Wie gebruikt Gorgias?

B2C-bedrijven, e-commercebedrijven of bedrijven die intensieve ondersteuning bieden.

Wat is Gorgias?

Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.

Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik.

Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn.

Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt.

Gorgias - Details

Gorgias

https://gorgias.io

Opgericht in 2015

Gorgias-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Gorgias - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Gorgias heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Gorgias betaalde versie vanaf US$ 50,00/month.


Beginprijs

US$ 50,00/month Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Gorgias - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Gorgias

  • Afdrukbeheer
  • Batchcommunicatie
  • Chatten / messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contentbeheer
  • E-maildistributie
  • Interactieve inhoud
  • On-demand communicatie
  • Personalisatie
  • Sjabloonbeheer
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer communication management software

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Casusbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Enquêtebeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Routering
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klachtenbeheer software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Aanpasbare branding
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van derden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Scherm delen
  • Websitebezoekers bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Live chat software

Gorgias alternatieven

Meer alternatieven voor Gorgias

Reviews van Gorgias

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 4,6
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Avishai M.
Innovation and Product Manager
Olie en energie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2018

"an effective auto-expanding text tool"

Pluspunten: Gorgias is definitely an effective auto-expanding text tool for Gmail and LinkedIn. The choices menu is gorgeous and enables you to definitely create HTML templates with keyword shortcuts utilizing a simple graphical interface. When you spend the better a part of your daily projects answering e-mail, you'd prosper to make use of canned responses or quick text to efficient your email replies. If you are using Gmail, Facebook, or LinkedIn for the work, there is a free Chrome extension known as Gorgias which will make your work a bit easier. This free extension provides a couple of fundamental templates for Gmail for example greetings, closing /signature with choices to rapidly incorporate your own. With only a couple of email shortcuts, you need to end up working individuals emails just like a pro. Let's check out the mail templates that you could create using Gorgias to simplify your projects flow.

With the extension installed all you need to do is type a shortcut and press Tab. This will automatically enter the text defined in the template

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2018
Rileigh B.
Sales Representative
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2018

"Excellent! Has saved me WEEKS of time."

Opmerkingen: This product saves me so much time I couldn't imagine doing my job without it.

Pluspunten: I love this software. Absolutely one of my favorites out. Because of the nature of my job, I send a lot of emails responses to similar questions, this software allows me to save a response that I felt was good and use it whenever the same question comes up. All I have to do it type the keyword and press tab and its there. Brilliant idea.

Minpunten: I am very hard pressed to find any cons with this system. It's simple, easy to use, and saves me tons of time. The only issue I have come across is the hot keys not copying correctly into calendar invites but that is only in rare instances.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2018
Geverifieerde reviewer
VP of Innovation
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-6-2020

"Very nice user friendly helpdesk package but limited marketplace integrations beyond shopify"

Opmerkingen: User love it and very few headaches. Some integrations need better docs on how to use advanced functionality.

Pluspunten: Really nice interface, users love it. Very easy to configure. Powerful rules and macro engine, Seamless shopify integration. Support is proactive and good. Developer friendly with good API

Minpunten: If you want to integrate ebay or amazon, you need a third party add on which is itself limited. Prepare for additional costs. Rules and Macro engine has some limitations when looking to fully automate processes. It could be easier to test rule logic before deploying.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-6-2020
Kemal A.
Costumer Service
Consumentendiensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-10-2020

"The best helpdesk in my opinion"

Opmerkingen: I use this to handle customers' tickets on daily basis. From every helpdesk that I've used, this one is the most fastest, easiest to use, and responsive.

Pluspunten: -Rally fast and responsive.
-Clean, efficient, and clear Shopify plugin.
-Macro can be easily integrated with Shopify

Minpunten: -I wish we can open multiple ticket under one tab
-Sometimes there are users that have bug where their eyes are on every ticket they have opened.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-10-2020
Ashley L.
Account Executive
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2017

"We use Gorgias to produce easy email templates"

Opmerkingen: Efficiency

Pluspunten: Gorgias has cut time and made it easier with their email templates. It allows us to be extremely efficient.

Minpunten: There is not much I like least, it is user friendly an easy to use. Sometimes the icon does not appear in the body of the email.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2017