sole proprietorship business, and it can definitely do so much more, should I grow a team or have subcontractors, which was also important to me. Initially, I had tried several tools in parallel, entering the same data in each tool for a week or so in order to make a decision about which tool to move forward with. While the initial ramp-up was a little more complex with Todo.vu, I also understood that there was more under the hood than the competitors I tried. They have various points of entry to do the same tasks, depending on your cognitive style, and once things are set to go with clients, billing rates, tasks, and projects, the daily activities are much easier with this tool than the others I have tried. The billing section is another favorite of mine. It nicely displays the work, distributed across our projects. And it is so easy to create a billing report with given work, and get a link that you client can use to see the details of your work. Last but not least, the support from the founder himself is truly outstanding! I
had encountered some minor issues as I use the tool very frequently over different timezones, and His responsiveness and time to resolution was world class.
Todo.vu is part of my daily work life!

Minpunten: For my initial setup, I was a little confused by the fact that the projects I entered took a little while to show up in the tool. I kept entering them, only to find a few minutes later that I had a bunch of duplicates. But that lag was a one time experience. Navigating the concepts as a first time user was overall a little more complex than other tools. Hence the 4-Star for ease-of-use. They have a 5-star ease-of-use for the daily activities once everything is set up. Also, just very occasionally, their server can be down for (I guess) some maintenance. It would be great to receive a mail notice when this is about to happen. I has come as a surprise 2 or 3 times when I really needed to use the tool a that particular time. Because it is mainly a browser-based tool, there is no other mode of input for me. They do not have an iOS mobile offering that could accept entries locally and push to the cloud when servers become available.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-3-2018