Wie gebruikt Chaser?

Chaser is voor kleine tot middelgrote bedrijven, of accountants en boekhouders met MKB-klanten die op tijd en sneller betaald willen worden. Voor gebruikers van Xero, QuickBooks en Sage Business Cloud Accounting.

Wat is Chaser?

Drievoudig winnaar van Cloud App of the Year (van 2017 tot 2019, AWEB Awards) en Xero App Partner of the Year 2016. Chaser automatiseert het najagen van facturen en stroomlijnt je debiteurenproces zodat je op tijd en sneller betaald krijgt. Chaser:
- krijgt facturen sneller betaald: de gemiddelde gebruiker ervaart een dagelijkse reductie van 16 dagen voor debiteuren;
- bespaart je tijd: de gemiddelde gebruiker bespaart 7,3 uur per week;
- verbetert je cashflow: gemiddeld een toename van de cashflow van $ 4400 voor elke $ 100.000 aan omzet.

Ga naar de website voor meer informatie.

Chaser - Details

Chaser

https://www.chaserhq.com/

Opgericht in 2014

Chaser Software - 1
Chaser Software - 2
Chaser Software - 3
Chaser Software - 4
Chaser Software - 5
Chaser-video
Play
Chaser Software - 1 - miniatuur
Chaser Software - 2 - miniatuur
Chaser Software - 3 - miniatuur
Chaser Software - 4 - miniatuur
Chaser Software - 5 - miniatuur

Vergelijk Chaser met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 40,00/maand
N/A
US$ 499,00/maand
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Nee
Gratis proef Ja

Chaser - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Chromebook (desktop)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Chaser

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Accountafstemming
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Btw-beheer
  • Cashbeheer
  • Cheques verwerken
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Debiteurengrootboek
  • Documentbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kasstroombeheer
  • Klantenverhalen
  • Kortingsbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Verwerking van overbetaling
  • Verzamelingenbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Debiteurenbeheer software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Agentenbeheer
  • Automatische nummerkiezer
  • Betalingsschema's
  • Bewaking
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Geautomatiseerde planning
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Inkoop en ontvangst
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interne collecties
  • Klantenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere valuta's
  • Oproepen opnemen
  • Planning voor terugbellen
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Risicobeoordeling
  • Sjabloonbeheer
  • Transactiebeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Verzamelingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Incasso software

Reviews van Chaser

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,9
Klantenservice 4,9
Functies 4,8
Waar voor je geld 4,9

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Hinal K.
Senior Financial Analyst
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-3-2021

"Personalized Emails without the Time and Hassle"

Pluspunten: * sends what looks like personalized emails to our clients and solicits a response
* is automated so all invoices can be prioritized instead of just delinquent ones - the early follow up helps keep our invoices top of mind with our clients
* increases the amount and time to collection
* keeps all communication logged in the software so anyone on the team can see the trail

Minpunten: * wish there was a way to easily send the initial invoices via this software - however don't think its a feature for any A/R collections tool
* if we could see the improved time to collection overall and/or for certain clients from a certain period (DSO) compared to a prior period that would be very cool - and helpful to make a case to keep the software to management

Antwoord van de leverancier

van Chaser op 15-4-2021

Hi Hinal,

Thank you so much for this review. It's great to hear that you have had a positive experience with Chaser.

Thank you so much for the honest feedback, it is very helpful for us to keep developing and to keep releasing valuable features to you and the rest of our users.

If you have any questions at all. Please get in touch at [email protected]

Many thanks again,

The Chaser Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-3-2021
Jonathan F.
Cloud Integrator
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-6-2017

"Chaser is easy to use and has saved us many hours . The interface is very clear and intuitive."

Opmerkingen: Reduction in debtor days. Improved cashflow. Much better understanding of credit control and the benefits of intelligent automation.

Pluspunten: We have been using Chaser since August '14. I highly recommend implementing it into any businesses' Xero setup. Within a couple of months we noticed a dramatic decrease in debtor days. It has more than paid for itself financially, in fact there is a definite return on investment. We have had positive feedback from our clients as they are impressed with how efficient our credit control systems are. With the direct bank feed into Xero, once the payment has been reconciled, Chaser can be set to send out an automatic 'Thank you for paying' email. This is a great feature. Implementing Xero in my business was one of the best business decisions I have made and in turn, implementing Chaser for our credit control has proved to be an excellent decision.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-6-2017
Abigail H.
Client Relationship Manager
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-12-2020

"Chaser & collections review"

Opmerkingen: The overall experience with Chaser is great, no issues other than the slight niggle mentioned above.

Pluspunten: Recently we have started using the collections feature and this has resulted in a payment of a couple of long outstanding invoices which we were pleased about. Easy to submit information for the collections team, quick and informative updates from the team too.

Minpunten: When our clients respond to chaser emails, we cannot reply directly. We have to re-type their address in order to send a response to them and sometimes I forget to do so which results in a bounce back.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-12-2020
Melanie D.
Executive Coordinator
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2021

"Easy to set up and use"

Opmerkingen: Really easy to understand, set up and implement. It has revolutionalized our credit control and saved us money. Would thoroughly recommend.

Pluspunten: Since setting up Chaser, we have saved money and no longer required a Credit Controller. Easy to use and set up.

Minpunten: More reports would be helpful. It would be good to have the 3 reports as one.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2021
Kerri E.
Senior Accounts Administrator
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-3-2021

"Timesaving!"

Opmerkingen: Fantastic programme with great customer support. the team at Chaser are always ready to listen to suggestions or improvements too.

Pluspunten: We have been using this programme for about 2 years now. It makes the process of credit control seamless, we have over 200 customers so the ability to make notes and in effect keep a diary is what I like most. All the information I need and history on the customer is in front of me, especially when I have bad debt to chase.

Minpunten: I wish the programme included credit notes.

Antwoord van de leverancier

van Chaser op 15-4-2021

Hi Kerri,

Thank you for your kind words. It's great to hear the positive impact that Chaser has had on your credit control process.

Thank you for your feedback. We really appreciate and encourage your feedback as it helps us identify where we need to improve.

Please let us know if you have any questions or need help with anything credit control related.

Many thanks,

The Chaser Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-3-2021