CASEpeer

Wie gebruikt CASEpeer?

Advocatenkantoren gespecialiseerd in persoonlijk letsel die een oplossing willen die voor hen is ontworpen. De robuuste functies zijn ontworpen met jou in gedachten.

Wat is CASEpeer?

Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads tot het ontbinden van de trustrekening van de klant. De robuuste functies van CASEpeer helpen advocaten en personeel hun casusbelasting te beheersen. Functies omvatten georganiseerde casussen, intakebeheer, volgen van campagnes, schikkingsinstrumenten, vermindering van het retentierecht, geschillen, geïntegreerde agenda, taakbeheer, genereren van brieven, aanpasbare casusplannen, documentbeheer, en krachtige rapporten.

CASEpeer - Details

CASEpeer

http://casepeer.com/

Opgericht in 2015

CASEpeer Software - 1
CASEpeer Software - 2
CASEpeer Software - 3
CASEpeer Software - 4
CASEpeer Software - 1 - miniatuur
CASEpeer Software - 2 - miniatuur
CASEpeer Software - 3 - miniatuur
CASEpeer Software - 4 - miniatuur

Vergelijk CASEpeer met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 85,00/maand
N/A
N.v.t
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Nee
Gratis proef Nee
Gratis proef Nee
Gratis proef Ja

CASEpeer - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Chromebook (desktop)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van CASEpeer

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van juridische zaken
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • SSL-beveiliging
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vertrouwensadministratie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Advocaten software

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Casusbeheer
  • Casusnotities
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Registerbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vertrouwensadministratie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Bekijk de volledige lijst van Software voor juridisch dossierbeheer

CASEpeer alternatieven

Meer alternatieven voor CASEpeer

Reviews van CASEpeer

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,9
Functies 4,8
Waar voor je geld 4,9

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Alex M.
Alex M.
Managing Partner
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2018

"BEST case management software - if you havent used it, youre missing out"

Opmerkingen: saves you time and money makes you more productive

Pluspunten: very easy to use, very interactive, has all the necessary features such as tasks, notes, accounting for the trust account. navigation is so simple. I can find out whats going on with a case in seconds! Great Calendar system, set reminders and tasks and make life simple. Great for litigation deadlines. Customer service is excellent too, they address issues every time.

Minpunten: i can only think of one - when the tasks are assigned, there isnt a box to check off, you have to delete each task one by one. They arent the cheapest but they are the best of the best and ive used several (other than these twoi cant think of any other ones)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2018
Marlo Y.
Accounting
Juridische dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-10-2016

"Fantastic platform! Easy to use, looks great, makes my job a lot easier!"

Opmerkingen: Excellent software from top to bottom. Since we started using Casepeer, it keeps getting better. I used to work in the settlement and disbursement areas. While the older versions felt a bit clunky, many of our suggestions have been implemented successfully. With the newest version, settling liens with healthcare providers and generating crucial documents have never been more effortless. I now primarily work with the accounting functions, which greatly helps me manage case costs, settlements, and trust accounts. At our firm, we are very diligent in noting and documenting just about everything that goes on with a case. Casepeer automatically documents every modification and change to a file which allows us to trace a case's history back to the beginning. The great search functionality and extensive data points within the software means we are be able to pick up a case where we left off and know exactly what's going on. Being able to task and direct notes to other colleagues also helps make sure priority items do not fall through the cracks. Overall, working with Casepeer is like having an additional teammate, optimizing our productivity and making case management much easier.

Pluspunten: The software looks great, navigating the site is very intuitive. It also keeps track of all the important data points, which is vital to our firm as accuracy is key. The developers are also always open to suggestions and improvements, so the program is always evolving and getting better.

Minpunten: There are some useful features that are still in development, such as the ability to have more control over the trust account. Otherwise, the software works really well.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-10-2016
Geverifieerde reviewer
Law Clerk
Rechtspraktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2018

"Great Software"

Pluspunten: This software is very easy to use and helpful for cases!

Minpunten: Sometimes the software crashes a bit!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2018
Ashley D.
Case Manager - Admin Assistant
Rechtspraktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-4-2021

"OBSESSED with CasePeer"

Opmerkingen: Simply the best. I will never use anything else!

Pluspunten: I like that you can leave detailed notes that stand out. You can indent, bold, space things out, its just so easy and clear to see/read what you need. I also like that you can search the client's file for any prior note made.
The critical case note feature, the treatment tracking, provider history, being able to track the insurance history. I have used other software, and nothing on this Earth can touch CasePeer. I always tell new hires at my firm I would make a great product rep because I LOVE everything about it. Obsessed. I look forward to the new emails with changes/updates and additions to what we already rely on. Its just fantastic and there is no better way to run a firm than with CasePeer. You can easily run and read reports and ensure your clients are being managed easily at a glance.

Minpunten: I wish CasePeer could integrate with Box or DropBox so the file is all on one page. I worked with a similar build through Sales Force but it could never touch what Case Peer is doing. (this may be an option that we just did not choose)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-4-2021
Zachary H.
Zachary H.
Personal Injury Lawyer | Trial Attorney
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-2-2019

"Best cloud-based case management software for personal injury law firms"

Opmerkingen: Signup is my favorite - I have a perfect system with Casepeer - we send the contract for the client to E-sign, text, email, and set up the claim all through Casepeer. Signup is super quick and anyone can be trained to do it!

Pluspunten: Texting with clients - and the ability to receive photos. I love telling my clients that if they get a document in the mail and they want to discuss, just take a pic with your phone and text it to me, it'll be saved directly into your case. Makes signup a breeze!

Minpunten: Trick question - nothing! Seriously, though, if there is a missing feature, the staff is amazing and very responsive. Most of my suggestions have been implemented. The Casepeer staff is constantly working to improve this software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-2-2019