Wat is Zoho Social?

Zoho Social is gebouwd met het oog op de behoeften van groeiende bedrijven – bedrijven die zich serieus beginnen bezig te houden met marketing via sociale media. Het product is ontwikkeld om je te helpen je aanwezigheid op sociale media op te bouwen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het opzetten, training, variabele kosten, enz. Er wordt alles aan gedaan om de zaken eenvoudig te houden en waarde voor je geld te bieden. Gemakkelijk genoeg om binnen enkele minuten te begrijpen en aan de slag te gaan.

Wie gebruikt Zoho Social?

Middelgrote bedrijven, kleine bedrijven. Ondersteunde landen – Azië, Australië, Canada, China, Europa, India, Latijns-Amerika, Midden-Oosten en Afrika, VK, VS.

Waar kan Zoho Social worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, India, Mexico en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees en nog 1 andere

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, India, Mexico en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho Social

Zoho Social Software - 1
Zoho Social Software - 2
Zoho Social Software - 3
Zoho Social Software - 4
Zoho Social Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho Social-video
Zoho Social Software - 1
Zoho Social Software - 2
Zoho Social Software - 3
Zoho Social Software - 4
Zoho Social Software - 5

Vergelijk de kosten van Zoho Social met soortgelijke producten

Zoho Social

US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Zoho Social

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van meerdere accounts
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Engagement tracking
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integratie van sociale media
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Markeren
  • Postplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime gegevens
  • Samenwerkingstools
  • Sociale promotie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Zoho Social

Pakket voor social media management en CRM
Tool voor management binnen social media met merkbewaking, delen van inhoud, ondersteuning voor meerdere netwerken, analyseren en volgen van sociale media/e-mail.
Eenvoudige sociale mediakalender. Je kunt berichten creëren, optimaliseren, bekijken en plannen voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
eClincher biedt de meest complete software voor management binnen social media. GRATIS proefperiode van 14 dagen.
ContentStudio is een gegevensgestuurde tool voor sociale media en contentmarketing waarmee je boeiende content kunt ontdekken, samenstellen en delen.
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform.
Content management system voor je social media team dat wordt vertrouwd door gebruikers over de hele wereld om geweldige content te plannen en te publiceren.
HeyOrca is a social media planner that helps marketing agencies and their clients to seamlessly plan and approve social media content.
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM

Reviews over Zoho Social

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Matthijs B.
Social Media Manager in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great!

3 2 jaar geleden

Pluspunten:

Fijn programma, gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken!

Minpunten:

Integratie met diverse sociale platforms valt regelmatig weg, waardoor je steeds weer moet synchroniseren.

Bailey K.
Bailey K.
Consultant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best Social Scheduler of Them All

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Zoho Social is an essential part of my business and I couldn't function without it.

Pluspunten:

Zoho Social has been the best social media scheduler I have ever used. It can actually post to Instagram. It has specific brand management and makes reporting for my clients super easy. The pricing is awesome! I can build the package to my news and reduce as needed. The clean design works great and the app makes things really mobile. I think my favorite part though is that I've experienced the improvements they've made so they are actively looking on improving and making it even better.

Minpunten:

They updated and fixed most of the cons. I couldn't use it for one of my clients for awhile because it didn't have Facebook Group posting but now it does so that's not really an issue. I do wish that if I was linking a video it could take a thumbnail for Instagram the way it does for Twitter.

Helen H.
Helen H.
Owner in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Afdrukken en drukwerk, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

I've enjoyed using Zoho Social

4 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

It made it so easy to post to all my social channels to keep everyone up to day instead of doing them seperately

Minpunten:

There is no resize feature for photos for each social media channel

Geverifieerde reviewer
Digital Lead in Singapore
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Public relations en communicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Customer support SUCKS

2 vorig jaar

Opmerkingen: Disappointing. No — infuriating.

Pluspunten:

Pretty easy to use UI. Monitoring dashboard. Nice looking reports.

Minpunten:

1. Insights data captured in reports is pretty lacking, especially for posts that are boosted (engagement not captured!! what?!?) so there's inconsistency with actual metrics. 2. Cannot tag other pages/users in Facebook posts 3. Stopped using this to schedule Facebook posts because preview does not reflect how the respective platform posts will look – eg how pix will tile / crop in a post (instead, images are just thumbnailed in a row) 4. Second reason was scheduled posts sometimes Did Not Publish (!!!). Especially multi-image posts. 5. ABSOLUTELY TOP PEEVE: Trying to get customer support is like playing cat and mouse with Zoho. Open a ticket. Wait. Email again. Wait. Email again. Maybe within 48-36 hours, get a reply like "we can't replicate the problem on our end". Gee thanks. I really expect more as a paying subscriber. I'm not a trial user or a noob to social media tools, so I do know what's available and how other companies provide 500% more support within 12 hours, if not live chat.

Geverifieerde reviewer
Head of Marketing in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Overwogen alternatieven:

Easy to use and convenient with mobile app

5 3 maanden geleden

Pluspunten:

The software is easy to use and is applicable to most of the social media profiles for a business page

Minpunten:

It is slightly pricey. The analytics for smart Q can be improved