Wat is Gorgias?

Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.

Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik.

Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn.

Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt.

Wie gebruikt Gorgias?

B2C-bedrijven, e-commercebedrijven of bedrijven die intensieve ondersteuning bieden.

Waar kan Gorgias worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Gorgias
  • Opgericht in 2015

Ondersteuning voor Gorgias

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

prijzen van Gorgias

Beginprijs:

US$ 60,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Gorgias heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Gorgias heeft een betaalde versie vanaf US$ 60,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Gorgias
  • Opgericht in 2015

Ondersteuning voor Gorgias

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Gorgias

Gorgias Software - 1
Gorgias Software - 2
Gorgias Software - 3
Gorgias Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Gorgias-video
Gorgias Software - 1
Gorgias Software - 2
Gorgias Software - 3
Gorgias Software - 4

Functies van Gorgias

  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Routering
  • Sjabloonbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor Gorgias

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk

Reviews over Gorgias

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
73%
4
23%
3
3%
2
1%
Charles
Charles
Creative Director in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Better than Zendesk

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Pleasant.

Pluspunten:

Easy to use. Has live chat and now a customer support area to answer all those questions. Integrates with WhatsApp and Instagram. Allows multiple languages in one price plan.

Minpunten:

There's no pause plan when undergoing integrations or updating the website for a time, but you can always ask them to close it and come back later.

Overwogen alternatieven: Help Scout, Intercom en Zendesk Suite

Redenen om voor Gorgias te kiezen: Multiple languages in one ticket and ease of use.

Overgestapt van: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Gorgias: The multiple languages, ease of use, and price all in one.

Eszter
Eszter
Marketing manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best help desk, highly customizable, reasonable price

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Although our website is not built on one of the major platforms that Gorgias integrates with we are still able to implement it and centralize all our messages, make it easy for our team to communicate, assign team members and deal with cases based on priority. Also, Gorgias pricing is based on how many tickets you use a month so it adapts to the ever-changing business needs.

Pluspunten:

We were looking for a helpdesk tool to make our customer service team more efficient by centralizing all communication channels into one (email, live chat, social media). Gorgias offers it all! Highly customizable dashboard, they even offer a 5 day free trial and if you re not satisfied after the first month, they refund you the money! Their customer service team is very helpful and knowledgeable.

Minpunten:

It would be nice if they offered phone support and more e-commerce integrations.

Rebecca
Dance Teacher / CS Rep in Duitsland
Beeldende kunst, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easiest CS software

5,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Gorgias was the first CS platform I used as a ticket agent (that mostly did emails)- the interface is super user friendly and easy to navigate. It also made bringing new people onto the platform quick

Minpunten:

There were still some features missing from Gorgias that are available in other bigger programs but overall no real complaints. Customer Support from Gorgias was always super helpful and available to chat

Mark
Customer Experience Lead in VS
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Gorgias Is Good But Having Severe Issues With Growth

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It was good in the beginning but the many problems the young platform has have become blaringly obvious as time has gone on.

Pluspunten:

Gorgias has a lot of integrated features that are great for our business such as Shopify integration and a great CSAT system that is easy to use and understand.

Minpunten:

Customer service is, unfortunately, not very good. I have been trying to get a resolution for a request to close out a number of tickets that fit into a certain parameter but nothin has been fixed for over 3 weeks. Every time I reach out, I am thrown to someone else who says they cannot help and now I do not get any responses. Their engineering team is having issues keeping up with the many bugs the system has. Also, updates will occur and shut your entire team down without notice. When I reached out about this, they claimed there was no way to give us forewarning the day of regarding possible updates that would impact our customer service productivity.

Johnny
Sr. Customer Experience Manager in VS
Consumentengoederen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gorgias Experience

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

The ability to set up an automation that auto answers and closes tickets has been great.

Minpunten:

We wish the live chat was a little more user-friendly.