Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zoho CRM?

Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.

Wie gebruikt Zoho CRM?

Zoho CRM is voor iedereen, of het nu een klein bedrijf of een grote onderneming is. Verkoop slimmer, beter en sneller met Zoho CRM.

Waar kan Zoho CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

prijzen van Zoho CRM

Beginprijs:

US$ 20,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Zoho CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho CRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho CRM

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5

Functies van Zoho CRM

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Quotaplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Referenties bijhouden
  • Salesplanning
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Zoho CRM

Salesforce B2B Commerce biedt kopers de naadloze selfservice-ervaring van online winkelen met alle B2B-functionaliteit die ze nodig hebben.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra. Meer informatie over Asana
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.

Reviews over Zoho CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Duncan
Duncan
Chief Operating Officer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

No frills - and it shows

3,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Hanan
Hanan
marketing in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Betaalbare prijsplannen Automatisering op alle abonnementen Meerdere integralen makkelijk te gebruiken Applicatie voor de mobiele telefoon

Minpunten:

Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

Karan
Karan
Software Developer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho CRM: A powerful CRM Analytics tools in the IT Services.

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very useful and positive! In workflow management, the design of Zoho is better and plentiful simpler than any other CRMs. We have widely used varying from the cheapest ones for delivering clients-related issues with the help of Zoho. It has also offers all the standard functionality, and progress-flow management and navigation are simple inside this CRM portal.

Pluspunten:

Based on my designation and roles in IT, I liked the Zoho CRM Portal the most. Whenever I used the first time I was astonished that this business management software was different in comparison with others as well as managed by all businesses of the different sizes of enterprises in this era. With the help of this automation software, I can easily assign, manage, track, finalize, etc. the different types of tasks in the software development field. The most amazing thing is that it's a solid automation platform for small as well as small businesses.

Minpunten:

The Complexity has an issue with ZOHO CRM. Many people don't know how to use these services. Need to take a Webinar about this product like advantages, how to use, business logic, implementation & integration in cloud computing.

IRFANUDEEN
IRFANUDEEN
Lead Business Development Associate in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Optimal Sales Hygiene: A Recommended CRM Routine

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I really give 4 out of 5 stars for Zoho CRM from my personal experience. Every lead management stages, lead stage insights, and lead details column are sufficient enough to do the best lead management.

Pluspunten:

Zoho CRM offers high customization and comprehensive feature, it works as a best full-featured CRM tool for Sales and Marketing team.

Minpunten:

Nothing to list as a dislike about Zoho CRM, every features are best in it. I can say the price should be little more competitive than other CRM tools.

Osman
Marketing Support Manager in Honduras
E-learning, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zoho for customer management and marketing initiatives

3,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

The user interface that offers and the different integration with different products that Zoho as well offer for different departments for the company

Minpunten:

There is still a need to have native integrations with other applications

Ed
Studio Owner in VS
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Backbone of My Business

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

As a Zoho One user, I love the combination of more than a dozen business tools that I've used in pieces before. Now, they are all connected and integrated. The list of functionality and critical features is so long... This is truly the backbone of my photography studio. I thought I'd just get a CRM but with the automation and interconnection between the suite components, I just dove in!

Minpunten:

The main gripe comes with the slow implementation of some bug fixes and shortcomings. The forums are filled with users' requests for some of the industry-standard features, to which we keep hearing "in progress" or "no timeline". Some of such discussions take months and even years... It could be that the company bit more than it could chew, as the resources on some projects surely run thin, while other projects thrive.

Eerder overwogen alternatieven: HubSpot Marketing Hub en HubSpot CRM

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: Costs and breadth of services. Zoho is unbelievably affordable for the smallest of businesses, offering all they need.

Overgestapt van: Salesforce Platform