Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product
Steam-connect

Steam-connect

Nederland Lokaal product

Wat is Steam-connect?

Steam-Connect is een online softwarepakket dat met succes wordt toegepast door callcenters, contactcentra en andere klantenservice-organisaties. Kan Steam voor jou van nut zijn?

Gewoonlijk verwerken alle centra en contactcentra verschillende soorten klantencontact voor de bedrijven die een beroep doen op hun diensten. Een fundamentele voorwaarde voor succes is dat je de juiste tools hebt. Steam is speciaal ontwikkeld om elk onderdeel van het klantcontact op de meest efficiënte manier te organiseren.

Wie gebruikt Steam-connect?

Steam-Connect is een online softwarepakket dat met succes wordt toegepast door callcenters, contactcentra en andere klantenservice-organisaties.

Steam-connect Software - 1
Steam-connect Software - 2
Steam-connect Software - 3
Steam-connect Software - 4
Steam-connect Software - 5

Twijfels over Steam-connect? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
Steam-connect

Steam-connect

4,9 (8)
Lokaal product
€ 5,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
50
Geen integraties gevonden
4,6 (8)
4,7 (8)
4,6 (8)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
€ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
142
13
4,8 (9)
4,7 (9)
4,7 (9)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Steam-connect

LeadDesk
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Call Center Studio
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Documenten opslaan
Oproepregistratie
NOLA
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
RingCentral Contact Center
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
Enghouse Contact Center
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
CTI (Computer Telephony Integration)
Controle van oproepen
Vocalcom Hermes360
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Thrio
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Taakbeheer
VoIP-verbinding
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding

Reviews over Steam-connect

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
88%
4
13%
Bas
Service Delivery Manager IT in Nederland
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very handy contact center software

5,0 6 maanden geleden

Pluspunten:

Very customizable, api connected, easy usage

Minpunten:

Earlier this year some serious downtime of the telephony service. But lately no problems anymore

Reactie Steam-connect

6 maanden geleden

Thank you very much for your nice review!

Wajahat
Software Engineer in Pakistan
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very cheap and Afforable

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Good service, affordable and good support.

Minpunten:

many things still can be improved but yet still its good

Andy
Andy
Consultant in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Human Resources, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A good option for contact centers

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I had the opportunity to learn about this tool through a client who we consulted on digital transformation, and I was surprised that he did not choose a more widely used software. I was surprised by the ease of implementation and ease of use, as well as the need for a small learning curve.

Pluspunten:

It is an application that fulfills what it promises, as a user and client advisor who acquired it, I can assure you that I was surprised by the ease of implementation, configuration, learning and use. It is simple and intuitive but has very powerful tools for managing customer contact.

Minpunten:

It is a tool that, in my opinion, still lacks maturity, having a little more feedback from customers to adapt it more to their needs. Its ease of implementation and use also impact on a much lighter customization. I am not convinced about the method of payment per day of use.

Justin
Lead Client Care Representative in VS
Diergeneeskunde, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Steam by codelogic

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

A very impressive and highly functional product, this software is ideal for managing calls and communications

Minpunten:

The software takes some getting used to, but with practice becomes very smooth.

Richard
Remote Assistant in VS
Machinebouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great choice for telephony

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I used Steam in a call center job I worked for previously, and I was impressed by the reps helpful and friendly attitude during installation. Upon using the software, I was amazed that it could perform so many tasks so easily. It handles call queues with excellent efficiency, and even allows for call recording under the right (and legal) circumstances. A definite recommend to businesses who need telephone services unavailable from their provider.

Pluspunten:

The wide range of options available to call center users is staggering. The helpfulness of the representatives that install the software is unprecedented, and other companies should consider taking note.

Minpunten:

Sometimes the sheer number of options can be overwhelming, but with the helpful nature of customer support, this particular drawback becomes less of a problem.