Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Revinate
Wat is Revinate?
Revinate helpt hotels om meer te weten te komen over hun gasten, zodat ze gepersonaliseerde ervaringen kunnen bieden die waardevolle relaties en levenslange klanten creëren. Met behulp van gastgegevens in combinatie met het platform voor marketingbetrokkenheid kunnen hotels hun publiek beter begrijpen en voor zich winnen, waardoor de loyaliteit en omzet toenemen. 30.000 internationaal toonaangevende hotels vertrouwen op Revinate om hen te helpen de gastervaring opnieuw te definiëren.
Wie gebruikt Revinate?
CRM-oplossing die kleine tot grote hotels helpt bij het beheren van online beoordelingen, marketing, ticketing, campagnes en meer.
Twijfels over Revinate?
Vergelijk met een populair alternatief

Revinate
Reviews over Revinate
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
Revinate is a great easy to use CRM to help stay connected with your guests
Opmerkingen: It just works very well over all. Its relatively easy to use. It has added capability to really grow our revenue and keep our guests engaged.
Pluspunten:
All the email features, nice interface and metrics.
Minpunten:
I still to this day think that there should be a feature that allows you to choose to send an email based on the date a reservation was created. This software only allows you to choose the days out from the stay as metric to choose when to send a message.