CoSchedule Marketing Suite

CoSchedule Marketing Suite

Wat is CoSchedule Marketing Suite?

CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreer d te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.

Wie gebruikt CoSchedule Marketing Suite?

Professionele marketeers, marketingteams en marketingbureaus. Marketeers die hun zaken willen ordenen en goed werk willen leveren.

CoSchedule Marketing Suite Software - 1 CoSchedule Marketing Suite Software - 2 CoSchedule Marketing Suite Software - 3 CoSchedule Marketing Suite Software - 4 CoSchedule Marketing Suite Software - 5

Twijfel je over CoSchedule Marketing Suite? Vergelijk met een populair alternatief

CoSchedule Marketing Suite

4,4 (102)
CoSchedule Marketing Suite
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
130
22
4,2 (102)
3,9 (102)
4,3 (102)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 35,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
69
10
4,6 (461)
4,6 (461)
4,7 (461)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor CoSchedule Marketing Suite

Gesponsord
Eenvoudige sociale mediakalender. Je kunt berichten creëren, optimaliseren, bekijken en plannen voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn. Meer informatie over Loomly
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Maak top-down budgetten, bekijk je resterende budget in één oogopslag en stel bestedingslimieten in over afdelingen. Meer informatie over MARMIND
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts op één plek met geautomatiseerde planning van berichten en contentdetectie.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Cloudgebaseerd platform dat je helpt bij het plannen, beheren en plannen van je visuele berichten op sociale media en marketingcampagnes op Instagram.
Bespaar tijd met het beheren van je sociale media. Plan, publiceer en analyseer al je berichten op één plek.
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven. teams voor marketing, bureaus en professionele services.
Uptempo provides marketing teams with software to manage planning, productivity and performance, so they can execute with confidence.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Orange Logic provides a powerful DAM platform to increase control, creativity and commercial advantage.
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.

Reviews over CoSchedule Marketing Suite

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Waar voor je geld
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Abigail
Abigail
Social Media Specialist in Kenia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Architectuur en planning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great Social Media Marketing Tool

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Coschedule is a great editorial calendar and social media marketing tool. I use it on my personal blogs so I've never tried out the collaboration tool. It's great for listing tasks and ideas for new blog posts as well as scheduling social media posts in advance.
Initially, I used the 14-day free trial, it was great but I kept wondering whether it was worth paying for seeing as I could use Hootsuite + other editorial calendars to plan my post.
I was given a 30-day free trial which made me sit down and begin exploring all the features that related to me.
*The headline analyzer helped me choose search optimized headlines with an emotional punch. rather than just choosing the first headline I could think off, I began paying attention to my headline scores and aiming for 70 and above headline score with power words.
*I'm a solo blogger I've ever used the collaboration tools but I used the task selection to remind myself to do things like: Create image on canva, proof draft post, identify keywords, draft five headlines, identify inbound and outbound links etc.
*Evernote integration: I have Evernote on my tablet and sometimes I have the draft post in there, I use coschedule to transfer the draft to WordPress and begin working on it.
*Social Campaigns: This to me is the best feature, i get to create social media campaigns from old, current or future existing posts, to send to my facebook, twitter, Tumblr, LinkedIn,& Pinterest profiles. Coshedule offers 4 social media post types :Text, Link, Image & Video. I use this to create a variety of social media posts linking to the same blog post without being spammy.

Pluspunten:

*Affordable *Efficient: the social media campaign/queue is the best I've seen *Headline analyzer: Most social media marketing and content marketing tools do not come inbuilt with a headline analyzer to help you choose the best headline for your post. *Collaboration tools

Minpunten:

I found out that scheduling blog post from coschedule doesn't work, I'll have to schedule it directly from WordPress to work, I realized that when I made a post and scheduled it to go out after a couple hours, only to find it saying "draft" in WordPress and "schedule" in coschedule.

Mackenzie
Director of Marketing Operations in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Organize & Manage Projects Across Marketing Teams

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, CoSchedule has helped to align our various disciplines of marketing to keep projects organized and deadlines trackable. I would recommend this tool for that purpose.

Pluspunten:

With the task and project templates, CoSchedule makes it easier to outline, manage, and scale projects that require cross-marketing collaboration. Taking the time to create Project templates (and matching task templates) has helped us to scale our capacity, keep our to-do's organized, and manage deadlines.

Minpunten:

This software lacks flexibility on the social media scheduling and channel management side of things. For example, you are unable to select a thumbnail image when utilizing a video post on Instagram. This means that we often have to post directly from Instagram, preventing us from both pre-scheduling posts AND tracking performance of these posts.

Reactie CoSchedule

9 maanden geleden

Thanks for the review, Mackenzie! I'm glad CoSchedule has helped with your project management. Although, I'm sorry to hear you're not completely satisfied with the social aspect. If you'd like to pass along any feature requests or receive best practice tips, please reach out to [email protected] We'd love to help!

Nica Chesca
Social Media Manager in VS
Online media, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Worth exploring for your social media management needs

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

I like how easy it is to schedule using this software. You can manage your content in a more organize way.

Minpunten:

I find it more expensive than the usual tools I've tried in relation to what I'm doing as a social media manager.

Reactie CoSchedule

vorige maand

Thanks for sharing your experience with us and the community, Nica. We appreciate your feedback! Feel welcome to reach out to [email protected] with any questions. We're more than happy to help ����

Geverifieerde reviewer
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

No respect for the user experience

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Most notably, I've contacted customer service multiple times and each time the response I received made it clear that they didn't care the user experience. The tone of the responses were "yeah that makes a lot of sense, but we don't have that so deal with it." There was no interest in helping to figure out how to make a workaround or adding the request for a future update.

Pluspunten:

I choose this program because it was recommended to me and because it could manage all that I'm working on in one place.

Minpunten:

It's only since I've gotten into the implementation that I realized this program is not user friendly. The UI is not intuitive and has not evolved with the need of the ever evolving needs of digital marketing.

Victoria
Victoria
Content Creator in Zimbabwe
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Allows you to plan ahead

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

This tool is perfect for people like me who are forever busy. I can just plan ahead and schedule all my posts and projects at once. On top of that, I can always edit anything into and out of my schedule. When it comes to project management, it's so easy to attach files and tag your teammates.

Minpunten:

The load time is slow. Other than that, I think everything works great.

Reactie CoSchedule

2 maanden geleden

Thanks for leaving your honest review, Victoria! We're so glad to hear you've been enjoying CoSchedule. If you ever run into trouble or have any questions, feel welcome to reach out at [email protected] We'd love to help!