Wat is HireHop?

We hebben HireHop gemaakt om de verhuur- en verhuurbranche krachtige, volledig functionele, betaalbare en gebruiksvriendelijke software te geven. HireHop is gebouwd door mensen die in de verhuur- en verhuurbranche hebben gewerkt, maar ook door gebruik te maken van feedback van onze gebruikers, mensen zoals jij. Dit heeft ons in staat gesteld om 's werelds meest complete, krachtige en toekomstbestendige cloudsoftware te bouwen die perfect is afgestemd op de verhuur- en verhuursector.

Wie gebruikt HireHop?

Verhuur van Plant & Tool, Evenementen, Film & TV, Meubels, Muziekinstrumenten, Partytent, AV, Geluid, Verlichting, Rigging, Staging, Voertuigen, Generatoren & Stroom, Locaties, Kranen + meer ...

HireHop - Details

HireHop

Opgericht in 2012

HireHop - Details

HireHop

Opgericht in 2012

Video's en afbeeldingen van HireHop

HireHop-video
HireHop Software - 1 - miniatuur
HireHop Software - 2 - miniatuur
HireHop Software - 3 - miniatuur
HireHop Software - 4 - miniatuur
HireHop Software - 5 - miniatuur

Vergelijk de kosten van HireHop met soortgelijke producten

Vanaf

€ 38,00/maand
US$ 50,00/maand
US$ 48,00/maand
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Nee

HireHop - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Windows (lokaal)
  • Linux (lokaal)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van HireHop

  • API
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bestellingen bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Software voor materiaalverhuur

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuur huren
  • Apparatuuronderhoud
  • Auto- en bootverhuur
  • Berekening voor te late betalingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementplanning
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Huren van medische apparatuur
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Korte- en langetermijnverhuur
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Tariefbeheer
  • Terugkerende huren
  • Transactiegeschiedenis
  • Vastgoed huren
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Verhuursoftware

Alternatieven voor HireHop

Meer alternatieven voor HireHop

Reviews over HireHop

Lees alle 63 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
5
Functies
4,8
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van score

5
54
4
9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Craig W.
MD in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Simple and elegant cloud based rental management software

5 vorig jaar

Opmerkingen: Overall, Hirehop has made our lives so much easier. The swap was as painless as it could have been and their support is quick to respond and explain/fix any issues we had setting it up.

Pluspunten:

So much more straight forward and easy to use than our previous product. Has some excellent features not present in other systems. Can be used in a very efficient manner by small/medium companies looking to streamline processes.

Minpunten:

There are a couple of minor things that we have learnt to overcome so not really significant such as a feature to be able to select a particular client contact for billing.

Sam G.
Production Manager in VK
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

HireHop usage at Utopium Bristol

5 vorig jaar

Opmerkingen: Very positive user experience for both admin, warehouse and office use. The equipment tracking within our organisation has improved tenfold as the integration with existing process and third party equipment is faultless.

Pluspunten:

HireHop provides an intuitive and fast cloud based hire software that allows our business to function fully both in the office and warehouse setting and remotely when required. We were impressed by the ongoing UK based support from the beginning of our demo and through the implementation process. Migrating from other hire software was simple via .csv and the package offered more than enough functionality for our operations.

Minpunten:

HireHop is constantly being developed and bettered so any missing features can be requested from support as they are required. Equally the team are happy to write custom script if needed and they run a constant beta of upcoming releases. Everything we thought was missing upon initial implementation over two years ago has now either been implemented or was present at the outset and we missed.

Reactie HireHop

vorig jaar

Thank you so much for the great review. We are really lucky to have you guys on board and have enjoyed working with you over the years, with hopefully many more fruitful years ahead. Take care and thanks again

Ayanna B.
Customer service in VS
Kunst en nijverheid, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great work

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Higher half has been very helpful during my experience

Pluspunten:

I feel like everything was very simple and the info tab they had for directions never gave me a hard time

Minpunten:

I didn’t like the font or the color of the site I felt like I could’ve been brighter

Patrick M.
Operations Director in VK
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great affordable Rental Management System

5 vorig jaar

Opmerkingen: Since using Hirehop we have a clear view of availability of our assets across the company, which has greatly improved profits in busier times of the year where we heavily rely on sub hires. The extra functionality has also improved our workflow and overall quality of the equipment and prep.. with Pre-prep boxes, maintenance tracking and routine service reminders

Pluspunten:

Cloud based system is so intuitive and customisable, relatively easy to set up compared to other products previously used. We have over 20,000 assets across our branches and we were up and running in less than 6 weeks. The availability planning functionality is very good for an asset management system, with ability to enable/disable a 1st come 1st serve system approach to reserving assets

Minpunten:

We would love to cost values per line, for really accurate cost projections but other than that it really is great!

Reactie HireHop

11 maanden geleden

Glad to see you are happy. We have done a huge update, adding loads of additional features, one being costs and margins per line.

Andrew B.
Dorector in VK
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Hooray for Hire Hop

5 vorig jaar

Opmerkingen: Hire Hop has always been evolving and improving. It feels good to know that as technology changes and improves we are working with a system that will follow that and keep us up to date, previous packages fall behind causing us to start again from scratch.

Pluspunten:

It’s user interface, it is easy to look at and train people to use in the warehouse environment. You don’t need to be a computer programmer to use it. Although it appears less complicated than other packages it still is a powerful package with many hidden features and interventions with other software.

Minpunten:

Document editor, however the software has developer tools which slowed us to add our own customisation to meet the high demands we had for the system.

Reactie HireHop

vorig jaar

Thanks for the amazing review. We are constantly making the WYSIWYG document editor more powerful. We would love to get it as powerful as Google Docs or Word (maybe we are aiming too high), but rest assured, we are constantly adding little tweaks, we even did some over the last month. There is another major document editor update in the pipeline. Take care, thanks again and hopefully speak with you guys soon.