Wat is Kustomer?

Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden. Kustomer is gebouwd met intelligente automatisering en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk contactcenter en bedrijf door gegevens uit meerdere bronnen te verenigen en bedrijven in staat te stellen moeiteloze, consistente en persoonlijke service en ondersteuning te leveren via één tijdlijnweergave. Kustomer is het kernplatform van enkele van de toonaangevende klantenservicemerken, zoals Ring, Glovo en Glossier.

Wie gebruikt Kustomer?

Middelgrote bedrijven en ondernemingen. Detailhandel/e-tail, marktplaatsen, abonnementsbedrijven, gezondheidszorg, financiën, professionele diensten, software/technologie, groothandelaars, logistiek en transportdiensten.

Kustomer - Details

Kustomer

Opgericht in 2015

Kustomer - Details

Kustomer

Opgericht in 2015

Video's en afbeeldingen van Kustomer

Kustomer-video
Kustomer Software - 1 - miniatuur
Kustomer Software - 2 - miniatuur
Kustomer Software - 3 - miniatuur
Kustomer Software - 4 - miniatuur
Kustomer Software - 5 - miniatuur

Vergelijk de kosten van Kustomer met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 89,00/maand
US$ 19,00/maand
US$ 15,00/maand
US$ 18,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja

Gratis proef

Gratis proef Nee
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Kustomer - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Kustomer

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Live chatten
  • Markeren
  • Predictieve analyse
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Scores en reviews
  • Sentimentanalyse
  • Slepen en neerzetten
  • Tekstanalyse
  • Trendanalyse
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Customer experience software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepen routeren
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Virtuele assistent
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

Alternatieven voor Kustomer

Meer alternatieven voor Kustomer

Reviews over Kustomer

Lees alle 29 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van score

5
16
4
12
3
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Meagan M.
Meagan M.
Head Of Customer Experience in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very happy Kustomer! (HA get it?)

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: when leaving desk.com, we shopped zendesk and freshdesk in addition to kustomer. we chose kustomer and have never looked back. it's been integral to getting not only CX but multiple operations teams into a single environment where we can collaborate.

Pluspunten:

the concept can't be beat - aggregating multiple customer touchpoints into a timeline really gives you an immediate sense of that user. not only can you quickly glance at context clues (like purchases, NPS surveys, and support cases) but with the right integrations, you already know WHICH customer is calling as within a second of answering the call. this makes it easy for your agents to already dive into the issue and pitch solutions without having to ask for name, confirmation number, etc. all the basics are there too like user profile with easy edits, merging, moving, forwarding, notes, macros, etc. since we got in early we've seen a lot of exciting features and changes with kustomer over the last year. autopilot steers tickets right to your agents so they don't go cherry picking through searches. making new searches is crazy easy and you can set specific team-based or user-based permissions for them. @mentions available for internal notes on cases. there's an internal knowledge base they recently released which seems awesome, though we've yet to utilize it. CSM and customer support are pretty great too.

Minpunten:

there's a lot they still aspire to - they're a young company who just secured another round of funding and with any luck they'll hire a lot of developers. we've been a somewhat demanding client but the truth is that you need robust reporting to understand your CX/CS teams and hold them accountable. they out-of-the-box reports that kustomer offers are "good" but leave a lot to be desired. you can export custom CSVs to find what you need but it's not always possible to find what you need at all, and only one person can export at a time per environment. additionally, while the concept of open API and full access for users to write scripts and worfklows for their environments is wonderful in theory, the documentation provided for workflows is weak. if you don't know javascript, you'll struggle to write your own workflows.

Reactie Kustomer

3 jaar geleden

Hi Meagan, happy to read about your experience with Kustomer! Having long-term happy customers like yourself makes us super proud :)

Geverifieerde reviewer
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Highly Configurable Customer Chat Tool

4 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Pluspunten:

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Minpunten:

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Elmedina B.
LMT in Noord-Macedonië
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Good experience, with options to improve

3 4 jaar geleden

Pluspunten:

- Helpful for the company - Raised the communication throughout the employees - A lot of issues were fixed by using it

Minpunten:

- The included tags after some times or in some cases immediately disappear - The mention option will be good to be as a separate option - Sometimes the 'My open conversation' disappear from the system - My manager can see the conversation that I have, but I can not see them even that I have the option to be seen by me

Nicole C.
Director of Customer Success in VS
Fondsenwerving, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Kustomer was a great move!

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I like the social media integrations, aircall integration, calendly integration. I can get everything in one place, which helps my CS team to be more efficient daily. The support we have received from the Kustomer team has been outstanding, and they are always available when we need them. The setup was thorough and complete.

Pluspunten:

I like that I can find my customer information all on one easy-to-read customer tab. I like the robust search function to see conversations that I need.

Minpunten:

I have not used my knowledge base yet after already using the product for over five months. Customer service has been great in trying to find a solution for us, though.

Sixto Q.
Account Manager in Honduras
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Kustomer - Customer Service Solution

5 4 maanden geleden

Opmerkingen: Excellent.

Pluspunten:

I really like the user interface. It allows for all your team to collaborate and review your work and offer assistance.

Minpunten:

I am finding really hard to manage the main dashboard when I am scrolling through my inbox. I would like for Kustomer to have an option for a more compact view for your conversations.