Wat is talech?

Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen.

Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform.
Inclusief gratis 24/7 ondersteuning.

Wie gebruikt talech?

talech is geschikt voor meerdere soorten bedrijven: detailhandel, restaurants en dienstverlenende bedrijven; kleding, cafés, quick-service, casual en full-service restaurants, bars, gelegenheden, kapsalons, kappers en nagelstudio's.

Waar kan talech worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • talech
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • talech
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van talech

talech Software - 1
talech Software - 2
talech Software - 3
talech Software - 4
talech Software - 5
Nog 6 andere bekijken
talech-video
talech Software - 1
talech Software - 2
talech Software - 3
talech Software - 4
talech Software - 5

Vergelijk de kosten van talech met soortgelijke producten

US$ 29,00
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 79,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van talech

  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Cashbeheer
  • Deelcontroles
  • E-mailmarketing
  • Elektronische handtekening
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Inventarisatie
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantprofielen
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online bestellen
  • Online reserveren
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Tabellenbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Tips beheren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor talech

With Franpos you will experience the benefits of cloud technology with a simple to use and beautifully designed POS system.
On Premise or Cloud based solution for single and multi-location food service operations and retail outlets.
Nobody beats Rezku's powerful POS technology. Nobody beats Rezku's value. Contact rezku for details.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Tablet POS for medium to small Salon, Service shop, Retailer, Inventory, Bar Code, Tips, Online Appointment setting, Employee Schedules
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Ordyx POS for restaurant and bars features inventory management, loyalty programs, and is compatible with iOS, Windows, and Android.
Cloud-based point of sale system to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
DESSERT point of sale gives you reliable and easy-to-use tools that will help you be more efficient and run your business better. .
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
OVVI is your One Stop POS Shop that can meet the demanding needs of hospitality & Retail industries.

Reviews over talech

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
3,9
Functies
3,7
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Cindy H.
Owner in VS
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Love it

5 3 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use many choices to choose from equipment wise and their support is amazing well worth it

Minpunten:

Really I don't have an it's easy to use and any questions I had technical support answered them

Kyle C.
owner in VS
Sportartikelen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

talech Review

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: so so

Pluspunten:

the theory of it. the thought that i could do everything i was told it could easily and a low cost.

Minpunten:

versatility or lack of versatility. i run into issues with contacts and open orders when i try to make changes. the website seems to be very touchy.

Randy H.
Owner in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Horrible customer service and low quality app

1 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: From day one we have had problems with talech. It is not “plug n play” like they say. Connectivity issues and software issues plague this system. Our credit card readers fail constantly. Every upgrade they roll out crashes the system. There are glitches they can’t fix or don’t care too. Steer clear of talech.

Pluspunten:

I like that the upgrades are free. And they use iPads.

Minpunten:

The software is a joke. Every upgrade is a complete failure. The customer service is as bad as their software. The IT people have little knowledge of any issues and it’s like pulling teeth to get to tier 2 for help. And when you get there, they just ghost you.

Theresa S.
Owner in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Works for simple to complex operations

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: We have used them with two separate businesses. One was a quick service, and the current one is a full service, fine dining environment. The register works with both of these. I was surprised at how easily we were able to expand and control our in-house systems. They have become so feature-rich over the years. Staff train quickly on it. Price point is competitive. Customer service is very good.

Pluspunten:

Discounting weekly specials - set once and done Tagging for specific printers, discounts Loyalty program Reporting Time Clck and time sheets Online ordering Table management

Minpunten:

ICMP readers are sometimes an issue Wish there was an integrated reservation system

Christopher Z.
Owner in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ease of use

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: The new house account stuff seems to be a benefit for someone like me. I let folks run a tab. The software has gone down on me a few times during a shift and Talech just asks you to be patient. The lack of knowledge from the help desk is frustrating.

Pluspunten:

Easy to navigate, fairly straight forward.

Minpunten:

If there is an issue, it all goes down and customer service is not helpful usually. I have had to call other IT people in to get us up and running because help desk usually can't or they take an hour for a one button fix to a problem.