Wat is Gladly?

Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel.

Wie gebruikt Gladly?

Er wordt samengewerkt met het MKB en grote B2C-ondernemingen in de detailhandel, e-commerce, het toerisme en de horeca, evenals met contactcenters om op de hoogte te blijven van de huidige klantbehoeften.

Gladly-video
Gladly Software - 1 Gladly Software - 2 Gladly Software - 3 Gladly Software - 4 Gladly Software - 5

Twijfel je over Gladly? Vergelijk met een populair alternatief

Gladly

4,8 (86)
Gladly
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 38,00
Gratis versie
Gratis proefversie
81
17
4,9 (86)
4,8 (86)
4,9 (86)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 40,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
98
99
4,5 (321)
4,1 (321)
4,2 (321)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Gladly

Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties. Meer informatie over Aircall
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
The out-of-the-box integration for Zendesk Support to manage sales pipelines, automize processes, collect deals, and forecast sales.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk Analytics provides insight into customers' preferences, interactions, and behaviors so users can improve customer experiences.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Talking to your customers should be easy. Chat with them right from Microsoft Teams, Slack, Webex, and Zoom.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.

Reviews over Gladly

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,9
Functies
4,8
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
84%
4
15%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Pluspunten:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Minpunten:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Rica Mae
Quality Assurance Specialist in Filipijnen
Consumentendiensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

QA Specialist POV of Gladly

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I am specialize to check for every interaction of our representatives with the customers to ensure that we are providing quality conversations while performing the correct processes and following the policies of the company.

Pluspunten:

What I like about this product is we can close out a ticket once we finished the conversation. We no longer need to go to a different tab to close a ticket. Additionally, I love that it has SMS and can track history of the member's purchases.

Minpunten:

We cannot see when and who updated the Gladly Profile of the member.

Taylor
CXA in VS
Consumentengoederen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Review

3,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: 6 out of 10

Pluspunten:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Minpunten:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Benny
Director of Customer Experience in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Would not use any other Platform

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Pluspunten:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Minpunten:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.

Giamae
Billing and Fraud Prevention Team Lead in Filipijnen
Gezondheid, wellness en fitness, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The Most User-Friendly Tool

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: So far after our transition from the previous tool,

Pluspunten:

The feature I like the most is the Task. We are able to tag and set due dates on tasks which is really helpful for us to be more efficient. Conversations from different channels from the same user also show in one conversation only. Lesser tickets for us

Minpunten:

The least favorite thing for me is that when the tool is idle it does not auto close or keep open