Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zoho Social?

Zoho Social is gebouwd met het oog op de behoeften van groeiende bedrijven – bedrijven die zich serieus beginnen bezig te houden met marketing via sociale media. Het product is ontwikkeld om je te helpen je aanwezigheid op sociale media op te bouwen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het opzetten, training, variabele kosten, enz. Er wordt alles aan gedaan om de zaken eenvoudig te houden en waarde voor je geld te bieden. Gemakkelijk genoeg om binnen enkele minuten te begrijpen en aan de slag te gaan.

Wie gebruikt Zoho Social?

Middelgrote bedrijven, kleine bedrijven. Ondersteunde landen – Azië, Australië, Canada, China, Europa, India, Latijns-Amerika, Midden-Oosten en Afrika, VK, VS.

Zoho Social Software - 1
Zoho Social Software - 2
Zoho Social Software - 3
Zoho Social Software - 4
Zoho Social Software - 5

Twijfels over Zoho Social? Vergelijk met een populair alternatief

Zoho Social

Zoho Social

4,7 (3.069)
€ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
49
5
4,7 (3.069)
4,5 (3.069)
4,5 (3.069)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
82
205
4,4 (4.054)
4,3 (4.054)
4,4 (4.054)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Zoho Social

HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Loomly
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Later
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Sprout
Functies met hoogste score
Doelen stellen en bijhouden
Personeelsportal
Toezicht op de gezondheid
Sendible
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
eClincher
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contentbeheer
Geautomatiseerd publiceren
ContentStudio
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Zoho Mail
Functies met hoogste score
E-mailcontrole
Inboxbeheer
Spamblokkering
Mention
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Bewaking van sociale media
Postplanning

Reviews over Zoho Social

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rogerio
Rogerio
Contract Test Analyst
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Milieudiensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Nice and easy to setup and use straight away

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Matthijs
Social Media Manager in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great!

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Fijn programma, gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken!

Minpunten:

Integratie met diverse sociale platforms valt regelmatig weg, waardoor je steeds weer moet synchroniseren.

Mohamed
Mohamed
CEO in Egypte
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

I recommend using it

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

The app provides tools to create engaging content, schedule posts, monitor engagement with followers, and analyze campaign performance

Minpunten:

When talking about the Zoho program, we find the absence of technical support, which affects the level of customer satisfaction. Also with regard to customer service, the slow communication of support with the customer is one of the problems that has raised the dissatisfaction of some Zoho program users in the past period. Therefore, this drawback overshadows the advantages of Zoho

Adenrewaju
Adenrewaju
CEO in Nigeria
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

I recommend Zoho Socials to Nigerian businesses

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

The cost for a paid version is affordable. And it is in Naira. Alot of other competitors are highly priced and in dollars. We all know the foreign exchange rate now is not favorable to pay in foreign currency.

Minpunten:

Most times, what i post on some accounts like Instagram, may not be compatible with linkedin. I will prefer if there was like an AI tool that can convert content to fit each platform.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Public relations en communicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Customer support SUCKS

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Disappointing. No — infuriating.

Pluspunten:

Pretty easy to use UI. Monitoring dashboard. Nice looking reports.

Minpunten:

1. Insights data captured in reports is pretty lacking, especially for posts that are boosted (engagement not captured!! what?!?) so there's inconsistency with actual metrics. 2. Cannot tag other pages/users in Facebook posts 3. Stopped using this to schedule Facebook posts because preview does not reflect how the respective platform posts will look – eg how pix will tile / crop in a post (instead, images are just thumbnailed in a row) 4. Second reason was scheduled posts sometimes Did Not Publish (!!!). Especially multi-image posts. 5. ABSOLUTELY TOP PEEVE: Trying to get customer support is like playing cat and mouse with Zoho. Open a ticket. Wait. Email again. Wait. Email again. Maybe within 48-36 hours, get a reply like "we can't replicate the problem on our end". Gee thanks. I really expect more as a paying subscriber. I'm not a trial user or a noob to social media tools, so I do know what's available and how other companies provide 500% more support within 12 hours, if not live chat.

S.M.
S.M.
Digital Marketer in Kenia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

ZOHO SOCIAL IS THE BEST SOCIAL MEDIA MANAGEMENT TOOL

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Zoho Social has revolutionized my social media management experience, proving to be an exceptional tool for both managing brands and personal accounts. Over the years, I've witnessed the remarkable growth and effectiveness of this platform. I strongly encourage you to give Zoho Social a try and discover its transformative power for yourself.

Pluspunten:

Zoho Social is by far the best Social Media management application I have ever used. Been using it for year to manage brands and now managing personal brand and I can see the growth. Y'all try it out and let me know what y'all think.

Minpunten:

Nothing Really, I have used this platform for so long I have found it very easy to use.