Push Notification-Browser & App

Push Notification-Browser & App

door Vizury

Wie gebruikt Push Notification-Browser & App?

Our product is designed for E-commerce, Travel/Hotels, Gaming, and Retail industries across multipal geos.

Wat is Push Notification-Browser & App?

Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that optimizes the potential of each channel & delivers integrated user experiences across connected devices. It delivers high value user conversions by empowering marketers to seamlessly craft unique consumer journeys & enables timely decision-making across multiple touch-points powered by machine learning that learn & evolve real-time.

The platform aims to bring efficiency in marketing spends by integrating CRM & paid channels.

Push Notification-Browser & App - Details

Vizury

http://www.vizury.com

Opgericht in 2005

Push Notification-Browser & App - Prijsoverzicht

Push Notification-Browser & App heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Push Notification-Browser & App.

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van Push Notification-Browser & App

Customer engagement software
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
A/B-tests
Aanpasbare CTA's
Analyse/ROI volgen
Bestemmingspagina's en webformulieren
Drip -campagnes
Dynamische inhoud
Leadscoring
Sales Intelligence
Segmentering
Social marketing
Websitebezoekers bijhouden
Zoekmachinemarketing
A/B-tests
Aanbevelingstoepassing
Afgebroken verkoopproces herstellen
Behavioral targeting
Beheer van ervaringen
Campagnesegmentering
Contextgevoelige targeting
Inhoudsanalyse
Klantprofielen
Op accounts gebaseerde marketing
Websites personaliseren
A/B-tests
Analyse
Apparaattargeting
Campagnesegmentering
Contextgevoelige targeting
Geotargeting
Meldingen over vervaltijden en -datums
Mobiele meldingen
Planning van kennisgevingen
Visuele meldingen
Webmeldingen

Reviews van Push Notification-Browser & App

5 van 19 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.4/5
Functies
4.5/5
Waar voor je geld
4.4/5

Vizury Overview

Beoordeeld op 5-7-2019
Jeffrey J.
SEM & Display Manager
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: never have any error hence all the feature run very smoothly

Minpunten: the design of the UI is bad taste, looks like normal software no a good one

Amazing Customer Service

Beoordeeld op 22-7-2019
Sean L.
Marketing Manager
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have set a majority of our clients up on these types of notifications and have seen excellent results.

Pluspunten: The customer service that the Vizury team provides is excellent. All of my questions get answered in a timely manner and they are frequently coming out with newer updates that help improve functionality. The cost is also excellent.

Minpunten: I would like to see a bulk-upload option available as several clients want the ability to make large changes at once.

Vizury brings in incremental revenue with great customer support

Beoordeeld op 7-2-2020
Syed R.
Marketing Manager
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It has brought in some decent incremental revenue, and we can customize the targeting quite a bit.

Pluspunten: The excellent and quick customer support provided by their teams. Usually receive an e-mail reply back within 24 hours. Also the detailed targeting we can use with notifications is quite valuable.

Minpunten: The site could be more user-friendly, makes it difficult to change some things on your own without help.

Push Notification Marketing Software

Beoordeeld op 7-2-2020
Hayim F.
VP of Ecommerce
Luxeartikelen en sieraden, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Retargeting non email/text subscribers

Pluspunten: Features and Capabilities that are available through Vizury

Minpunten: Reporting and Analytics are somewhat challenging to use on the portal

Intuitive platform that suits business needs

Beoordeeld op 4-7-2019
Vivian H.
Marketing Executive
Kleding en mode, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Additional channel to reach out to users whom may not be targetable on other channels. More timely and personalized engagement that triggers when user is browsing on the site.

Pluspunten: The webpush platform is very intuitive and simple to use. Trigger rules which we require for different campaigns are readily available and fits our use cases. Analytics on campaign performance is also available on the dashboard.

Minpunten: Custom integration settings seem to be complicated and documentation is lost when account managers change hands. Troubleshooting of issues may sometimes take awhile.