Wat is Gorgias?

Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.

Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik.

Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn.

Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt.

Wie gebruikt Gorgias?

B2C-bedrijven, e-commercebedrijven of bedrijven die intensieve ondersteuning bieden.

Waar kan Gorgias worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • Gorgias
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

prijzen van Gorgias

Beginprijs:

US$ 60,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Gorgias heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Gorgias heeft een betaalde versie vanaf US$ 60,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Gorgias
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Gorgias

Gorgias Software - 1
Gorgias Software - 2
Gorgias Software - 3
Gorgias Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Gorgias-video
Gorgias Software - 1
Gorgias Software - 2
Gorgias Software - 3
Gorgias Software - 4

Functies van Gorgias

  • Aanpasbare branding
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Routering
  • Sjabloonbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor Gorgias

Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.

Reviews over Gorgias

Gemiddelde score

In totaal
4,7 (90)
Gebruiksgemak
4,6 (90)
Klantenservice
4,6 (90)
Functies
4,5 (90)
Waar voor je geld
4,5 (90)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
74%
4
23%
3
1%
2
1%
Charles A.
Charles A.
Creative Director in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Better than Zendesk

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Pleasant.

Pluspunten:

Easy to use. Has live chat and now a customer support area to answer all those questions. Integrates with WhatsApp and Instagram. Allows multiple languages in one price plan.

Minpunten:

There's no pause plan when undergoing integrations or updating the website for a time, but you can always ask them to close it and come back later.

Overwogen alternatieven: Help Scout, Intercom en Zendesk

Redenen om voor Gorgias te kiezen: Multiple languages in one ticket and ease of use.

Overgestapt van: Zendesk

Redenen om over te stappen op Gorgias: The multiple languages, ease of use, and price all in one.

Eszter D.
Eszter D.
Marketing manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best help desk, highly customizable, reasonable price

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Although our website is not built on one of the major platforms that Gorgias integrates with we are still able to implement it and centralize all our messages, make it easy for our team to communicate, assign team members and deal with cases based on priority. Also, Gorgias pricing is based on how many tickets you use a month so it adapts to the ever-changing business needs.

Pluspunten:

We were looking for a helpdesk tool to make our customer service team more efficient by centralizing all communication channels into one (email, live chat, social media). Gorgias offers it all! Highly customizable dashboard, they even offer a 5 day free trial and if you re not satisfied after the first month, they refund you the money! Their customer service team is very helpful and knowledgeable.

Minpunten:

It would be nice if they offered phone support and more e-commerce integrations.

Mark V.
Customer Experience Lead in VS
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Gorgias Is Good But Having Severe Issues With Growth

2,0 vorig jaar

Opmerkingen: It was good in the beginning but the many problems the young platform has have become blaringly obvious as time has gone on.

Pluspunten:

Gorgias has a lot of integrated features that are great for our business such as Shopify integration and a great CSAT system that is easy to use and understand.

Minpunten:

Customer service is, unfortunately, not very good. I have been trying to get a resolution for a request to close out a number of tickets that fit into a certain parameter but nothin has been fixed for over 3 weeks. Every time I reach out, I am thrown to someone else who says they cannot help and now I do not get any responses. Their engineering team is having issues keeping up with the many bugs the system has. Also, updates will occur and shut your entire team down without notice. When I reached out about this, they claimed there was no way to give us forewarning the day of regarding possible updates that would impact our customer service productivity.

Jisselle B.
Jisselle B.
Director of Customer Success in Trinidad en Tobago
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I absolutely LOVE Gorgias - it is the BEST HelpDesk Software.

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I really enjoy Gorgias, so much so that I recommend it to any company that I consult with for Customer Success over the last 2 years. I've been in the CS industry for 17+ years, and this is the best. I've used Zendesk, Freshdesk, Kustomer, and Hubspot but Gorgias wins! It is user-friendly, easy to set up and deploy, AND has incredible sentient AI, and I love the social integrations. It's a fantastic omnichannel support system. Highly recommend! Also, the support staff is epic!

Pluspunten:

I was an avid Kustomer user for years, and Gorgias lured me in with all of their incredible, easy-to-use features. I love the social integrations, especially the social lead segments, AND I love that they have integrated phone calls now!

Minpunten:

I can't think of anything, honestly. I've been in Customer Success for 17 years, and this is the best.

Overwogen alternatieven: Freshdesk

Overgestapt van: Kustomer

Claire B.
Senior Ecommerce Manager in VK
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Totally changed our customer service

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I love working with the team at Gorgias and their product! The number of developments I have seen since moving to them 7+ months ago is crazy!

Pluspunten:

I love how easy it is to treat our customer service team on this tool - the macro's make it easy to keep brand tone. It was helpful when we have a couple of other people within the company jumping in to help out with the customer service team to keep ontop of things as they can be allocated out. The onboarding and support provided by all the team were incredible!

Minpunten:

It can be a little clunky at points, I see a lot of issues online about downtime - although I think as we are in the UK we don't really see this with timezones. It would be good to have a few more 'zendesk' features on there like priority rankings just as when things get escalated to a manager it can be lost in a pool of issues.

Overwogen alternatieven: Zendesk

Redenen om over te stappen op Gorgias: It was very specific for ecommerce, had a strong integration with Shopify which was great!