Wat is YOOBIC?

YOOBIC is a digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in London, New York, Paris, Tel Aviv, So Paulo, and Milan, with 200 employees, YOOBIC is used by 200+ businesses across the world, in industries such as retail, hospitality and manufacturing. YOOBICs clients include Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Dominos Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi.

Wie gebruikt YOOBIC?

Any company with deskless or frontline teams in retail, hospitality, manufacturing, warehousing, etc.

Waar kan YOOBIC worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • YOOBIC
  • Opgericht in 2014

Beschikbaar in deze landen

Verenigd Koninkrijk

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Duits, Engels en nog 16 andere

Over de leverancier

  • YOOBIC
  • Opgericht in 2014

Beschikbaar in deze landen

Verenigd Koninkrijk

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Duits, Engels en nog 16 andere

Video's en afbeeldingen van YOOBIC

YOOBIC Software - 1
YOOBIC Software - 2
YOOBIC Software - 3
YOOBIC Software - 4
YOOBIC Software - 5
Nog 6 andere bekijken
YOOBIC-video
YOOBIC Software - 1
YOOBIC Software - 2
YOOBIC Software - 3
YOOBIC Software - 4
YOOBIC Software - 5

Vergelijk de kosten van YOOBIC met soortgelijke producten

YOOBIC

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van YOOBIC

  • Aanpasbare branding
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Audio-oproepen
  • Auditplanning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beeldregistratie
  • Bestanden delen
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Inspectiebeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportsjablonen
  • Realtime chatten
  • Risicobeoordeling
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sms-berichten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uniforme directory
  • Videovergaderen
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor YOOBIC

Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
Web-Based Quality Management Software. Easily Connect Your Quality Processes. Manage FDA & ISO Compliance. Free Quote, Demo & Trial.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage. Meer informatie over Nifty
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
The Hub is een toonaangevend multi-site intranet dat is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van elk bedrijf, groot of klein, met gratis upgrades en ondersteuning. Meer informatie over Hub
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.

Reviews over YOOBIC

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,6
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
42%
4
52%
3
6%
Vitalij
Vitalij
Global Retail VM Trainer in Zweden
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Yoobic review

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

It's relatively easy to use once you get the hang of it

Minpunten:

Creating a new mission can be challenging at times with all different options and answer conditions but there are great templates to use and the support team is quick to answer and help!

Maud
Responsable animation in Frankrijk
Restaurants, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

+ et -

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

Regroupement de plusieurs fonctionnalités : communication interne (messagerie, actualités), formations, campagnes (audits simplifiés) Aspect digital plus ludique (mais parfois plus contraignant pour les utilisateurs) Interactivité, réactivité, praticité utilisation mobile pour les équipes terrains.

Minpunten:

Gestion des BDD et tags complexe (idem archive) Problèmes récurrents avec les multicomptes (franchisés ayant plusieurs restaurants) Confidentialité (une seule erreur de tag peut générer une vision globale de données confidentielles d'utilisateurs ou de sites). Kpis, et suivi des formations non aisé Non possibilité d'envoi de notifications par un manager pour ses équipes pour rappel formation Pas de personnalisation des emailing

Marouchka
Directrice régionale in Frankrijk
Kleding en mode, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Comments

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: rapidité d'exécution car outil de formalisation quotidien en retail

Pluspunten:

- beaucoup d'outils différents

Minpunten:

- d'enormes beugs au quotidien et un clavier au ralenti, très difficile à exploiter lorsqu'on a l'outil toute la journée dans sa main - prend toute la batterie du téléphone portable - nous ne pouvons pas commencer de mission sur le portable et la finir sur l'ordinateur

Marion
CEO in VS
Cosmetica, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Simply amazing

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Yoobic has been a game changer for our operations.
We have more visibility into field activity, we communicate easier with our field team, we onboard and train our team faster on new procedures and new product.

Pluspunten:

YOOBIC has been an incredible tool to keep our field team connected during Covid. We can make sure everyone is at the same page, we share content and train our team (internal and freelancers) in real time. The ability to design our own processes easily in few clicks is definitely a big improvement compare to what we were doing before (whatsapp, excel, sharepoint...). We have literally digitize all our processes in few weeks and transform the way we are running our business. It has been a game changer. It simple to use on a daily basis and give us more visibility on our business.

Minpunten:

At the beginning of the project, we were slightly nervous about the adoption of the solution because we have a lot of non tech user in the team.YOOBIC has been pretty helpful sharing best practices. At the end of the day, our team love it. The adoption is very high.

Amandine
Amandine
Animatrice Réseau in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Un excellent outil au service des équipes et du sièges

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

Yoobic permet de communiquer quotidiennement avec l'ensemble des équipes et ce de façon instantanée.

Minpunten:

La force de l'outil rend sa mise en place assez complexe. La gestion de la BDD nécessite une vraie rigueur.