Advanz 101 Sales Force Automation

Wat is Advanz 101 Sales Force Automation?

Sales Force Automation software specially built for Pharma, Retail and Manufacturing Industry.

Wie gebruikt Advanz 101 Sales Force Automation?

Designed for pharmaceutical, retail, and manufacturing industries, it is a web and mobile-based tool that helps manage sales funnels, trip scheduling, and finances to streamline marketing operations.

Waar kan Advanz 101 Sales Force Automation worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel)

Over de leverancier

  • Advanz101
  • Opgericht in 2007
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

India

Talen

Niet door leverancier verstrekt

Over de leverancier

  • Advanz101
  • Opgericht in 2007
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

India

Talen

Niet door leverancier verstrekt

Video's en afbeeldingen van Advanz 101 Sales Force Automation

Advanz 101 Sales Force Automation Software - 1
Advanz 101 Sales Force Automation Software - 2
Advanz 101 Sales Force Automation Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Advanz 101 Sales Force Automation Software - 1
Advanz 101 Sales Force Automation Software - 2
Advanz 101 Sales Force Automation Software - 3

Vergelijk de kosten van Advanz 101 Sales Force Automation met soortgelijke producten

Advanz 101 Sales Force Automation

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 8,99/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Advanz 101 Sales Force Automation

  • Contactenbeheer

Alternatieven voor Advanz 101 Sales Force Automation

Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten.
Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
Gold-Vision CRM is een betaalbaar, geïntegreerd, volledig aanpasbaar verkoop- en marketingautomatiseringsplatform voor middelgrote bedrijven.
Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen.
SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. Het is ontworpen om je team te helpen meer, sneller en overal te verkopen.
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement
AI-gestuurde CRM voor verkoopautomatisering die je verkoopproces aanleert om de effectiviteit te vergroten en nauwkeuriger zakelijke inzichten te leveren.
Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes.
CentraHub CRM is fully customizable integrated sales, marketing, and service suite to automate conversion for growing businesses.
Biedt leadbeheer, verkoopschatting, offertes en contracteren van klanten vanaf het eerste contact tot het eindcontract.
BeatRoute is ontworpen voor gedistribueerde veldteams en gebruikt toegepaste intelligentie om de resultaten van last-mile-transacties te maximaliseren.

Reviews over Advanz 101 Sales Force Automation

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
64%
4
36%
Jeanne S.
Estimating Manager in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Very Useful if Maintained

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: It is a great way to get information when you are working in different areas - for example the company is on central time and working with sales forces on pacific time - there is a two hour time difference and when you need information to move forward you can use sales force to obtain a lot of information without waiting for a customer to get into the office to make that phone call. Also it gives you excellent information to use for future work like how successful you are with a contractor and the going market rate for an area as well as when a change of employees takes place it is updated to see who the new contact is already.

Pluspunten:

All information in one place, useful to go between departments (for example the sales department can enter a lead with customer information and the estimating department can then know who is working on the project, who is the customer and additional information like competition if known, rating of the customer (how much business we do with them or how little), etc. Very useful tool for saving time.

Minpunten:

If the sales department did not do their part and input information then the other departments did not have accurate information to work off of. Sometimes a bid would sit out for months because the sales team did not update that we won/lost the bid.

Christopher L.
Applications in Australië
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very useful and needs to be looked after

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, a great software but needs lots of attention and maintenance.

Pluspunten:

Very useful tool that will save you time. All information will be stored in one place and can be accessed by different departments. It also has lots of great function to organised all folders and files accordingly.

Minpunten:

Information entered but be accurate and precise if not the information transferred to others will have error and will sit in the wrong place for a while before being noticed.

Lynn S.
Manager in VS
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Sales Force

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: My overall experience was just an average experience at best.

Pluspunten:

Keeping track of customers, it really seemed to be the only thing that I liked about the program, I was not a big fan but at least we could track customers quickly.

Minpunten:

Too many steps, clicks, a lot of pages. There was way too many steps from one thing to the next. It could have been much simpler.

Sherri E.
AR Rep in VS
Marketing en reclame, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

SalesForce

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: The benefit for me is having access to contracts, PO#'s contacts, credit memos without haveing to go to another system

Pluspunten:

The ability to see tasks, recent Business, and pending approval items on one page. I can see anything that my team puts on their acounts. The credit memo tab is extremely helpful.

Minpunten:

There is nothing I dislike about SalesForce. Its extremly impactful for whit I do on a daily basis.

Geverifieerde reviewer
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Sales force needs work

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: I used this for about 6 months and it was not a product I like that much. It was too cluttered for the user and a very slow platform.

Pluspunten:

I love being able to keep my leads straight.

Minpunten:

The product was clutter had to search out people.