Wat is Spendesk?

Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijz en en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken.

Wie gebruikt Spendesk?

Spendesk is de oplossing voor moderne financiële professionals (CFO's, controllers, financiële managers) bij bedrijven met maximaal 500 werknemers. Klanten zijn gevestigd in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland.

Spendesk-video
Spendesk Software - 1 Spendesk Software - 2 Spendesk Software - 3 Spendesk Software - 4 Spendesk Software - 5

Twijfel je over Spendesk? Vergelijk met een populair alternatief

Spendesk

4,8 (198)
Spendesk
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
63
6
4,8 (198)
4,5 (198)
4,6 (198)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 4,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
171
6
4,5 (305)
4,4 (305)
4,6 (305)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Spendesk

Gesponsord
Sage HR van Sage is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Meer informatie over CakeHR
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify. Meer informatie over Emburse Certify Expense
Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle krijgen en hun middelen optimaliseren dankzij een intuïtieve interface. Meer informatie over BizAway
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Software using AI to collect and enter invoices automatically, that also offers various tools for finance management.
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Help businesses pay, manage and account for their expenses in seconds, saving administrative time and earn Flying Blue Miles.
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Factuur vrijgave! Facturen tot 6x sneller vrijgeven met Workflows, cloud-based geoptimaliseerd voor moderne bedrijven
Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
N2F is software voor onkostendeclaratie van de volgende generatie die online en via een mobiele toepassing met slimme scanfunctie beschikbaar is.
Audio- en videotelefoon en instant messenger die het delen van schermen ondersteunt voor online presentaties.
Cleemy is online software voor onkostenbeheer.
The Ixaris intelligent payment platform is a unified solution built for the initiation, execution and acceptance of B2B payment
Ecombooks cloud-based e-commerce payment & return reconciliation and data analysis software.
Tickelia, la mejor solución para la gestión de informes de gastos y viajes corporativos.
Ficufy es la solución para gestionar y pagar todas las compras y suscripciones de empresa
Oplossing voor uitgavenbeheer voor slimme teams. Beheer je budgetten, aankopen, betaalkaarten en facturen op één plek.
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Coupa Expenses maakt onkostenbeheer moeiteloos voor iedereen: werknemers, goedkeurders en backofficebeheerders.

Reviews over Spendesk

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
80%
4
18%
3
2%
2
1%
Tom
Tom
Head of IT/Software Engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kansspelen en casino's, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Expense control.

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: It enables you to track in real time the expenses incurred through multiple corporate cards that are required for many of our employees' day-to-day operations.
Excellent tool for ensuring that the internal budget is followed without deviation.

Pluspunten:

Allows you to create personalized physical and virtual cards in order to avoid borrowing cards and losing control over responsible spending. If you contact support before purchasing, it will provide you with a personalized demo. It appeals to me because it has a simple and user-friendly interface that makes tracking card usage simple.

Minpunten:

This platform has nothing that I dislike about it.

Bernard
COO in Frankrijk
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Fin de fraudes aux CC et fin des notes de frais

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: déjà abordé dans les points forts. aujourd'hui on ne pourrait plus s'en passer, que ce soit pour les utilisateurs ou pour la comptabilité. Les nouvelles fonctionnalités vont dans la bonne voie et apportent des plus régulièrement. Continuez !

Pluspunten:

Les cartes d'abonnement. La décentralisation des achats. Le workflow pour l'approbation des achats. Les notes de frais simplifiées. La nouvelle fonctionnalité de budget. Le contrôle avant export. L'export vers notre ERP qui évite la resaisie.

Minpunten:

Un export natif avec odoo aurait été un plus.

Markus
Client Service Berater in Duitsland
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hilfreich

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Toll

Pluspunten:

Einfache Prozesse für komplizierte Angelegenheiten

Minpunten:

Nichts, alles ist weitgehend okay. Man kann gut arbeiten.

Sindy
Responsable comptable in Frankrijk
Duurzaamheid en milieu, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Avis client

3,0 9 maanden geleden

Pluspunten:

Le fait de pouvoir préparer sa saisie et l'intégrer sur son logiciel comptable. Le contrôle dont l'on dispose concernant les dépenses des collaborateurs. Il est possible de faire des recherches ciblées. Logiciel assez simple d'utilisation.

Minpunten:

Au niveau de la saisie, il manque certains points à améliorer : comme le fait de pouvoir saisir sur plusieurs comptes de charges et de TVA.

Axel
Assistant de production in Frankrijk
Online media, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Indispensable !

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Le meilleur outil de carte virtuel, fini les difficulté de paiement en entreprise grâce à Spendesk, toutes les dépenses sont centralisé et hyper simple d'utIlisation

Minpunten:

Aucun point négatif ne sont à déploré ! C'est parfait !