Virtual Office

Virtual Office

door 8X8

Wie gebruikt deze software?

Vertrouwd door meer dan 1 miljoen gebruikers. Toonaangevend cloudcommunicatieplatform. Flexibel voor elk bedrijf. Naadloze integratie.

Gemiddelde scores

175 beoordelingen
  • In totaal 3.9/5
  • Gebruiksgemak 3.9/5
  • Klantenservice 3.7/5
  • Functies 4/5
  • Waar voor je geld 3.8/5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 12,00/maand
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • 8X8
  • https://www.8x8.com
  • Opgericht in 1987

Over Virtual Office

Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.

Functies van Virtual Office

  • Archiveren
  • Bestandsoverdracht
  • Bookmarking van opname
  • Direct ophalen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde opname
  • Geplande opname
  • On-demand opnamen
  • Opnemen van gedistribueerde oproepen
  • Oproepen delen
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Video-oproepen opnemen
  • Belgroepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Virtuele extensies
  • Webvergaderen
  • Automatische nummerkiezer
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Telemarketingbeheer
  • VoIP
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Chatten / messaging
  • Faxbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Voicemail
  • Contactenbeheer
  • Geïntegreerde communicatie
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Toegangsopties/machtigingen

De nuttigste reviews van Virtual Office

Best VoIP

Beoordeeld op 10-12-2016
Anthony "tony" K.
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have started a landscape and hardscape business in Houston recently. Just a small family owned organization with big dreams. In researching a phone option, I found 8X8 to be the exact match that we were looking for. The cost was low and keeps us going, but the features are the best. In the world of cellular phones, I have a personalized 8X8 auto-attendant message answering calls, and with a press of one button, customers and vendors get connected to the person or department that they need. No more answering and hanging around the phone at the office. Voice mail messages are emailed to me. I can listen and forward the voice mail to whom I need to handle the situation. They don't have to dial in or anything. The message is an attachment. Also, I get to set business hours, set messages, and control the phone system from an app and the website. The app also allows me to answer the lines and monitor things from anywhere with internet service or cellular internet. A great option and system for my company and I.

Pluspunten: Ease of use, and I can adapt it to my needs whenever I want. The list is long: Record your voice mail message for different situations. Set your auto attendant to direct calls to your employees. Voice mail messages emailed to you. Forward voice mail through email. Make changes through the app or online. Answer your phone thorough the app...You don't have to be in the office to answer the office phone. We have bus, ness cards with one number and let the auto attendant direct the call. Best cost I found for office systems. And you can expand it.

Minpunten: I have found none. The system works great and gives me access to things like voice mail messages emailed to me. So, I can listen to voice mail right then and there. No need to call in and punch numbers to get a voice mail message.

Reliable

Beoordeeld op 8-2-2020
Sheryl B.
Customer Service Mgr
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Reliable
Easy to use and maintain
Easy to add and remove users as well

Minpunten: The call queue gets stuck sometimes and it shows a call on hold for like 15 minutes even when there's no one in the queue. I wish I could control the volume of just the ringer and also modify the ringtones. I wish the caller ID would show the name as well as the number. It would be nice if I could make the page slimmer, I like to keep it on the right side monitor and all the way to the right so I can also have an internet window open but it will not allow me to make the window less than 5 inches wide.

8x8 Review

Beoordeeld op 22-4-2019
John C.
Business Development
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I enjoyed using this in the office and liked how it would integrate with my salesforce to have one place to use

Pluspunten: I liked the fact that the interface is able to have it's own window, which makes it easy to see all of your text messages and phone calls, and rolodex

Minpunten: The one thing that bothered me was how much it crashed. I feel like a lot of times, it would crash when I needed it to work, and then I would have to sign back in. I also hated how you'd have to change your password so many times

8x8

Beoordeeld op 3-12-2019
James R.
Accountat
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We are using this software to better attend to calls and faxes.

Pluspunten: Product is a very easy to use product that helps when taking calls and getting faxes, as well as sending a co worker a message.

Minpunten: The only con is sometimes because its internet based it takes a few minutes to first load in the mornings.

Quickly improving to be a solid calling tool

Beoordeeld op 18-1-2019
Geverifieerde reviewer
Manager of WebForms Fulfillment Implementation
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: 8x8 checks all the basic boxes. It's easy to use for people who don't want to spend a lot of time getting to know the bells and whistles, but powerful enough to meet the needs to super users. Cross-platform functionality is good and the experience between desktop/mobile has recently been brought into alignment with updates 8x8 has made. The company clearly cares about it's customers too as they are happy to come onsite for training and driving user adoption.

Minpunten: While the applications have drastically improved, a few small and large things annoy users. First, some of the interface screens still have not been updated to a high-definition visual, resulting in certain screens (like the login screen) leaving the application feeling out-dated and slightly disjointed. Second, and perhaps the biggest concern, is call quality can sometimes suffer, even with an excellent internet connection. If users experience a call breaking up, they are inclined to default back to personal phone lines and bypass 8x8 to ensure a solid call experience. This quickly erodes confidence that 8x8 can deliver a seamless call. To be fair, the call quality has been improving drastically and this issue plagues the mobile app less and less.

Lees meer reviews