Nederland Lokaal product

Wat is Steam-connect?

Steam-Connect is een online softwarepakket dat met succes wordt toegepast door callcenters, contactcentra en andere klantenservice-organisaties. Kan Steam voor jou van nut zijn?

Gewoonlijk verwerken alle centra en contactcentra verschillende soorten klantencontact voor de bedrijven die een beroep doen op hun diensten. Een fundamentele voorwaarde voor succes is dat je de juiste tools hebt. Steam is speciaal ontwikkeld om elk onderdeel van het klantcontact op de meest efficiënte manier te organiseren.

Wie gebruikt Steam-connect?

Steam-Connect is een online softwarepakket dat met succes wordt toegepast door callcenters, contactcentra en andere klantenservice-organisaties.

Waar kan Steam-connect worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Steam-connect
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Steam-connect

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk

Talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

prijzen van Steam-connect

Beginprijs:

€ 5,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Steam-connect heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Steam-connect heeft een betaalde versie vanaf € 5,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Steam-connect
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Steam-connect

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk

Talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

Video's en afbeeldingen van Steam-connect

Steam-connect Software - 1
Steam-connect Software - 2
Steam-connect Software - 3
Steam-connect Software - 4
Steam-connect Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Steam-connect-video
Steam-connect Software - 1
Steam-connect Software - 2
Steam-connect Software - 3
Steam-connect Software - 4
Steam-connect Software - 5

Functies van Steam-connect

  • Activiteitendashboard
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • E-mailbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Live chatten
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Planning voor terugbellen
  • Rapportage en analyse
  • Voicemail
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven voor Steam-connect

Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Alles-in-één telecommunicatie- en CRM-platform dat een omnichannel-oplossing biedt om communicatie en S&OP (Sales and Operations Planning) voor elk bedrijf te stroomlijnen.
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
Callcenteroplossingen voor het MKB tot wereldwijde ondernemingen met meerdere vestigingen. Microsoft Teams-gecertificeerd. Opties: cloudgebaseerd, hybride of lokaal.
Kies een intuïtieve, omnichannel cloudoplossing voor contactcenters die klaar is voor AI om uitzonderlijke klantenservice te bieden.
Het hybride CCaaS/CPaaS-platform van Thrio biedt procesautomatisering, inkomende/uitgaande spraak, volledige omnichannel en ingebouwde AI-tools.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
contactSPACE is een intuïtieve softwareoplossing voor contactcenters waarmee je team beter hoogwaardige contacten op schaal kan leggen.

Reviews over Steam-connect

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
86%
4
14%
sasha
NONE in VS
Tekstschrijvers, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

works great

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I would recommend it without pause. simple and easy to use.

Pluspunten:

it's easy to use and runs properly. no issues downloading or opening. makes me feel like I'm being taken care of. no problems using the program or any of its functions.

Minpunten:

nothing has happened to make ME NOT LIKE IT

Wajahat
Software Engineer in Pakistan
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very cheap and Afforable

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Good service, affordable and good support.

Minpunten:

many things still can be improved but yet still its good

Andy
Andy
Consultant in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Human Resources, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A good option for contact centers

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I had the opportunity to learn about this tool through a client who we consulted on digital transformation, and I was surprised that he did not choose a more widely used software. I was surprised by the ease of implementation and ease of use, as well as the need for a small learning curve.

Pluspunten:

It is an application that fulfills what it promises, as a user and client advisor who acquired it, I can assure you that I was surprised by the ease of implementation, configuration, learning and use. It is simple and intuitive but has very powerful tools for managing customer contact.

Minpunten:

It is a tool that, in my opinion, still lacks maturity, having a little more feedback from customers to adapt it more to their needs. Its ease of implementation and use also impact on a much lighter customization. I am not convinced about the method of payment per day of use.

Justin
Lead Client Care Representative in VS
Diergeneeskunde, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Steam by codelogic

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

A very impressive and highly functional product, this software is ideal for managing calls and communications

Minpunten:

The software takes some getting used to, but with practice becomes very smooth.

Richard
Remote Assistant in VS
Machinebouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great choice for telephony

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: I used Steam in a call center job I worked for previously, and I was impressed by the reps helpful and friendly attitude during installation. Upon using the software, I was amazed that it could perform so many tasks so easily. It handles call queues with excellent efficiency, and even allows for call recording under the right (and legal) circumstances. A definite recommend to businesses who need telephone services unavailable from their provider.

Pluspunten:

The wide range of options available to call center users is staggering. The helpfulness of the representatives that install the software is unprecedented, and other companies should consider taking note.

Minpunten:

Sometimes the sheer number of options can be overwhelming, but with the helpful nature of customer support, this particular drawback becomes less of a problem.