Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zoho Social?

Zoho Social is gebouwd met het oog op de behoeften van groeiende bedrijven – bedrijven die zich serieus beginnen bezig te houden met marketing via sociale media. Het product is ontwikkeld om je te helpen je aanwezigheid op sociale media op te bouwen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het opzetten, training, variabele kosten, enz. Er wordt alles aan gedaan om de zaken eenvoudig te houden en waarde voor je geld te bieden. Gemakkelijk genoeg om binnen enkele minuten te begrijpen en aan de slag te gaan.

Wie gebruikt Zoho Social?

Middelgrote bedrijven, kleine bedrijven. Ondersteunde landen – Azië, Australië, Canada, China, Europa, India, Latijns-Amerika, Midden-Oosten en Afrika, VK, VS.

Zoho Social Software - 1
Zoho Social Software - 2
Zoho Social Software - 3
Zoho Social Software - 4
Zoho Social Software - 5

Twijfels over Zoho Social? Vergelijk met een populair alternatief

Zoho Social

Zoho Social

4,7 (3.146)
€ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
49
5
4,7 (3.146)
4,5 (3.146)
4,5 (3.146)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
87
205
4,4 (4.161)
4,3 (4.161)
4,4 (4.161)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Zoho Social

HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
ContentStudio
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Zoho Mail
Functies met hoogste score
E-mailcontrole
Inboxbeheer
Spamblokkering
Vtiger CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Mention
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Bewaking van sociale media
Postplanning
eclincher
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contentbeheer
Geautomatiseerd publiceren
Agorapulse
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Contentbeheer
Postplanning
Buffer
Functies met hoogste score
Geautomatiseerd publiceren
Integratie van sociale media
Postplanning
Later
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning

Reviews over Zoho Social

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rogerio
Rogerio
Contract Test Analyst
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Milieudiensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Nice and easy to setup and use straight away

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Matthijs
Social Media Manager in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great!

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Fijn programma, gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken!

Minpunten:

Integratie met diverse sociale platforms valt regelmatig weg, waardoor je steeds weer moet synchroniseren.

Nancy A.
Nancy A.
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Outsourcing/Offshoring, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Zoho Social

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Zoho Social is super easy to set up and use. We like that we can manage multiple brands in one app. And we can see all in one super user friendly dashboard.

Minpunten:

We have tried other's and always go back to Zoho Social

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Zoho Social Review

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It eases social media management, reporting and tracking

Pluspunten:

Ease of scheduling content Real time analytics

Minpunten:

some times the analytics provided are different from those given by the social media platforms

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Public relations en communicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Customer support SUCKS

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Disappointing. No — infuriating.

Pluspunten:

Pretty easy to use UI. Monitoring dashboard. Nice looking reports.

Minpunten:

1. Insights data captured in reports is pretty lacking, especially for posts that are boosted (engagement not captured!! what?!?) so there's inconsistency with actual metrics. 2. Cannot tag other pages/users in Facebook posts 3. Stopped using this to schedule Facebook posts because preview does not reflect how the respective platform posts will look – eg how pix will tile / crop in a post (instead, images are just thumbnailed in a row) 4. Second reason was scheduled posts sometimes Did Not Publish (!!!). Especially multi-image posts. 5. ABSOLUTELY TOP PEEVE: Trying to get customer support is like playing cat and mouse with Zoho. Open a ticket. Wait. Email again. Wait. Email again. Maybe within 48-36 hours, get a reply like "we can't replicate the problem on our end". Gee thanks. I really expect more as a paying subscriber. I'm not a trial user or a noob to social media tools, so I do know what's available and how other companies provide 500% more support within 12 hours, if not live chat.

Ryan
Ryan
Owner in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Zoho Social Review

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Best social posting app I have used so far.

Pluspunten:

Very easy to get started and use. Links up to all the social platforms I use. AI copy prompt.

Minpunten:

limitations uploading certain resolutions to platforms. For example, I can upload a 1920x1080 video directly to X(twitter), but the zoho app needs the video to be a smaller resolution to upload to X. So I don't bother uploading the video to that platform. Too much of a hassle rendering out multiple resolutions.