Wat is Zoho CRM?

Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.

Wie gebruikt Zoho CRM?

Zoho CRM is voor iedereen, of het nu een klein bedrijf of een grote onderneming is. Verkoop slimmer, beter en sneller met Zoho CRM.

Waar kan Zoho CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Bahrein, Brazilië, Canada, China en nog 17 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 15 andere

prijzen van Zoho CRM

Beginprijs:

US$ 20,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Zoho CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho CRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Bahrein, Brazilië, Canada, China en nog 17 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 15 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho CRM

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5

Functies van Zoho CRM

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking van sociale media
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Enquêtes en feedback
  • For Financial Institutions
  • For Mac Devices
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Quota Planning
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Sales Planning
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor meerdere talen
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Zoho CRM

Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie. Meer informatie over HubSpot Sales Hub
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
NetSuite CRM+ biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing.

Reviews over Zoho CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Duncan
Duncan
SVP
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

No frills - and it shows

3,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Noman
Noman
Group Head in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zoho CRM fixes all the lead disposition issues

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Zoho CRM integrates with ad platforms and makes it easy to generate and store leads safely. The sales teams can have full control of how the marketing automation should be and acts as a catalyst to convert leads. CRM tool is a must for businesses who are running lead generation campaigns and look no further and go with Zoho CRM.

Pluspunten:

Our clients use Zoho CRM since the day we started lead generation service for them. The integration of this CRM is pretty basic and similar to any other CRM tool. Lead management has become very easy since all the details are in a single place and it becomes easy for the sales team to follow up with the leads. Sales tracking and automation is also a great feature that makes this tool stand out and helps the business convert leads.

Minpunten:

the pricing of Zoho CRM is a little high for the features it offers. They should rework their pricing models.

john
Director in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho CRM is very good, but it's not brilliant.

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It's very good at delivering against the key tasks of CRM, but it's not amazing. Also, it's a lot more expensive than it used to be (approx 100% more expensive now, than when I first started using it).

Pluspunten:

It's relatively cheap (approx $40 per user). It does everything I need from CRM (Contact Management / Sales Pipeline Management / Sales Order Management / Invoicing) relatively well.

Minpunten:

The interface always has been (and seems like it will always be) a bit clunky. I've also always hated that those arriving at the early stage of the sales process (Leads) cannot automatically be moved to 'Contacts' / 'Prospects'. I find this infuriating.

Overwogen alternatieven: Dynamics 365 en HubSpot CRM

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: Zoho CRM better at the tasks i required. Easier to learn on the job. Zoho is quite simple to use, especially when compared to Microsoft Dynamics.

Overgestapt van: Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: Zoho much simpler than Dynamics to learn and use. Zoho much cheaper than Hubspot, which have an amazing knack of 'not having the tools you need (within the current package you pay for!).'

Jean Yves
CTO in Frankrijk
Computernetwerken, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

User account

2,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Bad experience with users belonging to difference domains.Zoho is not able to manage them

Pluspunten:

The CRM application is good but Zoho try to systematically sell its whole suite where the level of quality is not the same on all their module.

Minpunten:

The same user cannot authentication between different domain.Once users of your organisation subscribe to ZohoOne. The whole company users have to subscribe ZohoOne either they need one app. That makes the Zoho solution too expensive

Puvinthan
Sales & Marketing Operations Executive in Maleisië
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A good Product Where Everything is Limited for You to Upgrade

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: It was a very neutral experience. Be sure to have big bucks to spend when migrating to this software because everything they own are bespoke; you want something you have to buy it. And its neverending for them to keep pushing you to the highest plan.

Pluspunten:

It is similar to SalesForce. Easier to use when you can just plug and play certain things and features. Their customer service is good though. Helped me a lot when i go through certain blocks of work that needs to be done.

Minpunten:

You got to keep spending a lot of money for every features that you wanted to customize. The sales will keep ask you to buy the higher package for you to fulfill basic requirements.

Overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: To explore a product that has similar features and functions like Salesforce and cost effective. Plus we were looking for all in one package for Marketing and Sales including Customer Service.

Overgestapt van: LeadSquared

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: We were promised that Zoho CRM can do the stuffs that lacks in our previous product used (Leadsquared). Apparently for us to use the said features we never knew that we had to subscribe for a higher subscription to get what we really wanted. Its too late as we have migrated to Zoho CRM

Bernardino
Informático in Spanje
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho CRM, la Herramienta más potente del mercado.

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Ahora nuestra empresa con los mismos comerciales cierra muchas más ventas y tratos, como consecuencia, hemos podido subir los precios con éxito gracias a la gran demanda de presupuestos aceptados por nuestros clientes.

Pluspunten:

Es un software muy potente, pero lo que lo diferencia de los demás es que tiene la capacidad de conectarse con otras aplicaciones de Zoho especializadas como Facturación, proyectos, analítica, email marketing entre otras. Lo cual hace que en comparación con otros CRM sea una herramienta mucho mejor al tener esa versatilidad de conectar otros departamentos de la empresa.

Minpunten:

Para sacarle el máximo partido es necesario contactar con un partner de Zoho que te ayude a la implementación. Recomiendo buscarlos en la propia página de Zoho, los partners premium suelen ser los más experimentados en estas herramientas. Zoho CRM tiene tantas funcionalidades que hace que sea casi imposible a priori saber utilizarlo sin ayuda de profesionales expertos en la materia. Es cierto que puedes empezar sin la necesidad de ellos pero yo lo recomiendo ya que utilizar estas herramientas al máximo potencial ayudan a tu empresa a generar muchas más ventas.