Wat is HESK?

Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.

Wie gebruikt HESK?

The software offers helpdesk capabilities to information technology (IT) organizations.

HESK-video
HESK Software - 1 HESK Software - 2 HESK Software - 3 HESK Software - 4 HESK Software - 5

Twijfel je over HESK? Vergelijk met een populair alternatief

HESK

4,2 (5)
HESK
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
6
Geen integraties gevonden
4,0 (5)
4,0 (5)
4,0 (5)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
127
85
4,5 (2.656)
4,4 (2.656)
4,5 (2.656)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor HESK

Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.

Reviews over HESK

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,0
Functies
3,6
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
3
40%
Ummar
Ummar
Hosting Manager in Pakistan
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Fast and intuitive Support Desk

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: SLA and Customer support, ticket generation with the assignment of agents.

Pluspunten:

It's fast process of setting up and get everything aligned.

Minpunten:

All features offered in hesk are not free. Prominent features are paid.

Chevaun
ICT in Curaçao
Computersoftware, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Hesk review

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I use to work at a big company and I implemented hesk as a alternative to a help desk software because that did not have anything to register tickets and insisted and when I implemented this I customized it o fit the company and when I launched it I was a success its a great software and easy to install and use and the client learned very quickly how to use it to

Pluspunten:

I like that u can customize this software to fit your company needs and that u can basically modify and do anything you want with it and it's easy to install and use

Minpunten:

In the beginning I had problems because it keeps sending me emails I'm my personal mail account but when I fix that it work perfectly

Samuel
System Administrator in Canada
Landbouw, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Works fine - for free software

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Provided a ticket system when we needed one badly. Managing issues via email/phone is just not manageable at any sort of scale. Used the software for years before are needs outgrew HESK's features.

Pluspunten:

Used this helpdesk for years. Works vastly better then having no ticket system.

Minpunten:

Features/support are lacking compared to premium ticket system options.

Geverifieerde reviewer
President in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to install, to use and assistance

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Helpdesk software free and opensource, it's very easy to use and setup and it's possible to manage categories, departiment and is multilanguage.

Minpunten:

Nothing in particular, it's good software

Remanuel
Helpdesk Agent in Curaçao
Publieke zaken, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy setup

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to setup, easy for customer support.

Minpunten:

Software does lack some features like automatic e-mail after a ticket has been created and / or solved.