Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zoho CRM?

Beheer je leads in Zoho CRM met het volgen van kansen gedurende de hele verkoopcyclus. Importeer en voeg leads toe aan accounts, volg de concurrentie, analyseer gegevens en verhoog je conversiepercentages.

Wie gebruikt Zoho CRM?

Zoho CRM is voor iedereen, of het nu een klein bedrijf of een grote onderneming is. Verkoop slimmer, beter en sneller met Zoho CRM.

Waar kan Zoho CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

prijzen van Zoho CRM

Beginprijs:

US$ 14,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Zoho CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho CRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 14,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho CRM

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5

Functies van Zoho CRM

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Quotaplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Salesplanning
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor meerdere talen
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Zoho CRM

Salesforce B2B Commerce biedt kopers de naadloze selfservice-ervaring van online winkelen met alle B2B-functionaliteit die ze nodig hebben.
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Reviews over Zoho CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Duncan
Duncan
Chief Operating Officer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

No frills - and it shows

3,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Hanan
Hanan
marketing in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem

5,0 8 maanden geleden

Pluspunten:

Betaalbare prijsplannen Automatisering op alle abonnementen Meerdere integralen makkelijk te gebruiken Applicatie voor de mobiele telefoon

Minpunten:

Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

Ziva
Ziva
Sales Services Manager in Portugal
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A robust CRM tool that has increased our sales success rate.

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Zoho CRM has really supercharged our sales operations making them more successful. It provides us with great tools which help us manage all our sales activities including customer communications and closing sales deals.

Pluspunten:

Zoho CRM allows us to engage with our customers effectively during sales operations and offer them personalized communications which has helped us make more sales. It was much easier to customize to match our needs. Has super amazing sales analytical tools which provides us with the insights we need to understand our sales performance and do sales predictions.

Minpunten:

There has been no time that Zoho CRM has failed to offer us the best services. Nothing not to love about it.

Firas
Manager information systems in Griekenland
Bouw, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

ZOHO CRM experience in Construction industry

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, my experience with Zoho CRM has been positive. The platform's customizability and integration capabilities make it a robust choice for businesses looking to streamline their customer relationship management. While there are areas that could benefit from improvement, particularly in customer support and mobile functionality, Zoho CRM's extensive feature set and cost-effectiveness make it a compelling option for organizations of all sizes

Pluspunten:

Zoho CRM offers a lot of customization options allowing business to tailor it based on needs. This included extra fields, layouts, modules, and reports. It has a user-friendly interface that can be easily configured with easy accessibility to all information with simple clicks. It has good integration capabilities with other applications with free and paid add-ons. Cost is acceptable compared to other competitive software and has variety of options based on the level of functionalities needed.

Minpunten:

Some advanced features are not easy to implement and require certain knowledge and skills to be configured. Based on the license level, some customer support is not the best experience you look for in a cloud solution. Mobile app is missing some of the main features that are needed to have access to CRM information.

Eerder overwogen alternatieven: monday CRM en CRM Analytics

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: In-house solution was not reliable anymore and needs a major technology update while other competitive products were either missing a lot of functionalities or more expensive

Overgestapt van: monday CRM

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: Needed functionalities with an affordable and reasonable price

Emma
Business owner in Australië
Afdrukken en drukwerk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Support is not there when they have a glitch!

1,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Zoho is great until something goes wrong, they caused the glitch and no one has ever offered a suitable solution. You spend all this money setting up the system to be left high and dry when they have an issue.

Pluspunten:

Emails linked to the CRM which was all in one place.

Minpunten:

The support team leave you going around in circles. When you give and instruction they always come back with but can we help you. This is always the response leaving you with no answers or resolution. They take your money and do not refund or offer any compensation. You get ignored and basically sent to the beginning every time so you go away.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Platform

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: Because the glitch was never fixed and I needed to get my business working again, the IT company went 4 weeks back and forth with no resolution. 8 months later still nothing, request to cancel subscription ignored. Got the but let us help you and they still take the payment and then won’t refund.

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: It was within my budget at the time. Don’t I regret that now.

Gina M
President, Exit Planning Advisor, Broker in VS
Professionele training en coaching, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ZOHO ONE and ZOHO CRM

4,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

Various pricing tiers, including a free version with basic features; user interface of Zoho CRM is fairly user-friendly; Great Customization options!; integrates seamlessly with other Zoho applications as well as third-party apps, such as Google Workspace, Microsoft Office 365, Zapier, and social media platforms. It also offers automation. Mobile Accessibility with the app

Minpunten:

Zoho CRM is user-friendly, but mastering its full range of features and customization options requires time and training, especially for users who are new to CRM software. There is limited customer support with long response times and difficulty in getting timely assistance for technical issues or queries. I personally have had a few issues with some minor glitches and the first response back is always some canned response that is annoying. After about 3 tries, they then ask you to send a video of the issue, and then MAYBE someone will help fix it all. There are still issues I am having after a year that have not been fixed, and these glitches are affecting my automation. For complex customization, may require technical expertise or assistance from Zoho's professional services, which incurs additional costs. Scalability: While Zoho CRM is suitable for small to medium-sized businesses, some larger enterprises may find its scalability limited compared to other CRM solutions on the market. Other: offline functionality of Zoho CRM is limited, which may pose challenges for users who frequently work in environments with poor or no internet connectivity.