Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Gorgias?

Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.

Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik.

Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn.

Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt.

Wie gebruikt Gorgias?

B2C-bedrijven, e-commercebedrijven of bedrijven die intensieve ondersteuning bieden.

Gorgias Software - 1
Gorgias Software - 2
Gorgias Software - 3
Gorgias Software - 4

Twijfels over Gorgias? Vergelijk met een populair alternatief

Gorgias

Gorgias

4,7 (110)
US$ 60,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
51
12
4,6 (110)
4,5 (110)
4,6 (110)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 50,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
85
103
4,4 (155)
4,3 (155)
4,6 (155)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Gorgias

HubSpot Service Hub
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
LiveChat
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
Wix
Functies met hoogste score
Realtime bewerken
Voorgedefinieerde sjablonen
Websitebeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Slack
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Realtime chatten
Samenwerkingstools
Front
Functies met hoogste score
Bestanden delen
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Kustomer
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Klantendatabase
Live chatten
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties

Reviews over Gorgias

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
20%
3
4%
2
1%
Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Georgias is excellent computer program

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Georgias facilitates the automation of routine customer service requests and simplifies the management of more complex cases. With Gorgias, you can monitor critical metrics and assess past performance to enhance future results and the client experience.

Pluspunten:

You may tailor the client experience you provide with Gorgias to meet your specific business requirements. You can get your job done quickly and neatly with the many useful tools and extensions it provides. When you need assistance, Gorgias is there for you. A bare-bones installation works well, but the platform can be customized to your specific needs by delving further into its settings using rules, macros, and more. Overall, it's a reliable system for achieving top productivity.

Minpunten:

Although not all services and extensions are included in your Gorgias membership, upgrading is simple, and the added functionality is well worth the investment.

Eszter
Eszter
Marketing manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best help desk, highly customizable, reasonable price

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Although our website is not built on one of the major platforms that Gorgias integrates with we are still able to implement it and centralize all our messages, make it easy for our team to communicate, assign team members and deal with cases based on priority. Also, Gorgias pricing is based on how many tickets you use a month so it adapts to the ever-changing business needs.

Pluspunten:

We were looking for a helpdesk tool to make our customer service team more efficient by centralizing all communication channels into one (email, live chat, social media). Gorgias offers it all! Highly customizable dashboard, they even offer a 5 day free trial and if you re not satisfied after the first month, they refund you the money! Their customer service team is very helpful and knowledgeable.

Minpunten:

It would be nice if they offered phone support and more e-commerce integrations.

Mark
Customer Experience Lead in VS
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Gorgias Is Good But Having Severe Issues With Growth

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It was good in the beginning but the many problems the young platform has have become blaringly obvious as time has gone on.

Pluspunten:

Gorgias has a lot of integrated features that are great for our business such as Shopify integration and a great CSAT system that is easy to use and understand.

Minpunten:

Customer service is, unfortunately, not very good. I have been trying to get a resolution for a request to close out a number of tickets that fit into a certain parameter but nothin has been fixed for over 3 weeks. Every time I reach out, I am thrown to someone else who says they cannot help and now I do not get any responses. Their engineering team is having issues keeping up with the many bugs the system has. Also, updates will occur and shut your entire team down without notice. When I reached out about this, they claimed there was no way to give us forewarning the day of regarding possible updates that would impact our customer service productivity.

Djedji
Agent in Benin
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Avis Gorgias

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

It is the best collaboration software for me. It allows me internal follow-up with my clients and quickly processes tickets

Minpunten:

The downsides I find with Gorgias is the cost is a bit higher and the interface can be complex and complicated at first.

Charles
Charles
Creative Director in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Better than Zendesk

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Pleasant.

Pluspunten:

Easy to use. Has live chat and now a customer support area to answer all those questions. Integrates with WhatsApp and Instagram. Allows multiple languages in one price plan.

Minpunten:

There's no pause plan when undergoing integrations or updating the website for a time, but you can always ask them to close it and come back later.