Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Freshsales?

Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer.

Wie gebruikt Freshsales?

Freshsales is een product voor teams in alle soorten en maten. Freshsales is ontworpen met de intentie om te voldoen aan de verkoopbehoeften van alle markten.

Waar kan Freshsales worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshsales

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 37 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere

prijzen van Freshsales

Beginprijs:

US$ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Freshsales heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Freshsales heeft een betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshsales

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 37 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere

Video's en afbeeldingen van Freshsales

Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshsales-video
Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5

Functies van Freshsales

  • A/B-tests
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Budgettering/prognoses
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campaign tracking
  • Casusnotities
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gedeelde contacten
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Heatmaps
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Online implementatie
  • Pipelinebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Split run tests
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tools voor exploratie
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Visuele editor
  • Volgen van gedrag
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Freshsales

CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
monday sales CRM is ideaal voor MKB-bedrijven, en is een volledig aanpasbare, codevrije CRM die je verkoop en klantcommunicatie centraliseert. Meer informatie over monday sales CRM
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie. Meer informatie over HubSpot Sales Hub

Reviews over Freshsales

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Bo
Bo
Customer Service Ambassador in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy Automation

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Created marketing campaigns to predict sales, created scenarios to see the different results, created templates from scratch with the team to see what else we can do for more.

Pluspunten:

The design and the usage of salesforce automation feature makes Freshsales the best as it has the simplest but most effective features that enables you to create, customize, modify, and monitor sales activities. Creating several marketing campaigns in a short time is also another best feature of Freshsales, the team can work on them and generate reports to high management and even it can give you a prediction of a campaign over a time line. Integration with other products on another hand is also very usable as we used it with other software which worked fine.

Minpunten:

The version updates could be a headache for larger companies, migration could take a few months, customer support after sales should be much faster.

Alyssa
Alyssa
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

For a CRM, FreshSales really shines

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: The lack of transparency in my sales operations is an issue that Freshsales helps me address. Having a clearer picture of the state of my sales operations and more accurate records has helped me become more efficient. I can now track the progress of my open sales opportunities, establish realistic sales targets, and increase my chances of closing those agreements.

Pluspunten:

Using this solution's centralized platform, firms may better monitor their sales processes through the use of tools like event tracking, prospecting activities, customer contact tracking, sales activity management, dependable customer support, and internal information sharing.

Minpunten:

Since Freshsales is a cloud-based service, it works best in other cloud-based or cloud-oriented settings and may not be suitable for a company that relies solely on on-premises infrastructure.

Becky
Becky
Software Developer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great customer relationship management system

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, my time spent working with Freshsales has been really positive. Our sales team's productivity and cooperation have both greatly benefited from this. Because of its intuitive design and abundance of useful features, it has proven to be an invaluable tool in our sales operations.

Pluspunten:

Freshsales' friendly user interface and extensive CRM features are definite pluses. The sales process is simplified because to the lead score and AI-driven insights, which assist prioritize and nurture leads more efficiently.

Minpunten:

The reporting capabilities, while competent, might benefit from greater customization choices. More granular data could be gleaned from reports if they were more adaptable.

Mahesh
CEO in India
Vrije tijd, reizen en toerisme, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Buggy product and horrible customer service

1,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: I wouldnt recommend it to anyone and regret paying for the product

Pluspunten:

Not much. The product is OK but the support is just mind-numbing

Minpunten:

We had basic issues with everything we were trying to use. We were using the free version of hubspot and moved to freshsales hoping it would be better. It is not even comparable to the free version we were using. I have been running around from pillar to post within their organisation but they just dont care. Here is what simply doesnt work.1. Bugs: We bought the paid version of the product and we encountered serious bugs with everything we were trying to use it for. 1. Email integration didnt work 2. Webforms dont work (still ongoing) 3. Calling application (exotel) integration didnt work. 4. Importing contactswas more complex than hubspot.2. Customer support: I understand there may be issues sometimes and the basic expectation is that when there are issues, we can get help from support. Their support is the worst. For every small issue, they push a calendly link in your face and want you to schedule. And for every issue, the calendar is blocked out days out. They just say sorry thats when you will get help. They offer some free onboarding hours but the person just has a script and is unable to solve any of the issues. Even they will put you on to their support which is unresponsive. We are being tossed around with out 7-8 people who always start from scratch.3. Unprofessional: Their customer success is not just incompetent, they are highly unprofessional. I asked them for a feedback form multiple times so that our issues get recorded but they just dodge it

Eerder overwogen alternatieven: Zoho CRM en HubSpot CRM

Redenen om voor Freshsales te kiezen: We were using the free version of hubspot which was pretty good but their paid version was ore expensive than Freshsales

Overgestapt van: HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Freshsales: It was cheaper than hubspot

Duncan
Duncan
Content Strategist in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

An Excellent All-In-One CRM and EDM Platform

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

Freshsales consolidates virtually every CRM and EDM function that my business needs. I've discontinued my Mailchimp and Zoho subscriptions as a result, and will probably continue cancelling some of my other subscriptions as Freshsales adds more features. The ease of use, capabilities, and value for money are, overall, excellent. I mostly use Freshsales for contact management, collecting self-reported attribution, and email marketing.

Minpunten:

As with many feature-dense products, there are some parts that are more polished/easier to use than others. I had a fair bit of trouble setting up certain automations, which was made more difficult because a lot of the documentation was out of date (I was saved by Freshworks' excellent support). I also had some trouble setting up self-reported attribution the way I wanted.

Eerder overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Redenen om voor Freshsales te kiezen: Freshsales is much better value for money.

Overgestapt van: Zoho CRM en Mailchimp

Redenen om over te stappen op Freshsales: I heard good things about Freshworks on LinkedIn and liked their all-in-one approach.