Wie gebruikt deze software?

Appointment-based businesses with teams of 10 or fewer people with a need to simplify, grow and understand their businesses.

Gemiddelde scores

7 beoordelingen
  • In totaal 3.9 / 5
  • Gebruiksgemak 4.1 / 5
  • Klantenservice 4.3 / 5
  • Functies 3.6 / 5
  • Waar voor je geld 4.3 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 25,00/maand
  • Prijsinformatie $25 per user per month. Add additional users for the same price!
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Artichoke
  • https://getartichoke.com/
  • Opgericht in 2013

Over Artichoke

Appointment scheduling made easy. The only simple all-in-one business platform for appointment-based businesses with teams of 1 to 10. Easy online scheduling, automated appointment reminders, your own website, payment processing and a whole lot more. Small businesses using Artichoke only spend an average of 30 minutes on administrative tasks each week. It's like hiring a personal assistant (without the added salary or sick leave).

Turn havoc into small business bliss with Artichoke.

Functies van Artichoke

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • E-mailmarketing
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Multilocatie
  • Personeelsbeheer
  • Praktijkbeheer
  • SOAP-notities
  • Verkooppunt
  • Beheer van beursstands
  • Klantprofielen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer

De nuttigste reviews van Artichoke

Works well with patience

Beoordeeld op 1-9-2017
Jenn V.
Owner/Massage Therapist
Consumentendiensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Keeping track of income, schedule, goals, and referrals.

Pluspunten: I love that my clients can book online. It keeps track of my referrals, gift certificates, client history, and goals.

Minpunten: It doesn't run very fast. Has a lot of glitches. Most of the time I have to write down when my client would like to rebook and finish after they've left so they don't have to wait forever. Also so I can move on to my next client. I wish I could set up a clean up time to the end of my services and customize those clean up times. Since I need more for a Stone Massage or body wrap than a quick 30 minute massage. I would also like to be able to pay for two clients on one ticket. My hope is that this software will get better with time.

User friendly for both myself and my clients

Beoordeeld op 31-8-2017
Maryjane K.
Massage Therapist
Gezondheid, wellness en fitness
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Manages my appointment, my income and my expenses

Pluspunten: It's dependable and customer service is excellent. Any time I have had questions they were quick to respond.

Minpunten: If a new client is booking the same time as another client-they believe it just went through because they don't realize if they actually got the appt they would get a confirmation email.

Worst Customer Service Yet

Beoordeeld op 30-10-2018
Geverifieerde reviewer
Licensed Massage Therapist
Alternatieve geneeskunde, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
2/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
1 / 5
Klantenondersteuning
2 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My professional liability insurance has a very good reputation and has always done well by me. Getting a discounted rate and coming from a reputable referral seemed like a easy decision. With unclear functionality and clear gaps in basic payment functionality, this has become a wash. Virtually non-existent and, when present, ineffectual customer service has been the deal breaker.

Pluspunten: It was offered as an add-on for my practice insurance at a reduced rate

Minpunten: Have been waiting for days for a response to a simple but critical function of adding a tip to a transaction. As a company that gets a break on each transaction I make, forcing me to make more transactions per customer (i.e. not offering a tip function on certain sales) is egregious. There is no call back and the most rudimentary response to a critical issue is inexcusable. Do not use this service. They were hawking me for investment in the company within my first months with the service - not a good look. Stay away.

I'm loving having this scheduling software. It makes my life a thousand times easier.

Beoordeeld op 4-9-2017
Danielle K.
Massage Therapist
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Helps everyday with my own business. Cuts out the middle man.

Pluspunten: User friendly!
Clients love it.
Customers find online booking easy to use.
Fits within my budget.
Great notation system.

Minpunten: No app :(
Doesn't show all info I need from intake.
Not sure how I can limit online Booker's to only x amount a day but that's a matter of asking I'm sure.

Average, basic scheduler

Beoordeeld op 31-8-2017
Jamie S.
Owner
Professionele training en coaching, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Online scheduling and tracking of clients

Pluspunten: I enjoy the ease of use and the ability to override the scheduled hours of the need arises. I also like the easy link from my website

Minpunten: Having to sign in every time from my phone is way too time consuming!! Need an app that truly functions as an app!

Lees meer reviews