Wat is Kustomer?

Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden. Kustomer is gebouwd met intelligente automatisering en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk contactcenter en bedrijf door gegevens uit meerdere bronnen te verenigen en bedrijven in staat te stellen moeiteloze, consistente en persoonlijke service en ondersteuning te leveren via één tijdlijnweergave. Kustomer is het kernplatform van enkele van de toonaangevende klantenservicemerken, zoals Ring, Glovo en Glossier.

Wie gebruikt Kustomer?

Middelgrote bedrijven en ondernemingen. Detailhandel/e-tail, marktplaatsen, abonnementsbedrijven, gezondheidszorg, financiën, professionele diensten, software/technologie, groothandelaars, logistiek en transportdiensten.

Kustomer-video
Kustomer Software - 1 Kustomer Software - 2 Kustomer Software - 3 Kustomer Software - 4 Kustomer Software - 5

Twijfel je over Kustomer? Vergelijk met een populair alternatief

Kustomer

4,5 (38)
Kustomer
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
98
62
4,6 (38)
4,3 (38)
4,5 (38)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
96
205
4,4 (3.581)
4,3 (3.581)
4,4 (3.581)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Kustomer

Gesponsord
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.

Reviews over Kustomer

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
58%
4
37%
3
5%
Jisselle
Jisselle
Director of Customer Success in Trinidad en Tobago
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Kustomer is a great omnichannel CRM!

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Pluspunten:

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Minpunten:

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

Geverifieerde reviewer
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Highly Configurable Customer Chat Tool

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Pluspunten:

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Minpunten:

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Ahmed
SME Mentor Support in Egypte
Gezondheid, wellness en fitness, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I think that Kustomer is one of the best softwares used for customer service

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

How easy is it to use to help Customers either through calls emails or chats and that we can integrate it with too many different softwares to help the customers quickly with their inquiries

Minpunten:

that it sometimes takes time for the report exported to be sent to your email and sometimes I have to export it again as it may not arrive.

Mariam
Mariam
Partner vertical lead in Georgië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Chats, Emails and data - together

3,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, it is a good platform, you can have access on past data with customers, couriers and partners profiles chats,emails and calls. Thats really good.

Pluspunten:

I like that I can control daily KPIs and it is easy to track it. Also, you can track surveys, quantities and also integration with other platforms.

Minpunten:

I think that it could be better if it does not have some bugs. Also, it will be great if we were able to save Team pulse on a channel which we use (every move clears it).

Emily
Communication Operations Manager in VS
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Intuitive, Easily Customizable, Kustomer has been a great solution for our company.

5,0 12 maanden geleden

Pluspunten:

With Kustomer, personalization and customization is incredibly easy. Overnight we were able to set up chatbots, FAQ pages, contact forms, and other features we had been relying on our engineering team to create for us with our previous CRM platform. The team loves how tickets are centered around the customer so we have a full picture every time we need to help someone.

Minpunten:

Filters for new searches can be a bit tricky to set up to ensure that you're not missing any customer communications. Reporting can also be a bit tricky to set up as there are a lot of parameters to filter through.