Kaseya BMS

Kaseya BMS

door Kaseya

Wie gebruikt Kaseya BMS?

IT-afdelingen en MSP's die hun bedrijfsvoeringsprocessen willen verbeteren.

Wat is Kaseya BMS?

Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.

Kaseya BMS - Details

Kaseya

https://www.kaseya.com/forms/bms

Opgericht in 2000

Kaseya BMS - Prijsoverzicht

Kaseya BMS heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Kaseya BMS

CRM-systemen
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Capaciteitsbeheer
Compliancebeheer
Licentiebeheer
Onderhoudsplanning
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Voorraadbeheer
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Beheer van IT-assets
Contractbeheer
Incidentenbeheer
Kennisbeheer
Releasebeheer
Servicecatalogus
Servicerapportage
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Back-up en herstel
Beheer van problemen
CRM
Dashboard
Externe toegang
Factureren
Helpdesk
Live chatten
Patchbeheer
Plannen
Projectbeheer
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Activiteiten volgen
Factureren
Onkosten bijhouden
Projecten bijhouden
Tijd bijhouden
Tijd bijhouden per klant
Tijd bijhouden per project
Vergoedingenbeheer

Reviews van Kaseya BMS

5 van 19 reviews worden weergegeven

In totaal
4,1/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
3,8/5
Functies
3,6/5
Waar voor je geld
4,1/5
Geverifieerde reviewer
Director of IT
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-5-2019

"A great client tool software "

Pluspunten: Kaseya is a great tool not only to manage machines, but to also maintain them. Installing an agent is a breeze, and running scripts is easy to learn. Patch machines, remote to them, push software and set security protocol all through one system

Minpunten: Scripting maybebturn off some people but their are great tutorials and a support team to assist you in tweaking your needs.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-5-2019
Lynn S.
Owner
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2020

"Org Management"

Opmerkingen: Overall business management has improved customer service with automated workflows. Better employee time management and tracking.

Pluspunten: I have found that BMS works better then SolarWinds AutoTask. A lot less pop-ups, cleaner interface, and less micro-managing of the solution.

Minpunten: I would like more seamless support. It is a problem with Kaseya that I have to call a specialist on each product, and when you are integrated with their ITGlue, AuthAnvil, and their VSA product knowlageable and timely help is hard to find. It can days for a resolution.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2020
Geverifieerde reviewer
Director Of Technology Integration
13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2018

"BMS is a serviceable CRM at a good price, but leaves a few things to be desired."

Opmerkingen: We saved some money over our previous CRM.

Pluspunten: In a word: value. BMS is very reasonable priced CRM with some great features. It's easy to use, cloud based, and generates tickets directly from Kaseya's PSA.

Minpunten: We transferred from a more established CRM to Kaseya. Given the cost and the fact that we already utilized Kaseya's VSA it seemed like a natural move. That said, we've experience a few issues. The client portal isn't as polished as we'd like. Inventory tracking is bad to the point of non-functional, and lacks the ability to even transfer between locations. Feature request are not quickly addressed. The cloud service lags or drops more than we'd like. Asset management is not great. Integrations are starting to catch up , but they've been slow in coming. Even the way items are listed on tickets is cumbersome.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2018
Kelly W.
IT Manager
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-5-2019

"Kaseya BMS- Starter PSA"

Opmerkingen: Good, for smaller 1-5 man operations it is recommended as it is simpler to configure and thus being less time consuming overall.

Pluspunten: It is quite simple in comparison to some major players such as Autotask and Connectwise.

Minpunten: It does make some attempts to offer deeper functionality such as project management, but the features are too shallow to really allow for mutil-team, multi-project management. This goes for other modules. I do like the fact that these are organic features and not added on haphazardly.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-5-2019
Bianca G.
System Administrator
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-6-2017

"Positive learning curve"

Opmerkingen: We use it for managing our customers, so it is easy to gain remote access, set customer in the system and manage our internal users

Pluspunten: We use the VSA and BMS, hosted version of Kaseya, and the ability to access it anywhere is great, it's easy to gain remote access and set control.

Minpunten: some configuration can be cumbersome, the navigation tabs are not always easy to navigate or figure out what is meant to be where within the page.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-6-2017