Wat is Spendesk?

Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijzen en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken.

Wie gebruikt Spendesk?

Spendesk is de oplossing voor moderne financiële professionals (CFO's, controllers, financiële managers) bij bedrijven met maximaal 500 werknemers. Klanten zijn gevestigd in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland.

Waar kan Spendesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Spendesk
  • Gevestigd in Paris, Frankrijk
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Liechtenstein en nog 4 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

prijzen van Spendesk

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Spendesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Spendesk
  • Gevestigd in Paris, Frankrijk
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Liechtenstein en nog 4 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Video's en afbeeldingen van Spendesk

Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Spendesk-video
Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5

Vergelijk de kosten van Spendesk met soortgelijke producten

Spendesk

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
0 (0)
US$ 5,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 4,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 59,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Spendesk

  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Budgettering/prognoses
  • Cashbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurverwerking
  • Gegevensbeveiliging
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Inkoopbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Rapportage en analyse
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling

Alternatieven voor Spendesk

Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Oplossing voor uitgavenbeheer voor slimme teams. Beheer je budgetten, aankopen, betaalkaarten en facturen op één plek.
Tickelia, la mejor solución para la gestión de informes de gastos y viajes corporativos.
Ficufy es la solución para gestionar y pagar todas las compras y suscripciones de empresa
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle krijgen en hun middelen optimaliseren dankzij een intuïtieve interface. Meer informatie over BizAway
Coupa Expenses maakt onkostenbeheer moeiteloos voor iedereen: werknemers, goedkeurders en backofficebeheerders.
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
De oplossingen van Proactis Business Spend Management helpen organisaties grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren.
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti

Reviews over Spendesk

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
80%
4
18%
3
2%
Mark L.
Mark L.
Director Business Planning in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computerhardware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great efficiency tool for small companies

5 4 jaar geleden

Pluspunten:

It greatly improves the purchasing workflow, all the way through to payments and accounting. It decentralises purchasing, while keeping control of the whole process with the decision makers. It's very intuitive to use - I never have to train new employees on Spendesk. The customer support level is the best I've ever seen, and they are constantly adding new features and improving the existing ones.

Minpunten:

It costs money. But compared to the employee time saved by using it, as well as the added value compared to manual processes, it's money very well spent.

Reactie Spendesk

4 jaar geleden

Thank you Mark for your kind review. We are really happy to free you and your team from the hassle of paying at work!

Julie V.
DAF in Frankrijk
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Spendesk, l'incontournable de la digitalisation des notes de frais !

4 vorig jaar

Pluspunten:

J'apprécie la simplicité d'utilisation et le caractère intuitif de la solution. La soumission en quelques clics de factures est très souple, de même pour les notes de frais. La possibilité de créer des abonnements, de ne plus avancer de frais pour l'entreprise remplit complètement l'objectif premier de notre recours à Spendesk !

Minpunten:

Les extractions des écritures comptables ne nous permettent pas encore une intégration automatique dans notre logiciel de comptabilité.

Reactie Spendesk

vorig jaar

Bonjour Julie, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous laisser un avis, il sera tres utile aux autres entreprises a la recherche d'une solution comme la notre. Nous sommes ravis que Spendesk reponde a vos besoins, et que nos equipes vous aient accompagnee au mieux. Notre equipe produit travaille a ameliorer l'experience comptable et les exports afin que vous puissiez integrer vos ecritures comptables encore plus facilement. Vous serez tenue informee des nouveautes. Merci encore. A bientot, L'equipe Spendesk

Francesco P.
Team Lead Digital Analytics & Development in Duitsland
Online media, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Spendesk erleichtert Freigaben ungemein

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Ein Thema welches durch den damit verbunden bürokratischen Aufwand sehr lästig sein kann, läuft nun total easy

Pluspunten:

Sie ist sehr einfach und intuitiv zu verstehen, so dass keine lange Einarbeitung notwendig ist

Minpunten:

Kann ehrlich nicht sagen, was mir nicht gefallen hat, also bisher alles tutti

Sindy G.
Responsable comptable in Frankrijk
Duurzaamheid en milieu, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Avis client

3 4 maanden geleden

Pluspunten:

Le fait de pouvoir préparer sa saisie et l'intégrer sur son logiciel comptable. Le contrôle dont l'on dispose concernant les dépenses des collaborateurs. Il est possible de faire des recherches ciblées. Logiciel assez simple d'utilisation.

Minpunten:

Au niveau de la saisie, il manque certains points à améliorer : comme le fait de pouvoir saisir sur plusieurs comptes de charges et de TVA.

Bernard D.
COO in Frankrijk
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Fin de fraudes aux CC et fin des notes de frais

5 4 maanden geleden

Opmerkingen: déjà abordé dans les points forts. aujourd'hui on ne pourrait plus s'en passer, que ce soit pour les utilisateurs ou pour la comptabilité. Les nouvelles fonctionnalités vont dans la bonne voie et apportent des plus régulièrement. Continuez !

Pluspunten:

Les cartes d'abonnement. La décentralisation des achats. Le workflow pour l'approbation des achats. Les notes de frais simplifiées. La nouvelle fonctionnalité de budget. Le contrôle avant export. L'export vers notre ERP qui évite la resaisie.

Minpunten:

Un export natif avec odoo aurait été un plus.