Wat is Gladly?

Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel.

Wie gebruikt Gladly?

Er wordt samengewerkt met het MKB en grote B2C-ondernemingen in de detailhandel, e-commerce, het toerisme en de horeca, evenals met contactcenters om op de hoogte te blijven van de huidige klantbehoeften.

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Gladly Software - 5

Twijfels over Gladly? Vergelijk met een populair alternatief

Gladly

Gladly

4,8 (118)
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 150,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
81
29
4,9 (118)
4,9 (118)
4,9 (118)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
79
44
4,4 (90)
4,5 (90)
4,6 (90)

Andere goede alternatieven voor Gladly

HappyFox Help Desk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Salesforce Platform
Functies met hoogste beoordeling
Automatisering van bedrijfsprocessen
Rapportage en analyse
Toegangsopties/machtigingen
Zoiper
Functies met hoogste beoordeling
Beller-ID
Softphone
Toegang en controle op afstand
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Klanten volgen
Klantendatabase
Rapportage en analyse
eDesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Callcenterbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
Kustomer
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Klantendatabase
Live chatten
Aircall
Functies met hoogste beoordeling
CTI (Computer Telephony Integration)
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews over Gladly

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,9
Functies
4,8
Waar voor je geld
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
86%
4
14%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Pluspunten:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Minpunten:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Benny
Director of Customer Experience in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Would not use any other Platform

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Pluspunten:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Minpunten:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.

Alexis
CSR in Filipijnen
Consumentendiensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gladly review

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Using gladly as our primary tool software was the most amazing experience I've ever had. Because of gladly, the workload was 1000 times simpler and lighter. It's a great idea to consolidate all conversations in one location. Additionally, I love how easy it is to navigate with the icons.

Pluspunten:

I enjoy how easy it is to help clients using all available contact channels through phones, chat and emails and how useful it is to have everything in one place. You don't need to look through a lot of previous tickets in other areas to solve each client's problem because everything is so conveniently situated.

Minpunten:

Nothing that I can think of, as the tool has been wonderful thus far in all respects.

Taylor
CXA in VS
Consumentengoederen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Review

3,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: 6 out of 10

Pluspunten:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Minpunten:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Heather
Customer Service Representative in Filipijnen
Consumentengoederen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gladly - the most innovative software.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Improving customer experience, easy navigation, and excellent in keeping customers conversation.

Pluspunten:

Easy to use when finding the reach out or conversation history. Outbound option are in place and is easy to access/use.

Minpunten:

Gladly suddenly refreshes and you lose what you are typing in or want to save.