Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

Wat is RingCentral Contact Center?

RingCentral Call Centre, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-capaciteiten waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.

Wie gebruikt RingCentral Contact Center?

RingCentral, aangestuurd door InContact, is een flexibele cloudgebaseerde oplossing voor contactcenters die ideaal is voor bedrijven van elke omvang.

RingCentral Contact Center Software - 1
RingCentral Contact Center Software - 2
RingCentral Contact Center Software - 3
RingCentral Contact Center Software - 4

Twijfels over RingCentral Contact Center? Vergelijk met een populair alternatief

RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

4,3 (190)
US$ 65,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
108
7
4,3 (190)
4,1 (190)
4,3 (190)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
Gratis versie
Gratis proefversie
29
2
4,4 (338)
4,3 (338)
4,4 (338)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor RingCentral Contact Center

Grasshopper
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Vonage Contact Center
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Zoom Workplace
Functies met hoogste score
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Google Chat
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Realtime chatten
Waarschuwingen/Meldingen
JustCall
Functies met hoogste score
CTI (Computer Telephony Integration)
Oproepen opnemen
Voicemail
Business VoiceEdge
Functies met hoogste score
Geïntegreerde communicatie
Oproepen routeren
Voicemailtranscriptie
MiVoice Business Solution
Functies met hoogste score
Call conferencing
Chatten/messaging
Controle van oproepen
8x8 Work
Functies met hoogste score
Beller-ID
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Ooma Office
Functies met hoogste score
Beller-ID
Mobiele toegang
Oproepen routeren

Reviews over RingCentral Contact Center

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,3
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Katherine L.
Katherine L.
Founding Lawyer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for Small Virtual Law Office

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We have a small office without a live receptionist yet we need to have different call routing for each person. I am able to configure the options for any variable (holidays, vacations, etc.).

Pluspunten:

Ring Central is very configurable for many situations. We have a small law office with people working remotely so we have different call flows for different people. Ring Central can handle the differences. Also, I love having the app so I can check voicemails directly from my cell device.

Minpunten:

Because of the wide range of ways the call routing can be configured, it is somewhat difficult at the start to determine how to do it. However, Ring Central's customer service is always available and has always been able to help me when I call.

Darian
Team Lead of Internal Tools in VS
Verzekeringen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Review for RingCentral Contact Center

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

We like that RingCentral has an extensive reporting system so that we can monitor efficiency of our call queues. Our management wanted to view realtime reports and graphs to show how our staff was working, which hours were peak hours and which hours needed more staff.

Minpunten:

So far we do not have any complaints for using the software. Initial setup wise, our call queues were fairly complicated so we had to hire a third party to setup our call queues and directory structure. We felt that the initial setup through incontact was too complicated without utilizing outside help. Im not sure if there was a better way around this, however, such as more docs or such. To put into perspective, our migration from our previous, on-prem phone system to RC took about 3 months of setup. This included account creation, call tree creation, logic and voice recording for 8-9 different companies.

RYAN
Senior Account Executive in VS
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ring Central

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It is easy to answer calls and transfer to mobile phone. It has a screen share feature like zoom that I use to use and it was great. I really have liked it. When I have had to call service they were awesome.

Minpunten:

Now that we have hubspot it is pretty bad. Can not transfer calls or join 3rd part y to calls. It sometimes delays calls so I miss them.

Allie
HR Recruiter in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Ring Central

3,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Not the greatest experience if I'm honest. I know they are great people but the personal experience we had really messed up some things for our company for a period of 2 months.

Pluspunten:

I liked the privacy of phone numbers on the app.

Minpunten:

I did not like the problems we had while trying to disconnect with this service. Our phones stopped working and it took ages to get help.

Osman
Marketing Support Manager in Honduras
E-learning, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Acquire an easy contact center software

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

The background of the company and also how it is backup by a larger contact center company which is NICE Incontact and the functionality that it offers

Minpunten:

Sometimes it is difficult to integrate with different softwares