Wat is ClickUp?

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.

Wie gebruikt ClickUp?

Teams die slimmer en efficiënter willen werken op een meesterlijk intuïtief platform.

Waar kan ClickUp worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ClickUp
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Andorra, Argentinië, Australië, Bahrein, Belarus en nog 45 andere

Talen

Engels

prijzen van ClickUp

Beginprijs:

US$ 5,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

ClickUp heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. ClickUp heeft een betaalde versie vanaf US$ 5,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • ClickUp
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Andorra, Argentinië, Australië, Bahrein, Belarus en nog 45 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van ClickUp

ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
Nog 5 andere bekijken
ClickUp-video
ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4

Functies van ClickUp

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Rich Text Editor
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Uitgavenbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Videochat
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor ClickUp

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects

Reviews over ClickUp

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mehandi I.
Mehandi I.
Sales and Marketing Automation Expert in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ClickUp Genuine Review

5 2 maanden geleden

Opmerkingen: I am managing my Team, Projects, New Clients, New Business Ideas, Tracking Time taken per tasks and improving the Productivity, Scaling the Team.

Pluspunten:

Things which I like about ClickUp are:- 1) There is no alternative of ClickUp with respect to Features and Pricing. 2) TimeTracking ( which is a paid feature in other softwares like:- Asana, is freely available) 3) We can Hide Projects from other teammates ( even if we are on the free version of it) 4) The FREE Version of ClickUp is beating the Paid Version of so many other similar softwares. 5) Direct integration with the 3-rd Party tools wothout the use of Zapier, Integromat, IFTTT, Zoho Flow, Microsoft Flow, Integrately, Pabble Connect etc.

Minpunten:

Nothing is missing in ClickUp but continuous evalutaion and development for making it even more better is always needed. ClickUp is one of it's kind in the market now adays.

Marcos M.
Marcos M.
Partner in Portugal
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

It saved our Business and will save yours.

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It's way too flexible and I can do whatever me and me team want. We were trying to find a Simple Tool. We just wanted to write tasks and don't forget about it. We wanted to get them done. But with our daily basis jobs, sometimes you forget things. And clickup saved us. We tried asana and trello, but somehow, didn't fit our workflow and we were missing deadlines and forgetting tasks. It's perfect for small businesses. For sure, I'll keep clickup in my business for long time.

Pluspunten:

I like the simplicity for creating, organizing and schedule tasks. For our team, the sprints views were the best. Also, the ability to display the same tasks in different personalized views, even for each member was the best. We don't always look at the same, and this was a game changer. Similar software like asana or trello or event Project, failed to achieve and understand this: "We want to see the same data, but with our very own eyes".

Minpunten:

I don't see it have cons. But I would like more flexibility in the list view filters for dates. For example having ANDs & ORs for several dates conditions (yes i'm a developer).

Overwogen alternatieven: Trello, Asana, Google Sheets en Microsoft Excel

Redenen om voor ClickUp te kiezen: Clickup has the chameleon ability. It can change the views, but the info is the same. We can have lists, boards, gantt, sprints, etc. without having to create the tasks again. And we love that. Also is super easy to use. We didn't need any special training.

Overgestapt van: Trello en Asana

Redenen om over te stappen op ClickUp: Because of the price and the ease of use. Also, the free plan is really a free plan. You can use almost all features.

Tim B.
Tim B.
Founder + Creative Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Trending downward

1 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: We love the flexibility, but the bugs and poor performance are causing us to move back into email communication since ClickUp data cannot always be trusted.

Pluspunten:

The flexibility and features are great, especially the ability to customize views and manage custom fields.

Minpunten:

The mobile apps are dreadful and should not even be considered "beta" due to regular crashes and half-baked features. The web app experience is inconsistent and has been trending downward over the past 2 months with more frequent crashes and incorrect data shown in dashboards.

Overwogen alternatieven: Teamwork

Redenen om voor ClickUp te kiezen: Flexibility and features

Overgestapt van: Asana

Reactie ClickUp

vorige maand

Hey, Tim! We truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience: the good, the bad, and the ugly! We can take it, we promise! Our mobile app was released with a limited set of core features to get them into your hands faster! Eventually, the new app will have near-feature parity with our web app, but with all the dynamic features we've built for ClickUp, it will take time. We want nothing but the best for ClickUp users, and we will remain focused on fixing bugs, the overall speed of the platform, and expanding feature parity in our mobile apps. We are very grateful for feedback like yours. We are on it! Please don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!

Barak A.
Barak A.
CEO & Owner in Thailand
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great team, great intentions, lots of potential, yet unintentional complex

4 3 maanden geleden

Opmerkingen: In my opinion Clickup has lots of potential. The software has a great developers and support team, that really do seem to care about the product and the users. For over 3 years I tried to make it work for us as an All-In solution for our business management (small services agency). Twice during that time I was a paying user, and twice I downgraded my subscription. It's not easy for me to write these words, because I do love the team behind it, and appreciate their efforts, but I gotta keep it honest. The software seems to try to be everything for everyone, offer endless features to solve every problem in the online space, and by that making it unintentionally complex. We switched to Clickup from Asana, and always found ourselves going back to the simplicity of Asana (which isn't perfect as well). When we did tried to use ClickUp we encountered bugs and laggish interface, errors that were sometimes really disruptive (such as changes you make don't save to the DB), and my team couldn't get used to the interface - it was just too cluttered, messy, and too difficult to find your tasks and understand what you need to do. The first part - tech issues - to my best understanding improved a lot. Still, the second part is still not quite there. I recommend clients to use Clickup as a Company Wiki software, due to it's free price tier and easy setup. That's about it.

Pluspunten:

I like the Docs view which is perfect for a simple company Wiki. I recommend it to many of my client. I also like the support team which is super responsive and helpful. The software seems to be improving all the time. Hoping to become a paying customer again.

Minpunten:

Oh boy... The software was quite buggy for a long time. This seems to improve, but you never know. Besides that I don't like the over complexity of it. When you only want to easily manage your tasks, the interface seems to be cluttered and all over the place. Too many small buttons/links/elements floating around, distracting you. The whole thing needs to be redesigned with a more clean/minimal/focused layout in mind. Still think the software has good use cases, and we do use it, but for task/project management it's not 100% there yet.

Reactie ClickUp

vorige week

Hey, Barak! We truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience! We depend on feedback from users like you to continue to grow. Your help is greatly appreciated! We're happy to hear that you're enjoying our Doc view! We have a few suggestions to make your experience with ClickUp better! First, we recommend trying a different layout to see if that works better for you! Next, we recommend reviewing your ClickApps. ClickApps are tools that can be turned on or off to enhance your experience in the ClickUp platform! I understand that coming across bugs can be annoying. I assure you, squashing every last one is something our developers and engineers are working tirelessly on! We want nothing but the best for ClickUp users, and we will remain focused on fixing bugs, the overall speed of the platform, and expanding feature parity in our mobile apps. Have an amazing and productive day!

Brian K.
Brian K.
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Online media, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best, easy to use software you should be using

5 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Compared to the others out there similar to this I would pick this every time. Easier to use set up and have running compared to the others. Price is similar if not cheaper.

Minpunten:

Nothing I have found yet . This just seems to everything I need it to do and there are areas I haven't even explored yet.

Overwogen alternatieven: Trello, monday.com en Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen: Ease of use and it did everything I needed for a way cheaper price.

Overgestapt van: Asana

Redenen om over te stappen op ClickUp: Ease of use wins it hands down,